O sabah içimde iyi olmayan bir his ile uyandım. Annemin yaptığı omletin kokusu odama kadar gelmişti. Hemen elimi yüzümü yıkadım ve mutfağa indim anneme yardım ettim bugün benim 18. yaş günümdü ve bunun için babam bizi bir yere götürecekti.
- Baba ! bizi nereye götüreceğini söyle artık.Anne bir şey söyle.
- (önce gülümsedi o kadar güzel güldü ki) sürpriz balım (bana çocukluğumdan beri balım derdi).
Kahvaltıdan sonra duşa girdim. Sonrasında bitmesine az kalan kitabımı aldım ve terasa çıktım. Havası çok soğuktu sonuçta sonbahar çocuğu olmak kolay değil. İçim hala darlanıyordu ama aldırmıyordum artık çünkü bu kitabı da bitirirsem 200 kitap olacak asla 199 da bırakamam. Annem hazırlanmamı söylüyordu. Ama odama girmiş ve dolabıma bakıyordu. Kahverengi bir tulum çıkardı ve içine krem bir kazak ayakkabı olarak beyaz spor ayakkabı çıkarmıştı. Yine çok güzel bir kombin yapmıştı. O olmasa eşofmanla gezerim. 10.Yaş günümde babamın bana özel yaptırdığı kolyeyi taktım üzerinde KAYRA yazıyordu ve her iki başında kuş vardı. Telefonumu cebime attım saatimi taktım saçımı saldım ve güzel bir şapka geçirdim. Özenerek yaptığım makyaja son bir kez baktım ve montumu alıp çıktım. Babamla yol boyu planlar yaptık eve döndüğümüzde hemen bir yerden randevu alıp Amerika ya gidecektik. Babam anlatmaya başladı.
- Önce sana bir ehliyet alalım sonra Amerika ya gideriz mmmm? birde hani evin yanında bir ev var orayı sana alabiliriz.
son sözü beni o kadar mutlu etmiştik ki mutluluktan ağlamak üzereydim. Ve babamın sakladığı yere gelmiştik ama çok yağmur yağıyordu. İçimdeki his sürekli artıyordu ama ben onun heyecandan sandım. O kadar güzeldi ki. Eve dönmeye karar verdik. aslında oradan bir ev kiralayıp orada kalmak istiyordum ama babam işe gidecekti. Çok fazla yağmur yağıyordu ve babam zorlanıyordu. Benim çok uykum geldiği için uyumak istedim ve işte ben uykuya daldıktan sonra olanlar oldu. Uyumama rağmen yorgunluk hissi ile açtım gözümü. Tanımadığım bir odada açtım korkuyordum ama kendimi teselli ediyordum. ' babam bir otelde durdu ve beni odaya yatırdı onlarda yan odada.' ama doktor odaya girince her şey bir anda tok oldu. Bana bir şey söyleyecekti ama söyleyemiyordu. Bu sefer gerçekten çok korktum. Annem babam neredeydi ? Doktor önce beni muayene etti sonra
-bir yakının varmı ? seni buradan alıp eve götürecek.
- niye annem nerede babam nerede beni onlar alır eve beraber gideriz. Hem ben niye buradayım ki bana ne olduğunu anlatırmısınız ?
- tamam küçük hanım öncelikle ufak bir kaza geçirdiniz. Sen oldukça iyisin fakat... sanırım annem ve baban senin kadar şanslı değil.
-( sanki beni kalbimden vurmuştu.) bir anda bağırıp çığırmaya başladım olamazdı babamla daha gezeçektik çok erkendi neden beni bırakmışlardı ben yalnız başıma ne yapardım beni hiç düşünmemişlerdi. Bir daha seslerini duyamayacktım bir daha annem bana gülemeyeckti. Kokuları yok artık güvenebilecek kimsem yoktu.
1 hafta sonra...