Dobrodošli u prvo takmičenje na ovom profilu!
Prošla takmičenja sam organizovala na projectBandI , ali odlučila sam da ovo održim ovde.
01 — zapratite me
02 — svi radovi moraju biti vaši
03 — možete poslati po jedan rad u svakoj kategoriji, a možete učestovati u koliko god želite kategorija
04 — rok za slanje je 10. januar 2021. Rezultati će biti objavljeni nekoliko dana kasnije.
05 — radove mi možete poslati mailom, linkom s drugog sajta i postavljanjem u knjizi na Wattpad-u (obavezno me tagujte u tom slučaju!)
Neke moje druge društvene mreže gde mi možete slati: Pinterest: Ivvyky, Deviantart: Ivvyky, Instagram: Ivvykygraphics . Email: ivvykygraphics@gmail.com
06 — obavezno stavite svoje ime na rad
Ako se prijavi veći broj učesnika i broj pobednika će se povećati.
Svaki pobednik će dobiti veliki paket mojih omiljenih materijala (pozadine, fontovi, png-i, palete...), knjige će biti dodati u moj reading list, trajno praćenje od mene i mog drugog profila, votove.
Osoba/e prvog mesta će dati intervju koji će biti postavljen u jednoj od mojih knjiga.
+ (po želji) mogućnost da vam ja nešto napravim (cover, profilni paket, poster, moodboard, gif...)
+ (po želji) kritike na neke izabrane radove
01 — napišite učestvujem ili bilo šta drugo u komentaru
02 — tagujte najmanje 5 dizajnera koji bi možda bili zainteresovani
Koji je zadatak?
01 — Cover: zadatak je da napravite cover za moj covershop.
+ najbolji rad će biti postavljen kao cover knjige na 3 nedelje.
Naslov: Roses
Podnaslov: Covershop (po želji)
Autor: Ivvyky
Dimenzije: 512x800
Nema nikakve teme, možete napraviti bilo kakav tip, možete koristiti bilo koje materijale...
02 — Profilni paket: zadatak je da napravite profilnu i banner (naslovnu) za nečiji profil. Može biti za vaš, moj, nečiji drugi profil. Takođe možete praviti šta god želite.
03 — Moodboard: zadatak je da napravite moodboard za vašeg omiljenog lika iz filma/serije. Svaki tip je prihvatljih. Nema posebnih dimenzija.
04 — Manip: zadatak je da napravite manip ili fotomanipulaciju. Bez teksta sem vašeg imena. Nema zadatih dimenzija ili teme.
05 — Poster: Zadatak je da napravite poster za film/seriju bilo kakvog tipa. Dimenzije koje ja koristim su između 1200x1800 i 2480x3508. Važno je samo da širina bude manja od dužine tj. da bude oblika uspravnog pravugaonika. Možete praviti šta želite ali obratite pažnju da se slaže s radnjom filma/serije.
06 — Book jacket: zadatak je da napravite okvir za (objavljenu) knjigu po vašem izboru. Postaviću link u komentaru na ovom pasusu gde sam detaljnije objasnila šta predstavlja book jacket. Možete praviti šta želite ali obratite pažnju da se slaže s radnjom knjige.
Ako imate neko pitanje, tu sam da pomognem!
Nadam se da ćete se pridružiti i zabaviti!
YOU ARE READING
𝐓𝐖𝐄𝐍𝐓𝐘 𝐄𝐈𝐆𝐇𝐓 → portfolio
De Todo🍿🎬🍬 I graphic portfolio ⋆ ˚。⋆ ୨୧ ˚ in which Ivona occasionally posts her works awards ୨୧ 2018 Graphic Wattys Winner: cd cover 2020 Graphic Wattys Winner: light covers ©️ ivvyky 2019 ©️all rights reserved