Luku 1

10 1 0
                                    

Seisoimme Tylypahkan noitien ja velhojen koulun aulassa. Olin siskojeni kanssa vaihtanut koulua Ilvermornystä tänne. Ette halua kuulla syytä, no kerron sen kuitenkin. Me kyllästyimme. "Hoaah, olipa pitkä matka" Siskoni Brooklyn haukotteli. En reagoinut siihen mitenkään vaan aloin selittämään omaa juttuani: "Oletteko kuulleet huhuja tästä koulusta, täällä on kuulemma kuumia poikia" Huokaisin ihastuneesti, koska ohitsemme kulki juuri kaksi aivan sairaan hyvännäköistä poikaa. "Sinua saa varmaan alkaa repimään tukasta kun olet sellainen poikien hurmaaja, ja hyökit heidän niskaansa takaapäin" Toinen siskoni Michelle naurahti. "Eiköhän mennä, palan halusta saada tietää mihin tupaan päädyn" Brooklyn sanoi innoissaan.

Odotimme vuoroamme lajitteluun. "Michelle McConnell" Professori McGarmiwa kutsui siskoani. Näin, että Michelle oli jännittynyt. Tuijotin lasittunein silmin häntä. "ROHKELIKKO" Lajitteluhattu huusi. Taputin lujaa käsiäni. Ne hyvännäköiset pojat viheltelivät siskolleni. "Winifred McConnell" Minua kutsuttiin. "Oh no Oh no, mä en selvii tästä" Ajattelin hermostuneena. "Winifred McConnell, kaikista siskoksista se joka hurmaa pojat aina, rellestäväinen, mutta silti viisas. Itseasiassa olet todella viisas, suurimmaksi osaksi. Mikä sinun kohtalo lie, se selviää nyt...". "KORPINKYNSI". Helpotuksen tunne valtasi minut. Juoksin istumaan jonkun blondin tytön ja ruskeatukkaisen pojan väliin. "Mukavaa kun pääsit tupaamme" Poika sanoi ja kätteli minua. "Iih, ihana hame" Blondi tyttö hihkui kun näki hopeareunukseisen sinisen hameeni. "Sopii Korpinkynnen väreihin" Poika huomautti. "Muuten, minä olen Kate ja hän on Chris" Blondi tyttö esitteli. "Winifred" Vastasin kun kättelin vuorostani Katea. "Meidän tupamme on paras, joten hyvä, että pääsit tänne" Chris leveili. "Miten niin paras" Ihmettelin. "Koska minä ja Kate ollaan täällä" Poika vastasi nauraen ja sitten yhtäkkiä nauroimmekin kaikki. En ollut keskittynyt yhtään, mutta kaksoissiskoni Evelyn pääsi Puuskupuhiin ja isosiskoni Brooklyn Luihuiseen. "Mennäänkö oleskeluhuoneeseen" Kate kysyi.

Olin lumoutunut kaikesta yöaiheisesta ja sinisestä mitä Korpinkynsien oleskeluhuoneessa oli. "Tämä on niin iiiiiiiiiihana oleskeluhuone" Hihkaisin. "Eikö vain olekin" Kate sanoi. Chris katseli minua lumoutunut katse silmissään. Minun oli pakko tehdä eräs asia, no, iskin hänelle silmää ja poika sen seurauksena kupsahti kumoon. "Chris, ylös sieltä" Kate huudahti. "Ei uuden tytön edessä sovi kaatuilla" Hän jatkoi ja puhdisti Chrisin paitaa joka ei edes ollut likainen. Punastuin vähäsen. "Kate, voitko näyttää meidän makuusalin. "Tietysti" Tyttö vastasi ja otti kädestäni kiinni. Hän johdatti meidät makuusaliin, jossa oli ruskeapylväiset sängyt sinisillä petivaatteilla, kattokruunut kimalsivat sinisenä ja pronssisena, koko lattia matto ja sinisenä hohtavat ikkunat. "Iiiiih" Kiljaisin. "Tiedän, tämä on ihana huone" Kate myönsi.

Kelmit ja McConnellin tytöt [Winifred McConnell] Where stories live. Discover now