Luku 3

4 1 0
                                    

Seuraavana päivänä seisoin huispauskentän edessä. Aioin hakea Korpinkynnen huispausjoukkueeseen. Vilkuilin katsomoon, jossa näin Evelynin sekä vähän kauempana hänestä Katen. Chris oli kapteeni ja toivoin todellakin, että hän valitsisi minut joukkueeseensa. Olinhan yksi parhaimmista huispauksen pelaajista Ilvermornyssä.

"Okei tyypit, aloitetaan karsinnat, ne jotka eivät osaa vielä lentää, voivat häipyä" Chris sanoi ja katsoi tuimasti paria toka luokkalaista, jotka näyttivät hiirulaisilta. Vilkaisin niitä kahta joita Chris oli katsonut. Toinen oli ikäisekseen hieman pidempi, punatukkainen tyttö jolla oli söpöt yönsiniset silmät. Toinen taas oli blondi, enkelin oloinen tyttö, joka katsoi vähän väliä viides luokkalaista Evan McFieldiä.

"ILMAAN" Chris huusi ja kaikki ponkaisivat lentoon. Hiukseni lepattivat tuulessa. "Ne jotka hakevat jahtaajiksi, yrittäkää tehdä mahdollisimman monta maalia. Minä yritän torjua, tai siis torjun, kaadot" Chris opasti. Nyökkäsin ja menin valmiusasemiin. Ensiksi yritti eräs kolmosluokkalainen Ashlyn Robinson. Hän oli suoraan sanottuna SURKEA. Sitten oli viidesluokkalainen Matthew SUKUNIMIJOTAENTIEDÄ. Hän oli ihan hyvä. "Winifred, sinun vuorosi" Chris kertoi. "Okei okei, se menee hyvin, luota itseesi" Ajattelin. Kiihdytin vauhtia ja viskasin kaadon maaliin. Sitten heitin sen uudestaan maalin. Tein pienen käännöksen ja heitin vielä viimeisen maalin. Kate kiljui katsomossa hurraa huutoja. Katsoin Chrisiä, joka virnisti leveästi. Sitten oli niiden kahden tokaluokkalaisen vuoro. Yllätyin suuresti, koska he molemmat tekivät hurjassa vauhdissa kaksi maalia. Chris punastui hieman, koska oli luullut etteivät he olisi osanneet lentää. Noloa.

"No niin, no niin, karsinnat ovat ohi. Kerron ketkä pääsivät joukkueeseen. Minä eli pitäjä, lyöjinä toimii Liam Carter ja Zack Arrow. Jahtaajat ovat Alexandra Smith, Khloe Wright sekä Winifred McConnell. Etsijänä on tällä kertaa parhaan tuloksen saanut Kylie Morris" Chris kertoi iloisesti joukkueensa uudet jäsenet. Meinasin oikeasti haljeta onnesta kun pääsin joukkueeseen.

Evelyn tuli onnittelemaan minua. Samoin Kate. "Tiesin ettei Chris ole niin tyhmä että jättäisi sinut pois joukkuestaan" Evelyn sanoi, sitten hän kiirehti pois. Katsoin Chrisiä. Minä suorastaan juoksin pojan luo ja hyppäsin halaamaan häntä. "Älä kurista minua nyt oikeasti hei" Chris naurahti. Kate tuli luoksemme. "Mahtavaa, että pääsit joukkueeseen" Kate onnitteli ja hän otti Chrisiä kädestä kiinni. Katsoin heitä ilkikurisesti. "Krhm" Chris mumisi vaivautuneena. Kate päästi säikähtäneenä irti hänen kädestään. "Unohda" Tyttö huokaisi vaivautuneena. Virnistin vain heille.

Istuin Chrisin kanssa Mustajärven rannalla. Katselimme kun kaksi mustaa joutsenta uiskentelivat sen pinnalla. "Kiitos, että pääsin joukkueeseen" Kiitin. Chris hymyili. "Minä haluan uimaan" Totesin ja loihdin päälleni itselleni istuvan sinisen uimapuvun. Olin juuri sukeltamaisillani kun Chris tarttui käsivarrestani. "Oletko hullu, Mustajärvi on vaarallinen, ei siellä voi uida" Hän selitti. "Mutta kun minulla on kuuma, haluan uimaan" Valitin ja pyyhin hikeä otsaltani. Chris voihkaisi ja taikoi ylleni ämpärillisen vettä. Vesi kaatui päälleni. "Just, no kiitos kuitenkin" Vaikersin kun vesi oli mennyt miten sattuu. "Eipä kestä" Chris virnisti ja taikoi minulle takaisin vaatteet. Hymyilin hänelle ja sitten lähdimme etsimään Katea.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 24, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kelmit ja McConnellin tytöt [Winifred McConnell] Where stories live. Discover now