Olin jo ylimmät ystävykset Chrisin ja Katen kanssa. He ovat mahtavia. Olimme menossa yrttitiedon tunnille ja minä olin hiukan hermostunut. "Hoidamme tänään kuulemma alruunoita, rasittavaa" Chris valitti. Kikatin Katen kanssa, koska Kate oli kertonut illalla minulle, kun Chrisillä oli kerran alruuna napannut sormesta kiinni ja Chris oli kiljunut kuin apina. "Mutta Chris-kulta, sinähän olet ammattilainen niiden kanssa" Kate vitsaili. "Minähän sinulle ammattilaiset näytän" Chris huudahti ja tönäisi leikkisästi Katea kylkeen. "Hei" Tyttö kiljahti nauraen ja tönäisi puolestaan Chrisiä. "Oi, olette niin söpö pari" Lepertelin ja kikatin vielä sen perään. "Hah, tuohan oli jo töykeää käytöstä, Winifred" Kate nauroi ja tönäisi minua. "Ei saa töniä" Huusin ja itse sitten tönäisin Katea joka törmäsi Chrisiin joka kaatui lammikkoon. "Te senkin" Poika huusi. "Minä autan" Sanoin yrittäen pidättää naurua. Loihdin Chrisin vaatteet kuiviksi. "Kiitos" Poika kiitti.
"Eiii, apua, taas se nappasi sormestani kiinni" Chris kiljui kun alruuna napsaisi kiinni hänen sormestaan. "Olet ihan toivoton tapaus" Sanoin ja otin kiinni alruunasta. Se oli niin tiukasti kiinni, että Katen piti ottaa myös siitä kiinni. Vedimme yhdessä noin kahden minuutin ajan kunnes vihdoin ja viimein alruuna päästi Chrisin sormen irti. "En enää kuuna päivänä hoida näitä riiviöitä" Chris raivosi. "Onneksesi sinulla on kaksi mahtavaa apulaista" Kate naurahti.
Makasin nurmikolla suuren puun alla. Chris luki kirjaa nojaten siihen puuhun. Kate puolestaan istui puun oksalla ja heitteli Chrisin päähän lehtiä. "Kate Faraday, lopeta siihen paikkaan tuo homma" Chris huusi. "Miksiiii" Tyttö valitti. "En kestä teitä tyypit" Kikatin ja läimäytin Chrisin kirjalla häntä päähän. Kate alkoi nauraa joten hän horjahti oksalta suoraan Chrisin syliin. Tämä puolestaan kieräytti Katen maahan, joten nyt hänen punainen villapaita ja valkoiset farkut olivat ihan mudassa. Ai niin ja sen takia hänen housunsa olivat mudassa, koska hän oli kierinyt kuralammikkoon. "Autan sinuakin, Kate" Huokaisin leikkisästi ja loihdin tällä kertaa hänen vaatteensa kuiviksi. "Kiitos paljon" Tyttö sanoi.
Juoksimme kilpaa kierreportaita kohti Korpinkynsien oleskeluhuonetta. Chris voitti. "Kuka oli voittaja, hahaa" Hän pomppi meidän ympärillä kuin pölvästi. "Hmm, mietitääs kuka voitti, tomppeli" Kate tuumasi. "Loukkavaa" Chris tokaisi, sitten hän jatkoi: "Mutta sinäpä tulit kolmanneksi, apinanaivo". Kate tuijotti muka tyrmistyneenä Chrisiä. "Hankkikaa huone" Huusin heidän keskustelun väliin. "Oliko tuo viittaavinaan johonkin" Kate kysyi huvittuneena. "Oli, teidän flirttailuunne" Vastasin. Chris ja Kate katsoivat toisiinsa. "Höm, jos tämä keskustelu vaikka jäisi tähän niin se olis mukavaa" Chris sanoi käsiään väännellen. Kate esitti kiinnostuneensa noitapatsaasta joka oli hänen vieressään. "Te siis oikeasti pidätte toisistanne" Varmistin kohottaen toista kulmakarvaani. "Ei pidä paikkansa" Kate yritti, mutta keskeytin hänet: "Ihanaa, olen tälläinen amor joka tuo rakkautta ja uusia pareja Tylypahkaan". Kumpikin oli hiljaa sanomani jälkeen.
YOU ARE READING
Kelmit ja McConnellin tytöt [Winifred McConnell]
FanfictionKirja kirjoitetaan kaikkien neljän McConnellin tytön näkökulmasta. Itseltäni tulee kahden tytön näkökulmasta ja siskoltani (HPfani15) tulee kahden tytön näkökulmasta. (Kuvat ja tietoa löydät parhaiten kirjastani joka on Brooklyn McConnellin näkökulm...