Žádost o přátelství

141 6 0
                                    

Doběhla jsem domů
M:ahoj jsem doma
Mm:ahoj maruško. Stoupla si do dveří a celou dobu se usmívala.
M:ahoj, co se děje?
Mm: nic jen mám dobrou náladu
M:Aha, a můžu projít prosím.
Mm:jasně, udělala tři kroky do zadu.
M:dík, ještě jsem pozdravila tátu a šla jsem nahoru do pokoje. Zavřela jsem za sebou dveře sedla si na šedé křeslo které mám ve svém pokoji a podívala jsem se na mobil a tam vidím novou žádost o přátelství na ig. Rozklikla jsem to bylo to od Davida Hofbauera. Žádost jsem přijala a podívala jsem se na jeho fotky.
M: ty jo. Řekla jsem a koukala jsem se na jeho svaly na ruce. Měl fakt hodně dobrý a vypracovaný tělo. Podle fotek jsem zjistila že boxuje. Taky mě box docela zajímal, ne že bych ho dělala to ne ale brácha hodně boxuje. Ještě chvilku jsem se koukala na jeho fotky nebo spíš na jeho svaly byl fakt nádhernej. Ale pak mi přišla zpráva Byla od Michala rozklikla jsem jí napsal mi jestli nechci zítra místo školy nikam s ním. Od té doby co vstoupil do mých očích david sem na Michala úplně zapomněla. Napsala jsem mu že klidně ale že až po škole že do školy půjdu. Odložila jsem mobil a chvíli jsem přemýšlela. Dřív bych byla úplně nadčená ale teď nevím moc se mi tam nechtělo. Pak mě zavolala máma že je večeře. Zvedla jsem se z křesla a šla dolů.

Nejhezčí DenKde žijí příběhy. Začni objevovat