Sedla jsem si ke stolu. Rodiče se pořád tak divně usmívali a já jsem vůbec nevěděla o co jde
M:co je? Zeptala jsem se táty když se na mě podíval
Mt:nic co by bylo?
M: no že se pořád tak usmíváte.
Mm: máme prostě jen dobrou náladu už jsem ti to říkala. Řekla máma když přišla z kuchyně a začala nandavat jídlo. K večeři jsme měli špagety s boloňskou omáčkou.
M: mami.
Mt: no tak dobře, Byl tady za tebou ten tvůj kluk.
M:jakej můj kluk?
Mm:no ten jak se jmenuje Jardo?
Mt:no Michal. A nechal ti tady i kytku. Ukázal na stůl v obýváku kde byli ve váze bílé růže.
M: cože. Odpověděla jsem byla jsem dost překvapená tohle jsem fakt nečekala.
M: a co chtěl to jako přišel za mnou?
Mm: no to jsme si taky říkali ale prý přišel za náma
M: aha a co říkal ?
Mt: že jseš prej krásná holka a že se mu moc líbíš.
M: takže on tady byl přinesl mi kytku a ještě vám říkal že jsem hezká.
Mm: no a ještě říkal teda ptal se jestli nám to nevadí.
M: to je idiot
Mm: Marie!!a neříkala jsi že se ti líbí.
M: jak to víš?
Mm: slyšela jsem tě jak to říkáš Lucince že se ti líbí.
M: Ty jsi nás s Luckou poslouchala?
Mm: ne jenom jsem vás slyšela......přes dveře. A vždyť je to hezký děcká láska
M:jaká dětská láska. Já nejsem dítě. Vyjekla jsem po ní.
Mt: Májo!!!
M: neříkej mi májo. Já jsem dospělá. Třískla jsem vidličkou o talíř a utekla jsem nahoru do svého pokoje. Bouchla jsem za sebou dveřma a lehla si na postel. Byla jsem hrozně naštvaná ani ne tak na rodiče jako na Michala. Chvilku jsem tam jen tak ležela a přemýšlela pak jsem se zvedla a šla jsem do sprchy. Když jsem se vysprchovala lehla jsem si do postele přikryla jsem se a vzala si notebook chvíli jsem projížděla netflix a přemýšlela na co se budu koukat nakonec jsem se rozhodla pro nějaký film na netflixu. Uvelebila jsem se a spustila jsem to.