10 Část

30 8 0
                                    

Druhý den:

Když jsme zjistili, že se Max možná bude stěhovat malem nás trefilo .
Max teď chodí na různý vyšetření do nemocnice.

Před chvilkou nám volal Max, že si ho musí nechat v nemocnici.

O týden později:

Max se včera vrátil z nemocnice.
Dneska jsme měli se všema sraz na parketu, Max nám chtěl říct něco o tom stěhování .
Měla jsem strach, že se vážně bude stěhovat, zněl po telefonu otráveně .

Na parketu:

Když Max přišel byl hrozně zdrceny, zeptali jsme se ho jestli mu je dobře řekl, že jo ale že má blbý zprávy o stěhování.
Tak začal : rodiče musí odjet na 2 roky do Norska, mají tam různý pohovory atd.
Je to pro ně moc důležitý a já samozřejmě musím jet s nima.
V baráku bych sám být nemohl a žádný známí mě ,,hlídat " nechtějí.
Vždyť to není zas taková doba 2 roky já jsem řekla, že to je naopak až moc dlouhá doba a že nemá ani 100% jistotu, že by se sem vrátili.
Všichni se mnou souhlasili.
V tu dobu se objevil na parketu Maxův starší brácha(Draco) úplně jsem na něj zapoměla vždyť on by s tebou tady mohl zůstat ne?
Jako že jeho brácha by tu chtěl taky zůstat, ale nemají kde zůstat, ještě není plnoletý.

Draco řekl ,,Pojď ke mě pejsku"
Takhle to zkoušel vždycky, jestli se od nás někdo nachytá.
A tentokrát se nachytala Eli.
Šla za ním .
A my jsme všichni dostali hned záchvat smíchu.

Potom jsem se zeptala, kdy mají odjíždět .
Zítra úplně mě pichlo u srdce.
Max se omlouval, že nám to neřekl dřív, ale měl strach jak budeme reagovat.
Potom jsme to museli, už rozpustit začalo se stmívat a my museli jít domů, tak jsme se domluvili na zítra než odjede.

Zítra:
Byl čas kdy měl Max odjet.
Všichni jsme čekali u auta.
Celou noc jsem musela přemýšlet co udělat, aby neodjeli a něco mě napadlo.

Co?
Se dozvíte příště 😘
Omlouvám se za chyby, bude jich tam hodně .

Bad boy 😂Kde žijí příběhy. Začni objevovat