9 část

27 7 3
                                    

Další den jsme šli do školy, ale Max musel na vyšetření.

Hned po škole jsme šli za Maxem se ho zeptat jak mu to dopadlo, řekl že se to zlepšuje .

DALŠÍ DEN VE ŠKOLE:
Tentokrát šel s náma i Max, konečně jsme byli komplet ❤.
Po škole jsme šli na parket a Max nám chtěl něco říct( vypadal zděšeně).
Hned jsem se ho zeptala co se děje, jestli jemu blbě nebo?

Ne není, ale něco horšího všichni jsme stuhli a čekali, až bude pokračovat .

Po chvilce jsem to už nemohla vydržet, tak jsem se zeptala co se teda děje?

Mamka se chce stěhovat prý ji to tady už nebaví. A vyhodili taťku z práce, protože tam přišel opyli .

Nikdy nám Max neřekl, že jeho taťka pije.

Zeptala jsem se ho jak dlouho už o tom jeho mamka přemýšlí řekl, že předtím než skončil v nemocnici .

Kvůli tomu se to všechno odehrálo.

MAX NÁM ZAČAL VYPRÁVĚT CO SE STALO NEŽ SKONČIL V NEMOCNICI:

Ben mě jednou zastavil a řekl mi, že ví o tom ,že se budeme stěhovat ,jsem mu na to řekl co mu je do toho.
A byl už jsem naštvaný tak jsme se trochu poprali a já zakopl a vletěl  do silnice Ben se mi snažil pomoct ale v tu chvíli do mě napálilo auto .

A potom jsem jenom slyšel sanitku a dál nic .
No a potom jsem se probudil v nemocnici.
V tu chvíli jsem byl hrozně naštvaný na mamku ale Ben to ještě zhoršil jindy bych se ho nevšimal ale měl jsem nervy v kýblu.

Hned jsem šla k němu a obejmulaho.
Nikdo nevěděl co se mu stalo ,až dneska nám to všechno vysvetlil.
Byli jsme rádi,že už to víme.

Ale teď tady byla otázka jestli se vážně budou stěhovat a když jo tak kdy.

Tak to je další část.
Byla bych ráda kdyby jste mi napsali jak se vám to líbilo a co mám po případě změnit?😂

Bad boy 😂Kde žijí příběhy. Začni objevovat