1. Bölüm

11 2 0
                                    

Minik bir not: Kapak fotoğrafını yapan KnowNoBetter11 e çoook teşekkürler

Herkese merhaba ben Yasemin Gür. Üniversiteyi bitireli 1 yıl oldu. 1 yıldır ailemin yanındayım. Ve artık bir meslek edinmenin vakti geldi. Arkadaşımın babası holding sahibi. Ve bir eleman arıyorlar. Tabii arkadaşımla benim iş aradığımı duyunca hemen bana haber verdi.
Ben de gerekli işlemleri yaptım. E tabii biraz arkadaş torpiliyle de işe alındım. Pazartesi günü işe başlayacaktım. Bugün cumartesi ve ben yine de çok heyecanlıyım.

"Pazartesi günü"

Sabah saat 8 de alarm çalmaya başladı. Erken kalkmaya alışık biri olduğum için zorlanmadım.
Hemen mutfağa gittim. Annemler daha uyanmamışlar. Kendime bir sandviç hazırladım. Banyoya gittim ve duş aldım. Saçlarımı kuruttum ve üstümü giydim.

Giydiği şeyler:

Yaz ayında olduğumuz için kısa kollu beyaz üst, şık bir pantolon, ve uyumlu bir topuklu ayakkabı seçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yaz ayında olduğumuz için kısa kollu beyaz üst, şık bir pantolon, ve uyumlu bir topuklu ayakkabı seçtim. Aynadan bi kendime baktım muhteşem gözüküyordum.

Mutfaktaki sandviçimi yedim. Sıra makyajdaydı. Odama çıktım ve aynanın karşısına geçtim. Açık bej renginde ki farımı sürdüm. Ve maskara sürdüm. Sonra açık tonlarda bir ruj sürdüm. Makyajım bitmişti.

Şimdi tırnaklarımı yapma vaktiydi. Tırnaklarım uzundu bu yüzden takma tırnak kullanmıyordum. Yine bej renginde bir oje seçip sürdüm.

Saçlarımı da önce düzleştirici ile düzleştirdim ve tepeden bir at kuyruğu yaptım.

İşte şimdi tamamen hazırdım. Beyaz bir çantanın içine peçete, şarj aleti, kulaklık, ıslak mendil, yedek toka, ruj, maskara, ayna, bir miktar para, anahtarlarımı ve telefonumu koydum.

Çantamda hazırdı. Saat 08.57'ydi. Dokuz buçukta orada olmam gerekiyordu. Odamdan çıktım ve dış kapıya doğru yürüdüm.

Annem "vay Yasemin hanım bu ne güzellik işe mi gidiyorsun başka bir yere mi yoksa?" Diye sordu.

"Anne tabii ki de işe gidiyorum yani İlk günüm diye birazcık süslenmiş olabilirim"

Annem "Yasemin gerçekten de birazcık süslenmişsin" dedi ve kahkaha attı.

"Neyse anneciğim hadi gitmem gerekiyor artık görüşürüz." Dedim ve annemin ponçik yanaklarından öptüm.

Bir taksi çağırdım ve iş yerine doğru gitmeye başladım. Saat 09.25 geçiyordu. Tam vaktinde yetişmiştim.

İlk olarak patronun yanına gittim. Canım arkadaşım Zeynep de oradaydı. Zeynep de orada çalışıyordu. Gereken tüm belgeleri doldurdum tanıştık falan filan. Bu işleri hallettikten sonra Zeynep bana yerimi gösterdi.

Zeynep ile aynı odada çalışacaktık. Bu güzel birşeydi. Zeynep ile lisede tanıştık. Üniversitede de birlikteydik. Onun puanı benimkine göre biraz düşüktü. Bu yüzden babasının yanında çalışmaya başladı. Benim de iş aradığımı duyunca en çok sevinen o olmuştu. Resmen birbirimizin her şeyini biliyorduk.

Daha sonra iş arkadaşlarımla tanıştım. Çalıştığım holding gerçekten sevilen bir yerdi. Bir sürü müşterisi vardı. Bu sebeple de işler yoğundu.

Benim görevim bana verilen dosyaları inceleyip patrona götürüp imzalatmaktı. Eğer kurallarımıza uymayan bir şey görürsem patrona söylüyordum patron da o belgeyi düzeltiyordu. Bugün bir sürü dosya ile meşguldüm.

Bir de bir iş arkadaşım çok çalışkandı. Bizim yan odamızda tek başına çalışıyordu. Yani çok becerikli idi bir sürü dosya götürüyordu. Zeynep söylemişti patronun sevdiği çalışanlarındanmış. Adı Rüzgar dı.

Bugün de böyle bitti. Saat 6'da mesaimiz bitmişti. Zeynep ile birlikte çıktık. Bir taksiye bindik Zeynep bizim eve gelecekti. Ondan önce Zeynep'lerin evinde uğradık çünkü Zeynep bu akşam bizim evde kalacaktı. Zeynep gerekli eşyalarını aldıktan sonra bizim eve geçtik.

Zeynep ile yatana kadar bol bol dedikodu yaptık. Saat gece 1 olunca yatmaya karar verdik. Zeynep'le çok kaldığımız zaman olmuştu. Bazen ben Zeynep'lerin evinde bazen de o bizim evde çok kalırdı. Bu sebeple yan yana yatıyorduk.Benim yatağım zaten iki kişilik yatak olduğu için yer sıkıntısı yoktu..

Evet cancikolarım böylelikle bölümün sonuna geldik.
İlk bölüm böyleydi umarım beğenmişsinizdir.
2. bölümü ne zaman atarım bilmiyorum şimdilik görüşürüz kendinize iyi bakın <3


Aşk PınarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin