четыре

27 5 7
                                    

Mavi bulutlu converselerimle kaykayımı bir ileri bir geri sürerken Taehyung ve Hoseok Hyung yanımda yarım saat önce çaldığımız küçük ses bombasını Taehyung'un kaykayının altına sabitlemeye çalışıyorlardı. İç çekerek onlara baktım ve kıkırdadım. Aşırı ciddi bir şekilde bunun üzerinde çalışırken çok komik gözüküyorlardı.

İlerdeki kaykay rampalarında yarış yapan Jimin ve Jin Hyung'a baktım. Kahkahalar atarak birbirlerinin yanlarından hızla geçip yukarı zıplıyor ve en sonunda her seferinde hangisinin kazandığıyla ilgili kavga ediyorlardı. Namjoon Hyung onların biraz ilerisinde kaykaya yeni başlamış bir kıza yardım ediyordu. Yoongi Hyung hemen benim yanımda başımı kaykayına koymuş uyukluyordu. Yine mavi bulutlu hırkamı çıkartıp onun üstüne örterken Taehyung ultra heyecanlı bir şekilde çığlık atarak Hoseok Hyung'un üstüne atladığında Yoongi Hyung dikleşeceğim derken bana kafayı gömdüğünde acıyla inledim.

"BAŞARDIK HYUNG!"

"TAEHYUNG SENİN GÖTÜNE KOYARIM OROSPU ÇOCUĞU!"

Anlıma tutup Tae'ye döndüğümde Hoseok Hyung'un arkasına kaçmıştı. Yoongi Hyung'la beraber ikimizde ona sikici bakışlar atarken gelen çığlık sesiyle kafamızı Jimin'e çevirdik.

Bizim halimizde güleceğimde derken kaykayından düşmüş rampanın ortasında sağa sola yuvarlanıp duruyordu...

^^^^^^

Taehyung'un kaykayının altına bağlanmış olan ses bombasından ONE OK ROCK- Stand out fit in çalarken sokaklardan hızlıca geçip gülüp eğleniyorduk. Derin bir nefes aldım ve şarkıya eşlik etmeye başladım.

"I am who I am
no matter what
Never changing"

Taehyung bana baktı ve gülümsedi.

"No matter what
No matter what"

Sonra hep beraber eşlik etmeye başladık.

"Big boy dont cry
shoot low aim high
eat up stay thin
stand out fit in"

Bu dünya çok değişebilir belki, hayatımda aynı şekilde ama ben asla değişmeyeceğim. Ne olursam olayım, kim olursam olayım hep özgür olacağım. Sokaklarda bağırarak şarkılar söyleyecek, rahatça yaşayan insanlara özeneceğim belki.

Başımı çevirip kaykaylarıyla birbirlerini geçmeye çalış 6 adama baktım. Biz birbirimizi mutlu etmeyi başarmıştık. Başkalarının leş diyeceği hayatları yaşayarak mutlu oluyorduk. Eğer hep bu kadar mutlu olacaksam, ölene dek bu rezil hayatı yaşayabilirim.

Uzanıp Taehyung'un elini tuttum ve birbirimize bakıp sırıttık. Aynı anda kaykaylarımızı hızlandırıp hepsinin önüne geçtiğimizde arkamıza dönüp el işareti çekip kahkaha atarak diğer sokağa geçtik.

Çok kısaydı üzgünüm:/
Elimden bu kadar geldi bir de yazarınız bugün kaykaydan düşüp az kalsın ağzını yüzünü dağıtıyordu:((
Sizi seviyorum💜🍭

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 16, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Converse, Skateboard And TeenagersWhere stories live. Discover now