1

3K 117 21
                                    

Moje jméno je Louis. Je mi podle všeho 17 a jsem v domě hybridů, protože jsem jedním z nich. 

Dostal jsem se sem tak, že jsem jednoho dne byl na lavičce jako vždy před tím. Nepamatuji si kde jsem byl před tím než mě sem vzali, krom té lavičky. Ležel jsem tak v nějaké propálené dece kterou jsem tam u popelnic našel. Od té doby jsem tady. Možná že by ale bylo lepší kdybych byl stále na té lavičce v dece.

Sloužím jim tady jako obyčejná živá hračka. Ubližují mi tady. Mám jen malý pokojíček kde mám jen postel. Kopou zde do mne, nadávají mi a různé další věci.

Dělají mi tady ale dvě věci které jsou nejbolestivější. 

Občas sem přijdou, vezmou provazy a přivážou mě k mé postýlce tak, abych byl na čtyřech a nemohl se pohnout. Vezmou nějakou divnou nechutnou věc a strkají mi jí do zadečku. Je to strašně nepříjemné a bolí to. 

Ještě mě berou do sprch, kde mne vysléknou a dají dovnitř.  Jeden z nich tam vleze se mnou a začnou mi na ouška stříkat vodičku. Nesnáším vodu. Je to můj největší nepřítel se kterým nemůžu nijakým způsobem bojovat. 

Najíst mi dávají jen když už to je opravdu nutné. Nemůžou nechat aby jsem jim zemřel, potom by totiž neměli nikoho s kým by si mohli hrát. Ostatní tady jsou silní a dokáží se bránit. Já ale ne. Já jsem slabý a nic neumím. S ostatními pracovali a vychovávali je právě k tomu aby se uměli chránit.

Občas sem přijde někdo pro nějakého hybrida, ale sem ke mně ho ani nepustí. Nemám ani šanci se odsud dostat.

---

Seděl jsem na posteli a koukal do prázdna. Ano mám tady v pokojíčku jeden menší míček se kterým si můžu hrát, ale už jsem si s ním teď zahrál dost.

Slyšel jsem v zámku klíček. To ne, prosím že to nejsou oni.

Dveře se otevřely a v nich stáli mojí zlí páníčci.

„Tak co s tebou uděláme dneska?" Zasmál se jeden z nich

„Vidím to na sprchu" zasmál se ten druhý

Já se jen krčil na rohu postýlky a brečel.

„Zatím ještě nemáš důvod bulet! My ti ho teprve dáme ty kurvo" zařval na mě a chytil moje vlásky

Silně za ně zatáhl, až jsem vyjekl jako malá holka. Tahali mne do té příšerné koupelny.

Okamžitě se přestaň vzpírat, jinak to bude bolet ještě víc!" Zařval tak že to museli slyšet všichni hybridi tady v domě

Povolil jsem tady, protože mi došlo že proti ním jsem nic. Jsem jen divná kočka se kterou si hrají.

Dotáhli mě do sprchy a tam si se mnou jeden vlezl.

Násilím ze mě strhl oblečení, které bylo celé špinavé. Stále jsem brečel, ale on to ignoroval. Také ze sebe sundal sundal oblečení a zavřel se se mnou ve sprchovém koutu. Vzal si do ruky sprchu a já si rukama překryl ouška, aby mi do nich voda nenatekla hned po tom co sprchu zapne.

Slechu zapl, vzal mě za vlasy a silně s nimi zatáhl tak že jsem ležel na boku a ruce z oušek jsem si položil pod sebe aby náraz na zem tolik nebolel. Bolelo to i tak, ale nic se nevyrovná bolesti oušek když se mi do nich dostane voda. Nemám rád lidi. Pouze mi ubližují a nemají mne rádi.

Po tom co mi ručičky spadli z oušek, pán využil situace a sprchu mi namířil rovnou na moje kočičí ouška, do kterých se ta ošklivá voda dostala do pár sekund. Začal jsem plakát ještě víc, ale ani to toho pána nezastavilo. Stále byla sprcha namířena na mojí hlavičku.

Nikdy mne zde neumyli, pouze namočili části těla kde mi je voda nepříjemná a poté zpátky strkli do mého pokojíčku kde se ze sebe následně snažím tu hnusnou vodu sundat. Když už jsem mokrý já, tak nechci aby byla mokrá i moje postýlka.

Držel jsem si své nožičky přilepené k sobě taky abych byl v co nejmenším klubíčku.

„Vylez, dělej!" Zařval na mě

Stoupnul jsem si tedy na čtyři abych mohl vylézt ze sprchy. Konečně splátky do pokojíčku, kde mě zamknou a nechají zase být, možná mi přinesou trošku mého oblíbeného mlíčka. Oni ví, že kdyby mi přinesli něco jiného, tak se toho ani nedotknu.

Chytil mě za krkem a vytáhl mě za něj na nohy. Dotáhli mě tak až do pokoje, kde do mně začal kopat. Netrvalo dlouho a přišel i druhý. Také začal kopat. Bolelo mě celé tělíčko při jakémkoliv malém pohybu. Nevím proč mi tohle dělají.

Kočičí hybrid | Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat