Her seyin basladigi yer

97 4 3
                                    

Okuldan gelmis muzik dinliyodum annemin ciğliyla kosar adimlarla annemin yanina gittim annemin yaninda uzun boylu sarisin mavi gozlu gûclu genc biri vardi annemin boğazina yapismis zaman doldu artik benim diyordu. Birden bni gordu sustu annem kac Bella dedi . durmadan bu sozu soyluyordu . yanindaki genc guclu adam annemi kafasini duvara vurup bayiltti . bana dogru yaklasiyordu donmustim kipirdayamiyodum tek yaptigim titremek .soğuk elini yanağımda hissettim . artik hayatin fazlasiya farkli ocak dedi. Ne demek bu birden gozum karardigini hissettim midem bulaniyodu . osirada belimi kavramis eller hissediyodumm .

Gozumu actigimda beyaz duvarlari olan toz pembe bir yatakta yattimi gordum ve yani basimda beni izleyen o cocuk var. Neye ugradimi sasirmistim neler oluya bugun ku yasadikarim gercek miydi noluyorr ?

Hafifce dorulmaya calistim .yatsan iyi olur dedi bi ses yine o cocuk

Kafama o anda yeni dank etti hersey birden sinirle cocugun yakasina yapistim sen kimsin naptin anneme bn nerdeyim niye burdayim diye bagiriyordum en sonunda tokat attim

Adim four dedi bana karsi boyle davranamassin bn nedersem o artik bnimsin bnden baska kimsen yok dedi ve bni iterek kapidan disari cikti ve kapiyi uzerime kitledi ve bunlari 5 saniye bile surmedi yapmasi .

Soktayim neye ugradimi sasirdim kim bu salak neistiyo bnden anneme ne oldu nasil onunum ya dalga mi geciyo bnle aklinda zorumu var?

Neyapicami bilmiyorum kacsam nereye kacicam nasil ? Duygularim dusuncelerim her seyim karma karisik

Tamam tamam Bella sakin ol four diye bi cocuk evinize geldi annene zarar verdive seni burya kacirdi ve sacma sapan seyer soyledi ne yapmliyim kacamiyorum odada tek basimayim kapi kilitli tamam tmm sakin ol bella

Yaklasik 4 saat sonra kapi kilidi acildi ve yanima four geldi bana dogru adim atiyordu bn de geriye birkac adim atarak pencerenin ynindaki 2 li koltuga arkami donup oturdum birden belimi bir el kavradi ve kulagima bundan sonraki haytin bnle istesende istemesen de. Sen benimsin diye fisildadi birden onu butun gucumle itmeye calistim am bu imkansizdi bnden tonlarca gucluydu işlemiyodu ona ne yapsam sadece kollarinin arasinda ciğlik atip sen kendini ne saniyosun pikopat diye bagirdim .

Sinirli bakislarla belimi iyce kendine yapistirdi ve kulagima sert bir ses tonuyla boyle yaparak hic biseye ulasammassin senden herseyden gucluyüm bnim ne oldugumu bilmiyosun yerinde olsam boyle davranmazdim dedi ve 2 saniye surmeden odadan disari cikti ve kapiyi kitledi.

Piskopat herifin teki ayrica sapik nesaniyo kendini bn neyin icine dustum

Uykum vardi duşünemiyordum goz kapaklarimm ağırlasti ve uykuya daliyodum

Ertesi gun sabah yanimda uykumun arasinda bir golgelik hissediyordum zorda olsa gozumu actim ve yanimda four ona senin ne oldugunj biliyorum dedim sen sen sen vampirsin .birden belimde eller hissettim ellerini belime sardi bni kendine iyce yakinlastirip 


Evettt genclerrr devami oylara ve okumalara cogunluklarina gore gelcek sizi seviyorum

🎉 istesemde istemesemde onunum (bir vampir le insan hikayesi aski) hikayesini okumayı bitirdin 🎉
istesemde istemesemde onunum (bir vampir le insan hikayesi aski)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin