2.Jmenuju se Millie

303 12 2
                                    

Millie pov.
Jsem Millie Bobby Brown,je mi 11 let a nastěhovala jsem se do města New York. Nikoho tu neznám takže by jsem si chtěla najít přátele. Mám jednu sestru jménem Josie. My jsme taková slavná rodina jenom já nejsem a ani nechci. Moje mamka je slavná spisovatelka teďka jsem si z knihovny vzala knihu kterou napsala a jmenuje se "Zamilovaná"miluju tu knihu čtu jí každý den,taťka je slavný fotbalista vždy o víkendu jdeme na jeho zápas když není daleko a fandíme,moje sestra je tanečnice je jí 15 a je na 8 měsíců v Paříži je na taneční koncervatoři a já...já ráda zpívám a vlastně když jsem po škole doma sama tak předvádím různé romantické filmy. Vím zní to šíleně ale taková jsem já...nestydím se za nic...

Dnes jsem vstala z krásného snu a oblékla si na sebe toto oblečení:

Dnes jsem vstala z krásného snu a oblékla si na sebe toto oblečení:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Černé tenisky,černé legíny a učesala jsem si drdol. Když jsem vyšla z domu uviděla jsem sestry jak jdou spolu do školy...zastesklo se mi po Josie....Chtělo se mi trochu brečet protože jsem jí neviděla 4 měsíce ale teď to opravdu nutný nebude...stojím před školou a jediný co vím ze mám nastoupit do 5.A a že mám paní učitelku Nowerovou...
"Ahoj,jsem Millie Bobby Brown a jsem tu nová a nevím kde mám třídu prosím ukázala by jsi mi kde je třída?"
"Jasně,jsem Sadie Sink a moc mě těší Millie támhle máme třídu"
"Děkuji Sadie"
Teď jsem potkala fakt milou holku...byla zrzka. Já jsem tedy stála před tabulí a nevěděla co mám dělat...

Finn pov.
Před tabulí stojí nějaká holka. Je asi nová...A divím se že se nestydí stát před třídou já by jsem se opravdu přede všema jenom strapnil...

Millie pov.
Jeden kluk v zadu se na mě pořád kouká...Nevím proč...Ale líbí se mi...Na chvilku sem se mu zadívala do očí a zahřálo se mi u srdíčka. Jako bych...Jako bych prostě....nechtěla nic jiného než se na něj pořád koukat...
"Dobrý den. Je začátek roku a máme tady pár novinek...Máme novou žačku Millie řekni nám o sobě něco."
"Jsem Millie Bobby Brown...."
"Počkat tím pádem máš tátu fotbalistu a mámu spisovatelku že?!"(zachechtl se vzadu jeden kluk)
"Ano moje rodiče jsou slavní i sestra ale já ne....Ráda zpívám a když jsem doma sama předvádím nějaké filmy...."
"To je teda nářez"(zase se ozvalo od zadu)
"Calebe můžu tě poprosit aby jsi byl sticha?Máme tady novou žačku tak se aspoň jednou chovej slušně"
"Ano paní učitelko zmlknu."(zasmála se jeho parta)
"Je mi 11 a mojí sestře která příjde za 4 měsíce domů je 15."
"Dobře Millie sedni si támhle vedle Finna a teďka si povíme druhou správu..."
"Ahoj Millie"
"Ahoj můžu se zeptat kdo jsi?(paní učitelka povídá)
"Za měsíc se bude konat projekt z vlastivědy a ten projekt budete dělat se svím sousedem"
"Jmenuju se Finn. Finn Wolhard"
"Takže se učte aby jste se na to naučili bude to těžký projekt a teď si řekneme rozvrh"
"Těší mě Finne"
"V pondělí:Informatika....
"Finne?
"Zeměpis......
"Ano?
"Český jazyk...
"Mohl by jsi mi ukázat město?
"Matematika....
"Proč?
"Vlastivěda...
"Nikoho a nic tu neznám...
"Dobře...
"A dost!!Finn a Millie do ředitelny!
"Finne,Finne,Finne....hned na začátku roku??Co si zase udělal....
"Povídali jsme si s Millie při hodině....
"Fakt?A kdo je Millie...
"Já pane řediteli...
"Zítra v 15:00 po škole....

Millie pov.
Dnes jsme si zařídili s Finnem že mi půjde ukázat město....kvůli domluvě jsme šli do ředitelny....Zítra jsme po škole. Když na mě promluvil začervenala jsem se ale když jsme přišli z ředitelny jedna holka jmenuje se prej Sindia?Asi....a ona se tam o přestávce dohadovala s Calebem že jí má dát Finna a že jen ona ho má mít....

Finn pov.
Dneska ukážu Millie město...pokecáme si a moc se těším...Millie je jiná než ostatní...ona...ona se nestydí a je sama sebou...domluvili jsme se že budu čekat před jejím domem a potom možná půjdem do jejího domu...těším se

Tak co?Líbí "zatím"?❤️Dnes možná budu dělat další knížku tak se podívejte❤️❤️❤️(701 slov)

Šíleně zamilovaná (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat