-yanlız 1. bölüm-

303 11 17
                                    


"Aptal sarışın"  arkamdan gelen sese baktım. bileğimdeki tokatı elime geçirip saçımı atkuyruğu yaptım.

"Aptal sarışın kimmiş görürsün şimdi."

Daha sonrası..kötü..çok kötü. Kızı dövdükten sonra müdür ablamı çağırıp onunla konuştu. Annemi aramamasının sebebini bilmiyorum.

Ablam müdürün odasından sinirli bir şekilde çıktı ve önümden geçti. Arkasından yürüdüm.

"Hey! İçerde neler oldu?" Dedim arkasından. Durup bana dönünce afalladım.

"Atıldın."

"Üzüldü-" tamamlayamadan önümden geçen biri bana çarptı.

"Bana baksana,gözlerin yok mu senin? Önünü göremiyor musun?"

Çocuk beni takmadan yürümeye devam etti. Ben önüme döndüğümde cemre çoktan gitmişti. Çantamdan çıkardığım cüzlanıma baktım. Bu gecelik idare eder.

Okul tuvaletine girip eteğimin altına giydiğim aptal çorabı çıkardım. Eteğimi biraz daha yukarı çektim. Üstümdeki ceketi çıkarıp çantama koydum. Okul gömleğinin birkaç düğmesini açım göğüslerimin birazının gözükmesine izin verdim. Gömleği eteğin içine soktum. Çantamdaki makyaj malzemeleri ile makyajımı tazeledim. Saçımı tek bir tarafa attım ve işte hazırım. Tuvaletten çıktığımda kızlar bana baktı. Yanımdan geçen bir oğlanın ıslık çaldığını duydum. Birde bana aptal derler.

Okuldan çıktığımda saat 6.30'du. bu saatte bara gidemezdim. Arkadaşım Ece nin yanına gittim. Kapıyı ikinci çalışımda açtı.

"Sen yaşıyor muydun ceren?"

"Evet.. senin için geldim. Hani sevdiğin birinden bahsediyordun.." diye bahane uydurdum. onun plotonik aşkı umrumda değildi ama akşama kadar burda kalmaya ihtiyacım vardı eve gidemezdim.

"Geç koltuğa sen ben bize birşeyler getireyim." Başımı sallayıp koltuğa geçtim.ece 10 dakika sonra yanıma geldi.

"Bak şimdi anlatıyorum. Gözleri ela böyle çok güzel..baktıkça bakarsın gelir yani..sonra saçları kahverengi..kalbi..çok temiz bı görsen."

O anlatırken ben kendimi düşündüm. Onun umurunda olmadığını söylemiştim.
En sonda hava kararmaya başlamıştı. Ben kalkmaya hazırlandım.

"Nereye ya ben daha anlatıyordum."

"Anladım ben ya..mükemmel bir insanmış"

"Ha sana ismini söylemedim. Ne aptalım. Adı cenk. Ne güzel bir isim değil mi.."

"Evet. Benim gitmem lazım sonra görüşürüz."

Apartmandan çıkıp kendimi ılık rüzgarın kollarına bıraktım. Yapılacak ne çok şey vardı. Bu hayata fazlalık olarak gelmişim diye düşündüm.

Bara geldiğimde masalardan birine geçtim. Garsona ne istediğimi söyledim ve gece tüm hızıyla geçmeye devam etti. Tuvalete gitmek için kalktığımda başım fena halde döndü. Yürürken birine çarptım. Çok güzel bir koku vardı. Yüzüne baktığımda kusursuz bir yüzünün olduğunu fark ettim.

"Çok sarhoş olmuşsun" dedi kendine bakmadan. Konuşamıyordu bile.

"Kendine bak sen." Eli belimi buldu. Heğecanla yerimde kıpırdandım.

"Tamam.ikimizde çok sarhoşuz." İkimizde çok sarhoştuk.

"Evet" diyebildim sadece

Her şey bir anda oldu. Dudaklarını benim dudaklarıma bastırdı. Tuvaletlerin olduğu yerdeydik. Beni duvara yasladı. Elimi boynuna götürdüm. Beni daha sert bir şekilde öpmeye başladı. Ellerimi bu sefer saçlarına götürdüm. Eli eteğimi buldu. Eteğimin altından kalçamı okşadı. Daha sonra eli benim boynuma geldi. Benim elim hâlâ saçındaydı. Bu sefer eli zaten yarısı açık olan göğüsüme gitti. Keyifle kıkırdadım. Dudaklarını dudaklarımdan ayırdı ve elimi tuttu.

"Bu gece bizim olsun." Dediğinde daha çok heğecanladım. Başımı salladım.. beni arabasına bindirdi ve arabayla biraz tur atıp gezdik. Daha sonra iki katlı olan bir evin önünde durduk. Gülümsedim.

Elini belime koyup kapının kapısını açtı. Biz içeri girer girmez beni kapıya yaslayıp sert bir şekilde öpmeye başladı. Beni kucağına alıp üst kata çıkardı. Yatak odası olduğunu düşündüğüm odaya girdik. Hâlâ kucağındaydım. Beni yatağa sertçe bıraktı. Daha sonra üstüme geçti. Elini eteğimin alına kalçalarıma götürdü. Öpüşü daha da sertleşmişti. Ellerimi boynunda, köprücük kemiklerinde gezdirdim. Bu onu keyiflendirmiş olmalı ki hafifçe güldü. Daha sonra elini birkaç düğmesi açık olan gömleğinden içeri sokup göğüslerimle sertçe oynadı. Dudaklarini dudaklarımdan ayırarak gömleğimin geriye kalan birkaç düğmesini açtı. Bende onun t-shirt'ünü çıkardım. Eteğimi de aşağa indirdikten sonra kendi pantolonununda çıkardı. Daha sonra eli sütyenimi buldu. Onu da çıkardıktan sonra göğüslerim serbest kaldı. Onu başından kendime çektim ve bacaklarımı ayırdım. Tekrar öpüşmeye başladık göğüslerim onun soğuk tenine değiyordu. Dudakları dudaklarımdan aşağı indi. Boynuma sert öpücükler bıraktıktan sonra göğüslerimi ıstırmaya başladı. Acıyla inledikten sonra gülümsedi ve daha sert bir şekilde devam etti. Göğüslerim sen de aşağı indikten sonra külodumu hızlıca çıkardı ve iştine devam etti. Ben ise acıyla inledim.  ikimiz de tamamen çıplaktık. Yorulduktan sonra kendimizi yatağa bıraktık. Elini belime doladı ve uyuduk.

Uyandığımda başımda büyük bir ağrı vardı. Yanıma döndüğümde adını bilmediğim çocuğu gördüm. Kapı hızlıca açıldı ve tanımadığım bir kadın girdi.

"CENK!!" adını öğrenmiş oldum..bir dakika..cenk..Ece bin plotonik aşkı..o değildir her halde.

Cenk uyandı  ve kadın ağlayarak dışarı çıktı. Şaşkınlıkla bakakaldım.

"Ne olu-" tamamlayamadan cenk araya girdi.

" Üstünü giyin ve hemen çık"

"Ne?!"

"Duydun işte."

Yaşadığım şokla bakakaldım...ama ben aşık olmuştum..

Arkadaşlar selam

İlk bölümü umarım beğenmişsinizdir

Yorumlarınızı bekliyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 22, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YANLIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin