Ahogy az ezüst korcsolya csillogó fényel siklik az általa felvert jég is csillogni látszik. Az ugrás hanja betölti a pályát csend és nyugalom. A viselője maga is csillogni látszik ahogy hó fehér haja áthatol a sötétben. De inkább ő mutatkozon be.
Egyedül de rég is voltam utoljára egyedül. Nagyon rossz érzés. Amióta mellettem van a világon a legokosabb lány azóta minden percben csak rá gondolok. Ő nekem a nagy Ő Lea. Hisz az ember csak egy másik ember társaságában lelhet nyugalomra. Legalábbis én mint a hatodik arányért küzdő korcsolyázó igen. Egyébként a nevem Viktória Asamy . Igen Japán származású vagyok. Az Asamy név jelentése reggeli szépség na igen a név kötelez. Elméletileg. Amikor már kellő kép kinyakoroltam magam akkor csörgött életem szerelme Lea. Hogy én mennyire imádom ő dolgozni volt én is csak nekem kicsit más a munkám.
-Szia na hogy haladsz?
-Jól figyi gyere ide és együtt megyünk haza.
-Jó ötlet hiányzol.
-Egyelek meg te is nekem.
-Olyan jó hallani a hangod.
-Nekem is, és amikor ideérsz le sem szedsz magadrol.
-Hm felhívás keringore?
-Ma nem de lehet még változhat. Hi hi
-O nos jó tudni.
-Figyelj mit szólsz ha holnap elnegyünk színházba?
-Örülnék de különleges alkalom?
-Nem dehogy csak gondoltam egy kicsit lehetnénk ketten nem mindha amúgy nem lennénk fogalmazak úgy hogy randi.
-Dehat mi már egy pár vagyunk.
-És attól még randizhatunk
-Ok ezt el kell magyarázd lehet csak hűje vagyok ehez.
-Nem ijen eszedbe se jusson te vagy a legokosabb és legszebb lány akit valaha is láttam.
-Bokolni az tutsz de pont ezért is szeretem beléd.
-Tudom de most leteszem hogy hamarabb ideérj.
-Ok.
Na igen ő az én mindenttudo barátnőm akit imádok. Hogy hogy is néz ki hát a lehető legjobban próbálom leirni. A háta közepéig érő fekete göndör haj, mogyoróbarna szemek és vörös ajak. Ugye milyen gyönyörű. Hát ő a barátnőm
Lea. Ő a családom a szüleimmel a coming out után megszakadt a kapcsolatom mivel hát nem örültek annak hogy az egy szem lányuk meleg. Általában csak a Viktória nével mutatkozóm be a rajongók sem tudják a tejes nevem de úgy nem is szeretném. Igen rossz emlékek fűznek Japánba de ettől függetlenül néha haza megyek. És van egy nagyon régi és jó ismerősöm is ott. Amíg ezt végigondoltam ide is ért Lea. Olyan gyönyörű volt hogy valami csoda. Ahogy szaladt éj fekete haja lobogót és olyan kis ügyetlen hogy megbotlot. Persze nem a földön hanem a karban ért földet. Mindig it leszek ha elesik. Az ő szülei jól fogadták és jobban vagyunk velük az én családom csak egy tagja fogadta el a nagybatyám aki alig egy ével idősebb nálam én vagyok 24 ő 25. Lea velem egy idős.
-Köszi hogy megfogtal
-Mint mindig.
-Igen mehetünk.
-Egy pilanat
Óvatosan fejeb húztam és lágyan megcsokoltam. Persze nem elemezte olyan édes a csokja. Egyébként elsőre azt hittem hogy a szemüveg miatt nehéz a csók de nem egy Cseppet sem. Nagyon is jó imádom soha nem válnék el ajkairol. Tehát csók ami olyan édes mint a méz lassan elválunk egymástól és az érzés ott volt az ajkaimon.
-Ez mi volt?
-Hiányoztál
-Te is.
Elindultunk haza elkészültunk és lefekütünk amit bebujtam az ágyba mint legalábbis egy plüss macihoz úgy bújt hozzám Lea. Elmosojodtam és ő ezt észre is vette.
-Anyira szeretlek Viki. (A becenevem)
-Én is téged.
Majd először őtt utána engem nyomot el az álom.Hát tetszett nem tudom mikor jönnek részek de ha érdekesnek találtad jelezd csillagal és tarts Vikiékel. Helyes írási hibákért bocsi 😉❤️🏳️🌈
أنت تقرأ
Fehér hajú szépség
أدب الهواةEz egy... hát nem is tudom mi a hivatalos neve. Yuri on ice lány verzió egy jó pár csavarral. Itt ebben a sztoriban nem tudom mennyit de fognak szerepelni Viktor és Yuri főleg Yuri. Szóval ez egy lányxlany hát így Kezdj neki nem tudom hány részes le...