Slm şu an öğle arasındaydık ve arklarımla tiktok çekecek alan arıyorduk. Uf salaklar bu okulda tiktokcu biçızlara hiç saygı kalmamış. Okuldan nefret ediyordum neys. Rum yer ben nisal ve nisyav sonunda okulun en arkasal kısmında tiktok çekebileceğimiz bir yer bulmuştuk. Şimdi rum bana ben yere yer bana rum yine bana nisyavla nisal birbirine aşık olacaktı sonra ben yerle rumu aldatırken rum gelip yere yumruk atcaktı nisalla nisyav onu tutup' abi boşver değmez diyecekti'. Sonra rum bana ben mi yer mi diyecekti ben de tavan diyip espri yapacaktım. İkisi bana daha çok aşık olacaktı sonra ben yer diyecektim rum da bana son kez şakşikli bakış atıp daha önce hiç görmediğim pahalı dolar desenli arabasına gidicekti ben arabayı görünce ona yine aşık olacaktım rum da bana nah kapak şalak yalap yapıcaktı ve sgliycekti ben de yere düşücektim nisyav yanıma gelip öyle biri yok diyecekti ve aslında şizo olduğumu öğrenecektim. Hepimiz günlerdir bu tiktokun hayalini kuruyorduk biz kim miyiz? cellat babanın kızları evet evet yanlış duymadınız o kadar yüce kişilerdik işte... Tam tiktok görl moduma girmiş rumun yere yumruk atmasını bekliyordum ki n ne Abdulrezzakhannur.. bakışlarım oninkilerle buluşmuştu. Bana totişimde değilsin bakışı attığında rum'kenks sen daha bed boylarına layıksın bu max damardan sigara alıyordur' demişti yer ise' cellat babamıza benziyor işiceö'demişti. İşte o cümle kalbime bir hançer gibi saplanmıştı benmde cellat babama benzeyen bir sewim olabilir miydiki? ov mey gat lukadis salaq rum beni abdulrezzakhannurun önüüne atmıştı zaten bana olan bakışları cellat babamın cemre yengeme olan bakişlari gibiydi yok artık dedim kendi kendime böyle hayaller kurma gerçek olamaz. Abdulrezzakhannur ise hala sigarasını fırtlatıyordu. bi an içimden gelen tiktokcu kız cesaretiyle 'ş şey ben de fırtlatabilir miyim abi?'diye sormuştum abdulrezzakhannur ise' abi deme kız şıllık'demiş ve sigarayı uzatmıştı. Ben de sigarayı içime fırtlatmış ve öksürekşın krizine girip çıkıp tekrar girirp mala bağlayıp yalama yapıp akciğer spazmı geçirip bayılmıştım. Hatırladığım son şeyler yerin işediği ruminin tiktoku çekemediğimiz için ağladığı nisalın cellat babamı izleyip onun kızı olmayı hak etmediğimi söylediği nisyavınsa çoktan sglemiş olduğuydu.