Alarmın o lanet sesiyle uyanmıştım. Bugün yeni okulumda ilk günümdü. İlk kez özel okula gidecektim. Aslında ben istememiştim but annem ve babam para işedikleri için beni özel okula yazdırmışlardı. Hyr yani nedeninden sizene pardon ok sakinim. Ayağa kalkıp wisiye gittim elimi yüzümü falan yalapşapladıktan sonra üstümü giydim ve uçarak okula uçtum. Okulumum adı ATA KOLEJİ idi. Uf sıkıldım neys ondan sonra sınıfa girdim bir tane çocuğun yanı boştu içimden hayırdır bismillah falan demedim tabi ki ondan sonra çocuğun yanına doğru gitmeye başladım. Sınıftaki herkes bana sen şimdi sıçtın der gibi bakıyordu ovmaygat oldum. Biraz sonra banane dedim sonra samanye dedim sonra ben tokum sen ye dedim ve çocuğun yanına OHA bu çocuk müq taş inanamıyorum sert çehresiyle bana bakmadı bile sadece önüne bakıyordu ben de önüme baktım bu kadardı sonra hoca geldi kendimi tanıtmamı istedi ben de "Hyr" dedim o da "Ok" dedi ve sırama geri oturdum. Çocuk hala bana bakmıyordu mal heralde dedim içimden ama çok bad boysal bi tipi vardı. Tenefüs çaldı çocuk direkt sınıftan çıktı. Yanıma bir kız geldi ve neşeli mal bi sesle "Ben Adagül okuluma hoş geldin" dedi. Kızdan nefret etmiştim niye bilmiyorum ama kesin bi sebebi yoktur her neyse ben de "Hı ayn ok bb" dedim.
3 GÜN SONRA
İnanamıyorum yiağ resmen okula geç kalmıştım.İşte şimdi işedim dedim içimden. Koşarak okulun merdivenlerini tırmanıyordum ki sert bir bedene çarptım bu o çocuktu "Önüne baksana gız sümüklü"dedi bana sert bi sesle. Ben de"Tam abi ne kızıyon ya" dedim. Sonra çocuk birden "Sen çok farklısın" dedi. O an kalbim midemle birleşip beynime işeyecekmiş gibi hissettim. Resmen içim tırtıllarla dolmuştu. Bu bu bu bu ne demekti şimdi ama evlenmeden olmazdı "Eyw babuş" dedim sonra sınıfa gittik bu kadardı.
Slm bu hikayeyi yazmamda bu özgün konuyu bulmamda ve karakterlerin iç dünyasını bu kadar iyi yansıtmamda bana yardımcı olan arklarıma burdan şükranlarımı sunuyorum ve onlar benim gibi şuan ünlü olmaya hazır olmadıkları için isimlerini paylaşmıyorum lütfen ısrar edip dm kutumu doldurmayın bb.