2.Bölüm

3 0 0
                                    

Mahide ögretmen iyi dersler diledi ve çıktı sınıftan, sınıfla baş başa kalmıştı artık. Ellerini yavasca birbirine vurdu  Hafif bir gülümsemeyle evet dedi, Evet arkadaşlar. Ben Kaya Yıldırım 28 yaşındayım daha önce ankarada bir lisede ögretmendim ve buraya atandım. Burada da sizinle iyi anlaşıcağımızı umuyorum diyerek sırayla isimlerimizi sormaya başladı o sırada esra ile sanem   yeni öğretmenimizin ne kadar yakısıklı ve genc oldugunu fısırdaşırken.
Kaya öğretmen bize dogru dönerek;

Evet hanımlar biraz erken başladık sanki dedi gülümseyerek, o an yerin dibine girdim gelir gelmez gözünde kötü bir izlenim bırakmıs olmuştum.

usulca önüme döndüm elimi cenemin altına koydum öylece ögretmenimizi izliyordum.

Evet küçük hanım sizin adınız nedir ?

ben öylece ona bakıyorudum o an bana dediğini hatta ne söyledigini algılayamamıştım, kızlar beni dürttü;

Sana diyor cevap versene...

He ?

Ayaga kaltım hemen etegimi düzelttim. Deniz.. Benim Adım deniz dedim öylece ona bakıyordum
Gülümseyerek teşekkür etti otura bilirsin istersen dedi.
oturdum ders anlatmaya başladı ben öylece onu izliyordum sadece ben degil aslında sınıftaki kızlar büyük bir hayranlıkla kendisini izliyordu, zil çaldı tenefüste artık herkes bir birine yeni bir edebiyat ögretmeninin geldigini ve ne kadar yakısıklı oldugunu konusuyordu. Okuldaki kızların gündeminde yanlızca kaya ögretmen vardı 2 gün sonra unutur diye düsünüyorum zaten hep oyle olmaz mı ? Zil çaldı bir sonra ki dersimize girdik kibirli zehra ögretmen cok dikdatör sinirli gorünümli sevgili Matematik ögretmenimiz gune güzel başlamıstık oysa neden böyle oldu ki.
Ben yerimde öylece düsünceler icinde kendi kendime ara gülerken buluyordum ne oldugunu anlamadim zaman geçiyordu eve gitmemize az kalmıstı tenefüsleri bekler oldum belki kaya ögretmeni görürüm diye enteresan sekilde platonik oldum diye düsünüyorum....

MasumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin