Daha bir insan ne kadar mutlu olabilirdi ki ?
Kalbim gümbür gümbür her sabaha daha da mutlu uyanıyordum.
Bir an önce sabah olması için akşamları hemen gider yatardim.Sabahları artık alarmım çalar çalmaz kalkıp hazırlanmaya başlamıştim...
~Esra ve sanem ile her zaman buluştugumuz yerde bulusup okul dogru yürümeyek basladik.
Bir pastanede oturup birşeyler yedik
yoldan geçenlerin dedikodusunu yapiyorduk.
Dedikodu dedigim kendi aramizda konuşup gülüyorduk, ki arkadan birisi seslendi kızlar diye edebiyat öğretmenimiz, mahide öğretmen di sarısın orta boylu kahve renkli gözleri ve gözlükleri vardı güzel bir kadındı.Hadi dedi geç kalıcaksınız. Hemen toparlandik yürürken kendi kendimize konuşmaya basladik.
Esra: izne çıkmıycak mi mahide öğretmen kaç aylık hamile
Sanem: Okul da doğuracak galiba çocuk da büyüyünce ögretmen olsun diye
Kahkaha atmaya başladik, ilahi sanem hiç gülecegimiz yoktu sabah sabah.
Mahide öğretmen hamile ve kocaman bir karnı var biraz yürümekte ve hareket etmekte zorlanıyor.
Aslında çok tatlı bir öğretmen Bu nedenle son zamanlar da rahatsızlanıp dersimize giremiyordu biz izne çıkmasını bekliyorduk böylece bir süre de derslerimiz boş kalır diye seviniyorduk sınıfça. Ilk dersimiz de kendisiyle hadi bakalim bugün nasil bir gün geçirip günümüz bitip evimize gidecegiz.Sınıfa girip yerlerimize yerleştik sınıfta yeni bir ögretmenin geldigini konusuluyor fakat kimse öğretmenin ne ögretmeni oldugunu bilmiyor du belkide bizim ögretmenimiz bile degil di bizeneyse cok meraklıyız cok..
Ilk dersimiz edebiyattı mahide öğretmen sınıftan iceriye girdi yanında uzun zeytin gözlü karizmatik biri vardı bütün kızların dibi ďüşmüştü hepimizin yüzünde anlamsız bir gülümseme başlamıstı.
Mahide ö: Arkadaslar Kaya bey yeni Edebiyat ögretmeniniz ben bir süre izinde olucam o sürede kendisi benim yerime burada bulunacak umarim kendisini üzmezsiniz.
Hepmiz ayni seyi düsünüyorduk ne üzmesi üzülür mü bu adam demek cok istedigimize eminim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum
Storie breviBazen gerçek olmasını istedigimiz rüyalar. Rüya olmasını istedigimiz gerçekler vardir.