I love you

57 2 1
                                    

Здравейте това е първата ми история надявам се да ви хареса

Аз съм Хината Шойо на 17 съм и уча в Карасуно. Обичам волейбола и съм обратен признал съм този факт пред себе си но не и пред някой друг.

След края на часовете тръгнах към съблекалнята да се приготвя за тренировка. Там вече беше Кагеяма поздравих го, а той само кимна. Отдавна имах чувства към него но не можех да ги покажа той щеше да ми обърне гръб, а в никакъв случай не исках това да става.
Започнахме тренировка бях разсеян меслех само за него. Изведнъж чух някой да вика- Хината теб.... скочих но беше късно не я уцелих, но загубих баланс и паднах по глава причерня ми и припаднах.

(Гледна точка на Кагеяма)
Нишеноя спаси топката и я подаде на мен. Реших да вдигна на Хината, но той беше разсеян скочи, но късно после изгуби равновесие и падна. Извиках- Хината!  Той беше припаднал в този момент се ужасих всички се стекоха към него Ноя изпадна в паника Асахи звънна на линейка, аз и останалите се опитвахме да го свестим. Линейката пристигна взе него можеше да качи още един човек, а останалите щяха да вървят до болницата. Настоях аз да се каза защото изпитвах чувства към Шойо и исках да съм с него в всеки момент.
Пристигнахме и лекарите казаха, че няма нищо сериозно и ще се оправи до няколко часа предложиха да го изчакаме да се събуди. Това и направихме 2 часа по-късно вече се панирах, защото беше минало прекалено много време. И изведнъж той отвори очи и се огледа объркано.

( гледна точка на Хината)
Огледах се бях в болницата понечих да стана, но Кагеяма ме спря. Прегърна ме и каза слава богу, че си добре. Аз се изчервих,а той ме пусна и отиде да извика останалите. Те нахлуха в стаята всички се радваха че съм добре.
Тръгнахме си от болницата и Кагеяма ли предложи да хапнем съгласих се. Заведе ме до едно място от което си взехме сандвичи, а после отидохме на един хълм. Вече не бях сигурен дали и той не ме харесва затова реших да действам. След като се направихме се преборих със срама и се облегнах на рамото му той ме погледна но в погледа му нямаше раздразнение или ярост, а просто спокойствие. В този момент разбрах, и той изпитва чувства към мен. Изведнъж разцепи тишината и Чернокосото момче промълви- Шойо аз аз .... В този момент не ми трябваше нищо повече целунах го, а той ме прегърна после се пропуснахме на земята.

( неутрален разказвач )

Двете момчета бяха на земята под нощното небе. Хината целуваше Кагеяма по нежните устни на чернокосото момче, а то от своя страна прокара ръцете си по тялото му след това се откъсна от целувката на Хината  и се насочи към вратът му започна да прави смучки а другия започна да диша учестено те сякаш се сляха. След много целувки Кагеяма погледна телефона си и вида, че вече е девет часа. Каза на Хината че трябва да вървят, а Хината предложи да отидат у тях. Двете момчета се запътиха към дома на Хината.

Ако искате мога да напиша и втора част. Надявам се да ви хареса

haikyu anime ships Donde viven las historias. Descúbrelo ahora