Bölüm 4

8 3 3
                                    

   Ceren dayanamıyordu  hemen çıktı arabadan. Yoksa böyle olmayacaktı , olamazdı ! 

   "Baba ! Ne oluyor , bizim de bilmeye hakkımız yok mu ?"

   "Ceren kızım sen... Hep o Aslı seni böyle yaptı sen böyle değildi-"

   Ceren babasının sözünü keserek doğru mu yaptı bilemiyordu ama "Baba , konumuzu değiştirme! Bizim sen ile konumuz bu adam ve burası !"

   Koray'ın yine gözü dönmüştü , halinden belliydi. Üç zenginin(hallerinden belliydi) içinde kızına vurmaya kalkışacak kadar... Ceren ile yaşıt olan erkek  Ceren'in önüne geçerek ; Ceren'e siper oldu. Ceren hem utancından , hem sinirinden ölmek üzereydi... Çocuk Ceren'e "Sen içeri gir !" dedi. Ceren "Hayır , hep biz sustuk ! Bugün o devir kapandı-" derken sözü biri tarafından kesildi... Bu kişi Koray'ın eşi, Ceren ve Aslı'nın annesi Selvi idi... "Koray karına , bizzat müstakbel eşin olan kişiye bunlar ne diye anlatmayacak mısın ? Bak Koray biz yabancı değ- AAAAHHH !!!" Ceren "EEEEHHH , YETTİ BEEE !" diye bağırarak babasının üstüne yürüdü sonra  yerden taş aldı "SEN BENİM ANNEME NASIL TOKAT ATARSIN !!!???" korkulan olmuştu Ceren babasının kafasına atmaya çalıştı fakat orada ki erkek çocuk buna izin vermedi. Koray arabanın kapısı çok yükses ile kırılmaya yakın bir ses ile çarpılınca irkildi ve gelen kişiye bakıp "SEN GİR ASLI YOKSA ELİMDE KALIRSIN !!!"" diye bağırdı. Aslı "YETER , SEN BENİM ANNEME VU-RA-MAZ-SIN !" dedikten sonra bayıldı. Ceren "ASLI , ASLI !" diye bağırırken...

   20 dakika sonra...

   "Esma ,bak, bize hiç bir şeyden bahsetmiyor ! Biz kafir miyiz , neyiz ?! Gözünü seveyim yaa !.. Ne zaman bizim NEDEN'lerimize cevap verdi..." telefonun hemen ucunda olan Esma'ya olanları ağlayarak anlatırken ,bir yandan da kendini yaz olmasına rağmen üşüyor hissettiği için ısıtmaya çalışıyordu... Esma ise onu sakinleştirmeye çalışıyor ve Aslı'nın durumunu soruyordu...

   Ceren aramayı kapatınca içeri babası girdi , Ceren kendisini nelerin beklediğini biliyordu... Yüzünde hissettiği acıdan gelen sıcaklığında neden olduğunu biliyordu. Ardından gelen iki kadın feryatlarınında nedenini biliyordu... Zaten onun tek bilmediği nedenler babasının bıraktığı nedenler değil miydi ?... İçinden tekrar etti "Neden baba ?"...

Neden ?Where stories live. Discover now