𝕋𝕙𝕚𝕟𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦

96 3 0
                                    


(𝔹𝕒𝕜𝕦𝕘𝕠𝕦'𝕤 ℙ𝕆𝕍)

𝕀 𝕨𝕒𝕜𝕖 𝕦𝕡 𝕠𝕟 𝕒 𝕋𝕙𝕦𝕣𝕤𝕕𝕒𝕪 𝕞𝕠𝕣𝕟𝕚𝕟𝕘. "𝕂𝕒𝕥𝕤𝕦𝕜𝕚, 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕓𝕣𝕖𝕒𝕜𝕗𝕒𝕤𝕥?" 𝕀 𝕙𝕖𝕒𝕣 𝕞𝕪 𝕠𝕝𝕕 𝕙𝕒𝕘 𝕒𝕤𝕜 𝕒𝕝𝕝 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕪 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕥𝕙𝕖 𝕜𝕚𝕥𝕔𝕙𝕖𝕟. "ℕ𝕠!" 𝕀 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕥 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕤𝕠 𝕤𝕙𝕖 𝕔𝕒𝕟 𝕙𝕖𝕒𝕣 𝕞𝕖 𝕝𝕠𝕦𝕕 𝕖𝕟𝕠𝕦𝕘𝕙. "𝕆𝕜𝕒𝕪 𝕛𝕦𝕤𝕥  𝕘𝕖𝕥 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕪 𝕗𝕠𝕣 𝕤𝕔𝕙𝕠𝕠𝕝 𝕒𝕟𝕕 𝕓𝕖 𝕔𝕒𝕣𝕖𝕗𝕦𝕝! 𝕀 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕕 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕟𝕖𝕨𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕒 𝕘𝕚𝕣𝕝 𝕚𝕟 𝕌𝔸 𝕘𝕠𝕥 𝕜𝕚𝕕𝕟𝕒𝕡𝕡𝕖𝕕 𝕓𝕪 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕧𝕚𝕝𝕝𝕒𝕚𝕟𝕤. 𝕀 𝕙𝕠𝕡𝕖 𝕙𝕖𝕣 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕒𝕣𝕖 𝕕𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕜𝕒𝕪." 𝕀 𝕙𝕖𝕒𝕣 𝕞𝕪 𝕞𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕞𝕖. 𝕀 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥 𝕥𝕠 𝕣𝕖𝕞𝕖𝕞𝕓𝕖𝕣 𝕒𝕝𝕝 𝕥𝕙𝕖 𝕖𝕧𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕖𝕟𝕖𝕕. 𝔼𝕤𝕡𝕖𝕔𝕚𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕞𝕖 𝕟𝕠𝕥 𝕓𝕖𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕓𝕝𝕖 𝕥𝕠 𝕤𝕒𝕧𝕖 𝕙𝕖𝕣. 𝕀 𝕘𝕖𝕥 𝕠𝕦𝕥 𝕠𝕗 𝕞𝕪 𝕓𝕖𝕕 𝕔𝕠𝕞𝕡𝕝𝕖𝕥𝕖𝕝𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕒𝕝𝕜 𝕥𝕠𝕨𝕒𝕣𝕕𝕤 𝕞𝕪 𝕔𝕝𝕠𝕤𝕖𝕥 𝕥𝕠 𝕘𝕖𝕥 𝕞𝕪 𝕦𝕟𝕚𝕗𝕠𝕣𝕞 𝕠𝕦𝕥𝕤𝕚𝕕𝕖. "𝕀 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕥𝕠 𝕜𝕖𝕖𝕡 𝕞𝕪 𝕔𝕠𝕠𝕝 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕣𝕪 𝕟𝕠𝕥 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕥𝕠𝕠 𝕞𝕦𝕔𝕙 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕙𝕖𝕣..." 𝕀 𝕤𝕒𝕪 𝕚𝕟 𝕞𝕪 𝕙𝕖𝕒𝕕.

𝕀 𝕡𝕦𝕥 𝕠𝕟 𝕞𝕪 𝕦𝕟𝕚𝕗𝕠𝕣𝕞 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕤𝕝𝕚𝕡 𝕠𝕟 𝕞𝕪 𝕤𝕙𝕠𝕖𝕤. 𝕀 𝕨𝕒𝕝𝕜 𝕕𝕠𝕨𝕟𝕤𝕥𝕒𝕚𝕣𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕞𝕪 𝕠𝕝𝕕 𝕙𝕒𝕘 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕚𝕞 𝕝𝕖𝕒𝕧𝕚𝕟𝕘. "𝔹𝕪𝕖 𝕠𝕝𝕕 𝕙𝕒𝕘" 𝕀 𝕤𝕒𝕪 𝕚𝕟 𝕞𝕪 𝕟𝕠𝕣𝕞𝕒𝕝 𝕥𝕠𝕟𝕖. "𝔹𝕪 𝕜𝕒𝕥𝕤𝕦𝕜𝕚! 𝔸𝕟𝕕 𝕊𝕋𝕆ℙ ℂ𝔸𝕃𝕃𝕀ℕ𝔾 𝕄𝔼 𝕆𝕃𝔻 ℍ𝔸𝔾!!" 𝕄𝕪 𝕞𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕪𝕖𝕝𝕝𝕤 𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕀 𝕝𝕖𝕒𝕧𝕖 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕠𝕣. 𝕀 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕨𝕒𝕝𝕜 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕗 𝕐/ℕ 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟. "ℍ-𝕙𝕖𝕝𝕡...𝕄-𝕖...ℙ-𝕡𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖..." 𝕀 𝕙𝕖𝕒𝕣 𝕣𝕖𝕡𝕖𝕒𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕚𝕟 𝕞𝕪 𝕙𝕖𝕒𝕕. 𝕀 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕚'𝕞 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕔𝕣𝕒𝕫𝕪 𝕓𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕀 𝕤𝕖𝕖 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕝𝕒𝕤𝕙 𝕓𝕪 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕒𝕣𝕜 𝕒𝕝𝕝𝕖𝕪 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕓𝕖𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕞𝕖. 𝕀 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕚𝕟𝕧𝕖𝕤𝕥𝕚𝕘𝕒𝕥𝕖 𝕚𝕥 𝕓𝕦𝕥 𝕀 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕝𝕒𝕥𝕖 𝕗𝕠𝕣 𝕔𝕝𝕒𝕤𝕤 𝕠𝕣 𝕘𝕖𝕥 𝕥𝕠𝕠 𝕕𝕖𝕥𝕣𝕒𝕔𝕥𝕖𝕕. 𝕊𝕠 𝕀 𝕤𝕙𝕣𝕦𝕘 𝕚𝕥 𝕠𝕗𝕗 𝕒𝕟𝕕 𝕔𝕠𝕟𝕥𝕚𝕟𝕦𝕖 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕟 𝕞𝕪 𝕟𝕠𝕣𝕞𝕒𝕝 𝕡𝕒𝕥𝕙 𝕥𝕠 𝕌𝔸.

𝕄𝕚𝕟𝕦𝕥𝕖𝕤 𝕝𝕒𝕥𝕖𝕣 𝕠𝕗 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕌𝔸 𝕀 𝕗𝕚𝕟𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕚𝕥 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕚𝕟 𝕥𝕚𝕞𝕖. 𝕀 𝕤𝕖𝕖 𝕒 𝕗𝕒𝕞𝕚𝕝𝕚𝕒𝕣 𝕙𝕒𝕝𝕗 𝕨𝕙𝕚𝕥𝕖 𝕙𝕒𝕝𝕗 𝕣𝕖𝕕 𝕨𝕙𝕠 𝕤𝕖𝕖𝕞𝕤 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕚𝕟 𝕞𝕪 𝕔𝕝𝕒𝕤𝕤 𝕀 𝕒𝕝𝕣𝕖𝕒𝕕𝕪 𝕜𝕟𝕖𝕨 𝕚𝕥'𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕕𝕒𝕞𝕟 𝕓𝕒𝕤𝕥𝕒𝕣𝕕 𝕨𝕙𝕠 𝕘𝕠𝕖𝕤 𝕒𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕐/ℕ 𝕓𝕪 𝕙𝕚𝕤 𝕤𝕚𝕕𝕖. 𝕀 𝕞𝕒𝕣𝕔𝕙 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕞 𝕚𝕟 𝕒𝕟𝕘𝕖𝕣 𝕓𝕪 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕠𝕤𝕤𝕠𝕗 𝕐/ℕ. "𝕎ℍ𝕐 𝔻𝕀𝔻ℕ'𝕋 𝕐𝕆𝕌 𝕊𝔸𝕍𝔼 𝕐/ℕ?!" 𝕀 𝕪𝕖𝕝𝕝 𝕒𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕚𝕟 𝕒𝕟𝕘𝕖𝕣. 𝕀 𝕔𝕒𝕟 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕒𝕤 𝕦𝕡𝕤𝕖𝕥 𝕒𝕤 𝕀 𝕒𝕞 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕙𝕖 𝕙𝕒𝕕 𝕠𝕟 𝕒𝕟 𝕖𝕞𝕠𝕥𝕚𝕠𝕟𝕝𝕖𝕤𝕤 𝕖𝕩𝕡𝕣𝕖𝕤𝕤𝕚𝕠𝕟. 𝕀𝕥𝕤 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕙𝕖 𝕙𝕒𝕕 𝕟𝕠 𝕤𝕠𝕦𝕝 𝕠𝕣 𝕨𝕒𝕤 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥𝕓𝕣𝕠𝕜𝕖𝕟. "𝕎ℍ𝔸𝕋'𝕊 𝕌ℙ 𝕎𝕀𝕋ℍ 𝕐𝕆𝕌 𝔸ℕ𝔻 𝕋ℍ𝔸𝕋 𝔻𝔸𝕄ℕ 𝕊𝕋𝕌ℙ𝕀𝔻 𝕃𝕆𝕆𝕂 𝕆ℕ 𝕐𝕆𝕌ℝ 𝔽𝔸ℂ𝔼" 𝕀 𝕔𝕠𝕟𝕥𝕚𝕟𝕦𝕖 𝕥𝕠 𝕪𝕖𝕝𝕝 𝕒𝕥 𝕙𝕚𝕞. "𝕀 𝕥𝕣𝕚𝕖𝕕...𝕀 𝕔𝕠𝕦𝕝𝕕𝕟'𝕥 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕚𝕥 𝕚𝕟 𝕥𝕚𝕞𝕖...𝕊𝕙𝕖 𝕚𝕤 𝕒𝕝𝕚𝕧𝕖 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙. 𝔸𝕥𝕝𝕖𝕒𝕤𝕥 𝕀 𝕘𝕠𝕥 𝕥𝕠 𝕙𝕖𝕒𝕣 𝕙𝕖𝕣 𝕧𝕠𝕚𝕔𝕖 𝕠𝕟𝕖 𝕝𝕒𝕤𝕥 𝕥𝕚𝕞𝕖..." 𝕀 𝕙𝕖𝕒𝕣 𝕙𝕚𝕞 𝕤𝕒𝕪 𝕚𝕟 𝕒 𝕤𝕒𝕕 𝕥𝕠𝕟𝕖 𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕙𝕠𝕝𝕕𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕕𝕠𝕨𝕟.

𝓢𝓱𝓸𝓽𝓸  𝓽𝓸𝓭𝓸𝓻𝓸𝓴𝓲  𝓧 𝓯𝓮𝓶𝓪𝓵𝓮 𝓻𝓮𝓪𝓭𝓮𝓻  𝓛𝓔𝓜𝓞𝓝Where stories live. Discover now