ARES GRAPHIC KİTABIMA HOŞGELDİNİZ
Kitabın eski adı; Darling Graphıc
Darling kitabımda biraz daha acemiydim. Fakat şuan kendimi biraz daha geliştirdiğimi düşünüyorum. Bu yüzden kitabı yenileme karar aldım.
Sizce kitabımızın yeni ismi nasıl?
Fazla uzatmadan kurallara geçmek istiyorum.
●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●
BAŞKA BİR TASARIM KİTABINA HİKAYENİZ İÇİN İSTEK BIRAKIP VE BURAYA GELİP AYNI HİKAYE İÇİN İSTEK BIRAKMANIZ DAHİLİNİNDE KAPAĞINIZ YAPILMAYACAKTIR.
ŞARTLAR
1. Hesabımı takip etmelisiniz.
2. Tasarlanan kapağı 2 gün içerisinde kullanmaya başlayıp 2 hafta kullanmak zorundasınız.
3. Logoyu kırpmak ve kapak üzerinde değişiklik yasaktır.
4. Eksik şekilde ya da tek yorum şeklinde atanların kapak tasarımı iptal edilecek ve yapılmayacaktır.
5. Her istek yapılmayabilir.
7. Yapılacak hikâyenin yayımlanmış olması gerekiyor.
8. Hikayenin açıklama kısmına "Cover By; -Theselif- yazmak zorunludur
9. (!ÖNEMLİ) Kapağı kullanmayı bıraktığınız zaman bana haber vermeniz zorunludur.
Önemli:
+Açıklayıcı ve detaylı olmayan istekler yapılmayacaktır ve silinecektir.En fazla 4 karakter isteyebilirsiniz (İstisnai durumlar hariçtir örneğin müzik grupları vb.)
+Ne zaman başlarsınız sorular sormayınız isteğinizi doğru bir şekilde belirtmişseniz müsait olduğum zaman isteğinizi onaylayıp yapmaya başlarım.
Fazla uzatmadan künyeye geçmek istiyorum^^
●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●
KÜNYE
*Kitap adı;
*Yazar adı;
*Karakter/ler: (en fazla 4 (Müzik Grupları vb. Hariç)
*Parola;
*Söz:
*Dark/Light;
*Kategori;
*Kitabın konusu; (Kitabın Açıklamak kısmını değil, kitabın konusunu istiyorum. Kitabın konusunu düzgünce yazmayan künyeleri almayacağım. )
*Olmasını istediğiniz işaret, sembol vb.;
*Kapağın nasıl olması gerektiği; (istediğiniz gibi yazın ki kapak güzel olsun)
*Kitabınızın linki;
*3 kişi etiketlemelisiniz;
NOT:
TASARIMLARIN HEPSİ ŞAHSIMA AİTTİR İZİN ALINMADAN KULLANIM HALİNDE GEREKLİ İŞLEMLER YAPILACAKTIR LÜTFEN HİÇBİR TASARIMIMIN EKRAN GÖRÜNTÜSÜNÜ ALMAYINIZ EĞER TASARIMLARIMDAN BİRİNİN BENDEN İZİNSİZ BİR ŞEKİLDE BİR KİTAPTA KULLANILDIĞINI GÖRÜRSEM HİÇ ÇEKİNMEDEN ŞİKAYETİMİ YAPARIM.İsteklerde görüşmek üzere!!
Seviliyorsunuzz
xoxo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARES GRAPHIC |Açık|
Non-Fictionİstek alımı |AÇIK| Profosyonel değilim ama bir şans verebilirsiniz :)) Taciz,Tecavüz,Kadına Şiddet kitaplarına kapak yapılmamaktadır. 24.11.2020 Kapaklar Adobe Photoshop Cc20 üzerinden yapılmaktadır 20.05.2021 17.05 Kapak Tasarımı içinde #1