Ağır konuşacağım

342 179 2
                                    

Ben size bir gün kullanıp başka tasarımcıya kapak yaptırın diye size kapak yapmıyorum. Ben sizin paralı işçiniz değilim. Bildiğiniz gibi tasarıma uzun bir ara vermiştim ve geçen günlerde geri dönmeye karar vermiştim-ki pişman oldum- daha gelir gelmez saatlerce uğraşıp yaptığım kapağımın bir iki gün kullanılıp (iki hafta zorunluluğu olduğu halde) bana haber verilmeksizin (şartlarımda kapak kaldırıldığı zaman haber verilmesi şartı vardı) başka tasarımcıya kapak yaptırılması açıkçası çok ama çok büyük bir saygısızlık burada isim vermek istemiyorum kendisine yaptığım tasarımı da kaldıracağım yada büyük ihtimalle bir kaç düzenleme yapıp gerçekten bu emeği hakeden bir yazara vereceğim.

Kısaca özete gelecek olursak bir iki gün kullanacağız kapaklar için benden istekte bulunmayın şayet bir daha böyle bir şey ile karşılaşırsam şu anda olduğum kadar sakin olmam, nasıl siz kendinizi bir yazar olarak görüp kitabınıza saygı gösterilmesini istiyorsanız, bende bir tasarımcı olarak yaptığım kapağın güzel veya kötü olmasına bakılmaksızın saygı görmesini beklerim

Ben nasıl sizin kitaplarımızda saygı gösteriyorsam sizde benim yaptığım çalışmalara saygı göstermek zorundasınız.

Lafın herkese değil tabii ki normalde ne kadar tatlı bir insan olduğumu bilirsiniz :)

Yani bana kapak yaptırıp da iki üç güne kaldıracaklar, lütfen bana yazıp da benimle muhatap olmasın zira onlara ayıracak zerre vaktim yok. Tabii saygı çerçevesi içinde yaptığım kapağı beğenmese de kurallarımı uygulayan süresi geçtikten sonra kapağı kaldıracağını bana ifade eden ponçik yazarlara lafım yok :)

Neyseeeee gece gece rahatsız ettiğim için kusura bakmayın lütfen :)

Sizi seviyorum

Xoxo

ARES GRAPHIC |Açık|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin