Karakterek (balról jobbra): Brick (a the darkest hour-ból fakó nőstény, sárga szemmel és zöld nyakörvvel), Mear (szürke kandúr, narancssárga nyakörvvel)
Tudom, hogy valakik szerint Brick fiú, de
nekem mindig lány karakter lesz, mert kevés női gonoszunk van a warriors-ban.
(Mear pedig az OC-m)Mear és Brick kölyökkoruk óta ismerik és jóba vannak egymással és mind a ketten vérklán macskák voltak.
Mear annyira szerette Brick-t, hogy szerette volna ha a párja legyen, csak nem merte elmondani neki.
Viszont nagyon féltékeny volt rá és ezért nem szerette, ha más macskák közelében van, mert félt attól, hogy valaki elfogja szeretni Brick-t tőle. Ezért megpróbálta irányítani az életét amit Brick egy darabig tűrt, de késöbb kezdet elege lenni belőle.
Egyszer Mear rajta kapta Brick-t, hogy egy másik macskával beszélni akit elöször csak meg fenyegetett, de miután együtt látta őket még egyszer akkor Brick szemeláttára ölte meg. Brick ekkor nagyon mérges lett Mear-re és elmondta neki, hogy elege van abból, hogy úgy bánik vele mint egy kutyával és, hogy köztük vége mindennek (ő is ugyan úgy szerette Mear-t, mint ahogy Mear őt). Késöbb már elkerülték egymást és csak szomorúan gondoltak vissza azokra az időkre mikor együtt voltak.
ESTÁS LEYENDO
Rajzaim
De TodoItt van pár általam készített rajz, koment be írjátok meg nektek melyik tetszik.