Karma :
Když jsme dojedli, tak jsme si pustili film Your Name, ale já ho moc nevnímal.
Seděli jsme na mojí posteli a přes záda jsme měli jednu deku. Nagisa si opřel hlavu o mé rameno a já ho nechal.
"Chceš si pustit ještě něco, a nebo by jsi už raději šel do pokoje?" zeptal jsem se ho, když film skončil, jenže už usnul.
"Dobře, tak pro dnešek můžeš být tady" řekl jsem potichu a ovladačem vypnul televizi. Opatrně jsem sundal jeho hlavu z mého ramene a položil jsem jí na své stehno. Pořádně ho přikryl tou dekou, aby nenastydl a já si dal polštář za hlavu.
Chvíli jsem ho poslouchal a pozoroval, jak v poklidu oddechuje. Vypadal, že se cítí být v bezpečí, což bylo jen dobře.
Já mu poté rozvázal stále sepnuté vlasy a gumičky si dal na ruku. Poté jsem ty vlasy hladil, dokavaď jsem také neupadl do snového ráje známého jako spánek.
Nagisa :
Ráno jsem se probral celkem brzy, ale přesný čas jsem neznal.
Se stále sklíženýma očima jsem se rozhlédl kolem sebe a uvědomil jsem si, že nejsem u sebe doma. V tu chvíli mě to zarazilo a rychle jsem si sedl. Všiml jsem si Karmy, který stále ještě spokojeně pochrupoval a vůbec si nevšiml mé přehnané reakce.
"Děkuji" řekl jsem potichu, když jsem si vzpomněl, co se včera stalo.
Začal jsem se mu dívat přímo do jeho zavřených očí.
"Víš že jsi celkem roztomilý, když takhle spíš" řekl jsem šeptem a jemný úsměv my vyrašil na obličeji. Začal jsem mu jemně dávat vlasy z obličeje, když mojí ruku chytla a tím i zastavila ta jeho.
"Ne tak jako ty" řekl s úsměvem na tváři a přitáhl si mě do objetí, a já se přidal.
Bylo tak příjemné a hřejivé, že jsem vůbec nevnímal otázku, kterou mi položil.
"Halo Karma volá Nagisu" řekl a jemně do mě šťouchl.
"Ano, promiň" já si znovu sedl. On se jen usmál.
"Ptal jsem jak jsi se vyspal, a než zase přestaneš poslouchat, tak se tě ještě zeptám jak ti je, a co chceš k snídani?"
"K snídani mi můžeš dát co chceš, ano vyspal a teď ano" řekl jsem a objal jeho břicho a lehl si jako nějaká kočka.
Dobře, tak já napíšu Alice (služebná), aby něco donesla "řekl já kývl, on vzal telefon a poté mě začal hladit po vlasech, bylo to tak neskutečně příjemné, že jsem pomalu zase usínal.
O takových deset minut později, vešla do pokoje Alice se snídaní, a my se museli připravit do školy.
ČTEŠ
Láska až za hrob, DOSLOVA (Karmagisa)
SonstigesKamarádství, soupeření, či něco víc? To je otázka se kterou se potýká malý Nagisa ve své hlavě, ale tou správnou otázkou je, jak je na tom jeho oběť. Toto je fanfikce na Assassination Classroom, přesněji ship Shiota Nagisa x Akabane Karma. Je to ga...