vacation

56 4 0
                                    

,,Ano samozřejmě." Řeknu mile recepční hotelu a otočím se ke vchodu,kde zrovna přicházela nová skupinka cestujících. Všechny si projedu rychlým pohledem a pousměji se nad jejich zmatenými výrazy. Celá skupinka se nahrne k recepci,a proto poustoupím,už jsem chtěl odejít a jít zpátky za svojí partou k venkovnímu bazénu,když vtom se vchod znovu otevřel a do místnosti vešel pohledný vysoký mladík. Srdce se mi na pár úderů zastavilo a já se nezmohl na nic víc,než na pootevření mých úst. Hezčího chlapa jsem neviděl. Delší hnědé vlasy se mu točily do menších prstýnků a jeho nádherné mechově zelené oči skenovaly místnost. Propalující pohled zelených očí se zastavil u mých oceánově modrých očí a já pocítil, jak se mi do tváří žene lehký odstín červené. Lehce se na mě usmál a odtrhl pohled. Sám pro sebe jsem se usmál,jelikož můj úsměv už vidět nemohl. Otočil jsem se a průhlednými dveřmi jsem se vydal za svojí partou,která vesele skákala do bazénu a zbytek lidí popíjel alkohol u menšího stolku. Posadil jsem se ke stolku, u kterého příjemně svítilo sluníčko, proto jsem si sundal své bílé triko s krátkým rukávem a zůstaly mi pouze tmavě modré plavky.
,,Jak to šlo s tou recepční?" Zeptal se mě můj kamarád Liam s jeho typickým úšklebkem na tváři.
,,No,říkala že v noci byste měli být s Niallem více potichu. Prý to vaše vzdychaní bylo slyšet až na recepci." Řekl jsem s úsměvem a Liam mě probodl pohledem.
,,To není vtipné" Řekl Liam a přitáhl si k sobě červenajícího se Nialla. Ano jsou to gayové a jsou spolu strašně sladcí. Já jsem taky gay a nestydím se za to. A nějací homofobové mi můžou políbit prdel. Je to pře-
,,Harry! Ne! Přestaň" Z mých myšlenek mě vyrušil pisklavý hlas nějaké dívky. Otočil jsem se za zdrojem hlasu a uviděl brunetku, která byla následně schozena do bazénu klukem s těmi nádhernými zelenými oči. Pravděpodobně Harry se začal hlasitě smát a jeho smích byl pro moje uši rajskou hudbou. Lépe jsem si ho prohlédl, na sobě měl černé plavky,které končily těsně nad jeho koleny a obepínaly mu jeho krásný kulatý zadek. Potetovaný hrudník,ruce,břicho. A ty svaly? Sakra mám pocit, že za chvíli budu mít problém tam dole. Harry skočil do bazénu,ale já od něj neodtrhl pohled. Jak bych vůbec mohl, je to jako hledět na svatý obraz. Připlaval k brunetce, ta se na něho naštvaně podívala a odplavala od něho dál. Harry si to nenechal líbit a začal ji honit po celém bazéně. Určitě to musí být jeho přítelkyně. Nad takovou myšlenkou jsem se zamračil a přesunul jsem se na lehátko, které bylo pod menším přístřeškem, takže na něj nesvítilo. Natočil jsem se tak, abych viděl na bazén. Ke kraji bazénu připlaval můj další kamarád Zayn, který byl v bazénu s jeho přítelkyní a pár dalšími kamarády.
,,Hej! Hej Louisiii! Pojď za náma do vodyy!" Zakřičel na mě Zayn a začal na mě zběsile mávat. Zvedl jsem se z lehátka a stoupl si na první schod, který vedl do bazénu. Příjemně studená voda ovlažila mé horké tělo a já úlevně vydechl. Pohled jsem stočil k Harrymu, který stál necelé 3 metry přede mnou a díval se mi přímo do očí s lehkým úsměvem na tváři. I když to byl jen lehký náznak úsměvu, nešlo odolat a já se musel usmát taky. Sešel jsem tři poslední schody a pomalým krokem jsem se dostal k Zaynovi. Ostatní se bavili a dělali různé kraviny, ale já se pořád musel dívat na roztomilého kudrnáče, který seděl na kraji bazénu s jeho přítelkyní a o něčem horlivě diskutovali. Nebudu lhát, párkrát mě Harry nachytal a já opět pocítil červeň linoucí se do mojich tváří. Jelikož už jsem byl dost smočený a na prstech jsem začínal mít varhánky, vylezl jsem z bazénu ven, ze stolku jsem si vzal klíče od svého pokoje a mířil si to do hotelu. Zastavil jsem se u výtahu jelikož se mi nechce jít do třetího parta po schodech. Výtah byl až osmém poschodí, takže si ještě chvíli počkám. Zběsile jsem mačkal tlačítko a po chvíli se výtah konečně rozjel do přízemí. Když se výtah otevřel vyšla z něho pětičlenná rodinka.
,,Vystupujem děcka." Řekla paní a popohnala dvě menší holčičky, které stály před ní. Když vyšla ona s batoletem na rukou a pravděpodobně jejím manželem za zadkem, vyšel jsem do výtahu já a zmáčkl jsem tlačítko s číslicí 3. Výtah už byl skoro zavřený, když vtom do škvíry někdo stihl strčit nohu. Nad tím jsem se zamračil,když jsem ale uviděl koho noha je, můj výraz se ze zamračeného rychle změnil na neutrální, ale po chvíli se moje koutky samovolně zvedly do lehčího úsměvu.
,, Promiň že jsem zastavil ten výtah,ale než se tady nějaký dostane do přízemí, tak to trvá minimálně půl dne." Zasmál se ten anděl s dlouhými vlasy a nastoupil do výtahu.
,, T-to je v pohodě" Řekl jsem lehce nervózně a Harry se na mě zářivě usmál. Ještě že jsem natlačený na stěnu výtahu za mnou, jinak bych to asi nedal a přímo před ním se skotil.
,, Jsem Harry." Zvedl ke mně ruku a já se lehce zaskočeně díval na jeho velkou dlaň.
,,Em já jsem Louis." Podal jsem si s ním ruku a když se naše ruce dotkly,měl jsem pocit,že mi v břiše vybuchl snad roj motýlků a v ruce sevřené Harrym mi příjemně brnělo. Výtah se zavřel a já pohled přemístil na moje nohy.
,,Víš Louisi, všiml jsem si jak ses na mě po celou dobu díval." Podíval jsem se na něj a Harry se na mě díval s velkým úsměvem, já jen zahanbeně opět sklonil hlavu ke svojím nohám.
,, No to se ti určitě muselo jenom zdát...Nedíval jsem se na tebe." Řekl jsem rychle
,,Vážně, Louisi?" Harry si s mým jménem na jazyku pěkně pohrál,přiblížil se ke mně,vzal moji bradu mezi jeho palec a ukazováček a zvedl mi ji tak,abych se mu díval přímo do očí. Byl tak zkurveně blízko, tak moc. Stačilo jen, abych se lehce pohl a jeho plné růžové polštářky mohly být na těch mojích. Nad tou představou mi lehce škublo v penisu a já potichu vydechl.
,, A na kohopak si se teda díval?" Dokončil Harry větu a lehce se otřel jeho nosem o ten můj. Zalapal jsem po dechu,v tu chvíli se dveře výtahu otevřely a já se od Harryho lehce odsunul.
,,Proč jsme v osmém patře?" Zeptal jsem se udiveně Harryho a ten jen pokrčil rameny. Zmáčkl jsem znovu tlačítko s trojkou a výtah se znovu zavřel. Harry se ke mně rychle přiblížil, ruce mi přišpendlil nad hlavou a natiskl svoje tělo na to mé.
,, Kurva Louisi," vydechl prudce a přemístil své rty k mojemu uchu ,,ani nevíš jak zkurveně moc mě vzrušuješ." Zavrčel,skousl mi lalůček a já slastně zaklonil hlavu dozadu a tiše vzdychl. Ozval se zvonek oznamující,že jsme dorazili do třetího patra,Harry se ode mě odtrhl a já zaúpěl nad ztrátou Harryho těla.
,,Nechceš jít na chvíli ke mně?" Otázal jsem se ho s úchylným úšklebkem na tváři.
,,S radostí." Usmál se na mě Harry, já ho chytl za ruku a táhl jsem ho ke svojemu pokoji číslo 309. Rychle jsem odemkl a taky za sebou rychle zavřel a pro jistotu i zamknul. Harry na nic nečekal a natlačil mě na dřevěné dveře za mnou. Ruky jsem mu obmotal okolo krku a přitiskl jsem svoje rty na ty jeho dokonalé rtíky, které chutnaly tak sladce,jako ten nejsladší dezert na celém světě. V podbřišku jsem znovu ucítil splašené motýlky a moje již velká erekce bolestně pulzovala v mých ještě stále mokrých plavkách. Z jemného líbání se stalo dravé a vášnivé, rukami jsem jezdil po jeho břišních svalech a tak nějak mi sjely až na jeho pevný zadek, který jsem tvrdě promačkal a Harry mi začal vzdychat do úst. Na nic nečekal a stáhnul mi moje plavky, a tak vysvobodil moji pulzující erekci. Klekl si na kolena a pravou rukou začal lehce přejíždět po mojí erekci.
,,Ahh Harryy-" začal jsem vzdychat a to Harryho dokopalo k tomu, aby si mě vzal celého do pusy. Doprdele. Ruce jsem mu zapletl do jeho stále lehce mokrých kadeří a lehce za ně zatáhl. Harry začal rychle pohybovat hlavou a mně se lehce začínaly podlamovat nohy. Ještě chvíli mi ho kouřil, ale po chvíli si stoupl, políbil mě a vzal si mě do náruče. Nohy jsem mu obmotal okolo pasu a začal ho rychle líbat což mi rychle oplácel. Hodil mě do postele a nalehl na mě. Sundal jsem mu jeho plavky a podíval se na jeho ptáka. Ne počkat to nebyl pták, to byla anakonda. Nad tím pohledem jsem se lehce zakuckal a Harry se na mě podíval.
,, Jak tohle chceš do mě sakra strčit celé? Roztrhneš mě vejpůl." Řekl jsem zadýchaně a znovu ho políbil.
,, Neboj. Se. Zlato." Řekl Harry mezi polibky a přesunul se na můj krk, kde zanechal pár znamének lásky. Jeho prsty mi lehce kreslily po levém stehně a věřte mi nebo ne, ale dokázal bych se udělat jen z pohledu na něj. Plivl si na svojí anakondu, párkrát po ní přejel rukou, zamířil s ní k mému otvoru,opět nalehl na mě a dlouze mě políbil.
,,Kdyby tě to moc bolelo tak řekni, ano?" Zeptal se mě a já se musel nad jeho opatrným chováním pousmát.
,,Ano." Řekl jsem a on do mě začal pomalu pronikat. V zádech jsem se prohl a z úst mi unikl hlasitý sten. Harry na tom nebyl jinak a snažil se nás oba ztišit polibky. Když do mě přirazil celý, křečovitě jsem zavřel oči a utekla mi jedna slza, kterou Hazz ihned slíbl. Začal se ve mně pomalu pohybovat a mnou probudila vlna bolesti a neskutečné slastí najednou. Hazza začal zrychlovat a teď už se naše vzdechy ztišit nesnažil. Pohyboval se ve mně tak rychle,že jsem si vážně začal myslet, že mě roztrhne. Když trefil moje místečko, vykřikl jsem tak hlasitě, že to musel slyšet snad celý hotel a Harry se začal strefovat jenom tam.
,,Aah Hazzy j-já..už..už" začal jsem blábolat nesmysly, ale cítil jsem jak se pomalu stahuju a můj vrchol se pomalu blíží.
,,Udělej se pro mě zlato." Řekl Hazza a ještě zrychlil což už moje tělo nezvládlo a já se poddal té dokonalé slasti.Když jsem se stáhl okolo Harryho, Harry se s hlasitým výkřikem mého jména do mě udělal a já pocítil jeho teplou nadílku v mém nitru. Vysunul se ze mě, padl do postele vedle mě a já se na něj ihned přitiskl.
,,Byl jsi dokonalý." Řekl a políbil mě do vlasů.
,,To ty taky." Řekl jsem popravdě a zaculil se. Byl to nejlepší sex mého života.
,,Uhm Hazz?" Zeptal jsem se ho, protože mi hlavou začala vrtat jedna otázka.
,,Ano?" Odpověděl se zavřenými oči.
,,No já..teda..co tvoje přítelkyně?" Zeptal jsem se a podíval se mu do očí, které rychle otevřel.
,,Louisi, nevím kde si na to přišel, ale já přítelkyni nemám." Zasmál se Harry a pohladil Louise po tváři.
,, A kdo byla teda ta holka v bazéně?" Zeptal jsem se nechápavě.
,,To byla moje sestra ty pako." Začal se Harry smát a Louis jen zahanbeně položil obličej na Harryho hrudník.

~Larry One Shots~Kde žijí příběhy. Začni objevovat