13.

68 6 0
                                    

*Andy*
-Tényleg betörte a gyerek orrát? - kérdezte hitetlenkedve Ash.
-Igen, és a pultos srác nem lépett közbe, de mostmár értem miért. Az eset óta eltelt majdnem egy hét, és Lilithel egész jól megvagyunk.
- Hát, öregem mit nem mondjak, belevaló kiscsaj a lakótársad. Apropó, mikor ünnepeljük meg, hogy nem az én nyakamon lógsz? Kérdezte Ash. A Juliettel való válás óta Ashnél csöveltem, mert nem akartam annak a háznak a közelében sem lenni.
-Hát, felőlem akár ma, ha nektek jó- gondolkoztam- holnap Lilith úgyse dolgozik, szóval nem kell másnaposan dolgoznia.
-Egy óra múlva ott vagyunk.
-Rendben, addigra a bunyókirálynő is hazaér- nevettem, majd elköszöntem és letettem.

*Lilith*
A srácokkal tök jól elvoltunk, iszogattunk, beszélgettünk, játszottunk, és régen éreztem már magam ilyen jól.Estére már csak ketten voltunk ébren, A többiek vagy a földön, vagy a fürdőben, vagy a kanapén dőltek ki.
-Egy, kettő, három.. Andy, ez csak hárommm- artikuláltam kicsit, mert a pia megtette hatását.
-Ash hol van?
Nos, a drága Ash a szobámban aludta az igazak álmát.
-Hát ez remek, még a kanapét is befoglalták-toppantottam mérgesen.
-Nálam alhatsz- vont vállat Andy, én pedig a részeg fejemmel belementem. Gyorsan átvedlettem a szobájában, míg ő kint megvárta, majd bejött ő is, az ajtót becsukva maga után. Majd elkezdett vetkőzni.
-Andy, mit csinálsz?-kérdeztem
-Vetkőzök, nem fogok ruhában aludni- bújt be ő is az ágyba.
-Jóéjt-fordítottam neki hátat,de csak forgolódtam, nem tudtam aludni. Féltem, hogy rémálmom lesz megint.
-Andy?-suttogtam
-Igen? Izé..hozzádbújhatok?- kérdeztem félve
-Persze-tárta szét karját, és ölelt magához.

*Andy*

-Köszönöm Batman- nézett fel rám őszinte mosollyal, és akkor nekem beugrott minden, mint amikor egy képekből összeállított rövidfilmet vetítenének le.. A koncerten az a lány, a tetoválás, a becenév, a hangsúly.. minden ugyanolyan volt. A felismerés villámként csapott belém. Itt tartom a kezeim között azt a lányt, akit egész koncert végén kerestem, mert menthetetlenül beleszerettem, ott, akkor.Lilith elaludt, én pedig ezt kihasználva, óvatosan félrefésültem a haját. És ott volt a tetoválás. Az a tetoválás ami teljesen ugyanolyan mint az enyém. Meg akartam kérdezni a pöttömöt, de nem volt szivem felébreszteni.A haját simogatva szép lassan én is álomba merültem.

Halk sírásra ébredtem fel, és arra hogy Lilith kimászik mellőlem. Halkan követtem az erkélyig, majd finoman a vállára tettem a kezem.

-Mi a baj?- összerezzent a hangom hallatán-Rosszat álmodtál?

-Igen-felelte, és kersztbefonta kezeit-egy cigi?

-Benne vagyok.

*Lilith*

Csendben szívtuk a cigit, közben a város fényeit néztük.Mikor bementünk, a két srác eltűnt a kanapéról, és Andy telefonja is jelzett.

-Hazamentek-mondta. Nem szóltunk semmit, egymásra se néztünk. A szobámba érve áthúztam az ágyneműt, majd azt kivittem a fürdőbe. Vagyis csak szerettem volna, ugyanis kedves lakótársam megállított.

-Lilith, kérdezhetek valamit?

Warpaint.    *BEFEJEZETT*(HU)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant