Hermione pov
Ma indreptam spre biblioteca cand cineva ma prinde de umar si tresar
M-am intors si am vazut-o pe Pansy
P: Hei, scuze daca te-am speriat!
Hm: Este ok.
P: Ce fata au facut baietii la ora de potiuni cand au spus a ce le miroase...
Hm: Da. Deabea astept sa fie Diseara sa ne intalnim cu totii!!
P: Operatiunea Drarry.... Continua..!!!
Ma uit la ea si incepem sa radem..
P: Si... Unde mergi?
Hm: Ma indreptam spre biblioteca?
P: Pot sa vin cu tine??
H: Sigur..
Ne-am indreptat spre biblioteca si ne-am pus sa cautam carti pentru a invata deoarece se apropiau examenele .
-
-
Dupa cateva ore de invatat si vorbit am terminat iar acum mergeam dupa baietii sa ne intalnim in camera comuna Slyterin .
Harry pov.
Stateam cu Ron in camera noastra si o aud pe Mione strigandu-ne , asa ca am coborat amandoi in graba jos.
Hm: Haideti, trebuie sa plecam!!
R&H: Venim!!
Am iesit si mergeam spre camera lor... Pe drum am mai vorbit putin despre examene si ce avem de invatat.
Ajunsi acolo l-am rugat pe Snape sa ne deschida. Am intrat si acolo i-am vazut pe Draco si Pansy.
P: Hey!!
L&G: Hey!!!D: Deci azi ce jucam??
Hm: Am o idee, hai sa jucam Sarut, Adevar sau Provocare. Este un fel de adevar sau provocare dar am mai adaugat sarut-ul
H: Ok.
R: Cine incepe?
Hm: Incep eu, Draco, ce alegi??
D: Provocare!!
Hm: Te provoc sa iti dai camasa jos, si sa ramai fara pe tot prcursul jocului!
Il vad cum incepe sa se dezbrace. Era atat de sexy... Nu mai puteam rezista...
D: Ok, cine urmeaza??
P: Eu!! Harry, alege!
Ma gandeam si nu stiu de ce am spus kiss..
H: Kiss!!
Imi venea sa imi dau cu o carte in cap..
P: Saruta-l pe Draco!!
Draco pov.
Ma uitam in spre Pansy cu o fata de ,, te omor ,, iar ea zambea..
M-am uitat spre Potter , si el se inrosi instant.
Nu stiu cum dar din gura mi-au iesit niste cuvinte la care sigurat nu m-am gandit cand le-am spus.:
D: Ce, tii frica Potter?? I doar o provocare..
Il vad cum se apropie de mine , iar dintr-o data buzele noastre se unesc.
Doamne, buzele alea erau atat de fine, atat de dulci , aveau gust de capsuni, ma simteam ca si cum eram in paradis.. Vroiam asta de atat de mult timp. Deschid putin ochii si vedeam fata lui, era atat de frumos....In sfarsit sarut persoana pe care o iubesc cel mai mult.. Vroiam sa nu se mai termine, vroiam sa i simt buzele pe ala mele pentru totdeauna , era ca si cum tot raul din lume a disparut.
Dupa inca cateva secunde se deslipeste de mine si ne inrosim amandoi.
Ma uitam spre Pansy, iar ea avea o fata uimita dar in accelasi timp fericita.
G: Okay......... Cine urmeaza ?
R: Vreau eu! Ginny, ce alegi?
G: Adevar!
R: O placi pe Luna??
Ginny pov..
Dupa intrebarea lui Ron am ramas nemiscata , ma uitam in gol si ma gandeam la ce sa i zic..
Pana la urma ma decid sa spun adevar-ul...
G: Daa!!
Dupa nici 3 secunde o vedeam pe Luna cum vine repede spre mine , imi ia fata in maini si buzele ni se lipsec una de cealalta. Zambesc iar ea ma suruta tot mai tare, o iau in brate si continui sa o sarut. Dupa cateva secunde ne despartim din sarut si zambim .
P: Se pare ca avem un nou cuplu!
Incepem cu totii sa radem .
Am continuat jocul iar Luna statea la mine in brate, iar eu ma uitam la Harry cum se uita la insistent Draco. Erau atat de draguti, m-as fi bucurat ca ei sa fie impreuna.
Draco pov.
D: Acum eu sunt urmãtorul! Pansy , alege!
P: Provocare!
D: Te provoc sa iei Vertasier, iar dupa noi sa iti punem diferite intrebari.
P: Okey.
O vad cum se ridica si merge sa ia un flacon de Vertasier.
Îi desface capacul si o vad cum il bea pe tot.
D:Acum........ Întrebările!!.... Numărul 1:
~ Ce crezi despre Luna si Ginny?
P: M-i se par super drăgute impreuna... Era si timpul..
H: Okey... Urmatoarea intrebare :
~ De de m-ai pus mai devreme sa il sarut pe Draco?
P: Pentru ca:
- Va potriviți unul cu celălalt.
- Aveați nevoie de asta. Deoarece stiu ca va place unul de altul, dar va este frica sa fiți respinși. Si m-am gandit ca daca o sa va sarutati o sa va dati seama. Si din cate s-a vazut v-a placut.Ma uitam spre Harry care se gândea la ceva. Dupa cateva secunde il aud cum spune :
H: Dr-
Harry pov.
Ma gandeam la ce zicea Pansy...
Pana la urma am zis ca daca chiar ma place am sa i zic ce am de spus. Si sper sa nu ma evite.
Ma uit la el si spun:______________________________________
Da, stiu sunt putin nesimțița ca va las in suspans dar am sa postez urmatorul capitol cat de repede pot, va promit .....
Am sa ma apuc chiar acum de el. Si promit ca maine va fii publicat, pana azi la ora 12:00 ( la mine este 00:07 noaptea, deci de aceea am scris ,,azi,,)
Nu uitați de vot. Va pup 🖤💚______________________________________
CITEȘTI
Noi doi printre stele {Drarry}
Ficção AdolescenteBuna. Aceasta este prima carte pe care o scriu( mai am o carte dar in accea nu am sa mai scriu , nu mai sunt asa de inspirată) si vreau sa o termin din tot sufletul... . Sper sa va placă .... Este despre faimosul cuplu Drarry ... Aceasta carte am...