Plan poblikacji i krótka historia „Pokochaj Mnie"

36 8 0
                                    

Książka „Pokochaj Mnie" jest książką, na którą pomysł już dawno zrodził się w naszych głowach, a dokładnie w tej Ami0231 , której zawdzięczamy główny zarys fabuły

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Książka „Pokochaj Mnie" jest książką, na którą pomysł już dawno zrodził się w naszych głowach, a dokładnie w tej Ami0231 , której zawdzięczamy główny zarys fabuły.

Pracowałyśmy nad nią od marca 2020 roku, a wszystko zaczęło się od spaceru z naszym psem podczas ferii zimowych w czasie, którego przypadkiem weszłyśmy na jej temat, dochodząc do wniosku, że fajne by było coś z tego stworzyć.

Długo się wahałyśmy, ale w końcu postanowiłyśmy się zmotywować i zaczęłyśmy tworzyć bohaterów. Zastanawiać się nad ich historiami, pochodzeniem i rodzinami.

Początkowo cały utwór nosił tytuł: „Zanim Cię Zobaczyłem", ale został zmieniony na: „Pokochaj Mnie". Miejscem akcji, także na początku nie był Seul, a Gwangju, ale razem z Ami doszłyśmy do wniosku, że lepiej znamy obraz Seulu, ponieważ to właśnie to miasto jest miejscem obsady wielu koreańskich dram, których mówiąc szczerze naprawdę dużo oglądam.

Bohaterowie w początkowej fazie, gdy pomysł na „Pokochaj Mnie" dopiero się rodził, byli Polakami i chodzili do Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II we Wrocławiu, a nie do Seungri High School w Seulu.

Dlatego zanim Felix Han (bądź Han Kwanjin używając jego koreańskiego imienia, który jest jednym z naszych głównych bohaterów) się nim stał, nazywał się Nikodem Żabiński, a Ji Ahn, teraz już Joowan - Aleksy Zieliński, i nie był synem prezesa dużego centrum handlowe, a dyrektora szkoły, do której chłopcy uczęszczali. Z pozostałymi postaciami było dokładnie tak samo. Na przykład Woo Tami nosiła imię Amelia, a Kim Cheolmin Kacper.

Tak, jak już wcześniej wspomniałam cała fabuła jest pomysłem Ami, a ja starając się skleić jej myśli w jedną całość i pisząc kolejne rozdziały dodawałam tylko objaśnienia oraz odrobinę wszystko szlifowałam, starając się zachować ciągłość zdarzeń i uwydatnić skutki podejmowanych przez bohaterów decyzji.

Wymyśliłam, także wątek miłosny między Joonem oraz Jiru, który oprócz tego Joowana i Jina, również przewija się w czasie trwania akcji. Sama też stworzyłam postać Cheolmina (która jest chyba moją ulubioną) i jego historię, a także skupiłam się na Ahnie, Sooin, Byeonggo, Miran i Jiru.

Co do Jina to jego przeszłość i cała historia jest dziełem Ami. Podobnie też jest z Joonem (chociaż tutaj to tak po połowie), Gookdoo (z małym wyjątkiem, bo jego przeszłość jest moim tworem), Tami i Jiyeon, która na początku nazywała się Moon Bekin i odgrywała zupełnie inną rolę w całym tekście.

Więc skoro już pokrótce znacie historię powstania „Pokochaj Mnie" na zakończenie chciałbym powiedzieć odrobinę o budowie książki. Kilka pierwszych części to dość ważne informacje, z którymi warto się zapoznać.

Dotyczą praw autorskich, uwag i ważnych informacji odnośnie wizerunków bohaterów, nazw własnych i problemów poruszanych w książce.

Kolejna to przedstawienie bohaterów, dedykacja i Prolog będący wprowadzeniem do historii Kwanjina, a następne rozdziały i Księgi, których jest trzy.

Pod każdym rozdziałem znajdują się objaśnienia, niektórych słów lub zwrotów używanych przez Koreańczyków, a także ciekawostki na ich temat oraz państwa, w którym żyją, więc jeśli chcecie bliżej poznać Koreę możecie się tam na chwilę zatrzymać, a nuż się czegoś ciekawego dowiecie, lub zrozumiecie kwestie, które nie do końca były dla was jasne.

Myślę, że informację są w miarę wiarygodne, bowiem publikując je posiłkowałam się filmikami Polki mieszkającej w Korei, która prowadzi swój kanał na YouTubie, różnymi blogami, Wikipedią, a także swoją własną wiedzą i ciekawostkami, które same wpadły mi w oko w czasie mojego (na ten dzień) dwuletnego stażu z Koreą Południową, k-popem i k-dramami.

PLAN PUBLIKACJI:

KAŻDY PIĄTEK, GODZINA 20:00, START 08.01.2021.r.

1. Informacje.
2. Przedstawienie bohaterów.
3. Dedykacja.
4. Prolog.
5. Kolejne rozdziały i księgi.
6. Epilog.

Pokochaj mnie (Korekta całego dzieła)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz