Már úgy éreztem vissza kéne fordulnom, mikor valaki megszólított...
-Szia, te is a felvételire jöttél?-
Lassan a hang irányába fordultam, mikor megláttam egy önbizalomtól sugárzó, mosolygós, kék hajú lányt.
-S-szia-motyogtam
-I-igen én is ide jöttem, de most készültem elm-Nem hagyta hogy befejezzem a mondatot, hanem megragadta a kezem, és elkezdett futni a bejárat felé.
-Szuper, gyere, siess menjünk a nagyterembe, mert mindjárt elkésünk.
Akaratom ellenére futottam az épület felé, majd az épület folyosóin tovább egészen addig, ameddig egy ajtóhoz értünk. Az ajtó előtt egy pillanatra megálltunk. A lány hátranézett és mosolygott.
-Egyébként, Kõri Azumi vagyok.- mondta, majd benyitott és magával húzott a hatalmas, színházra hasonlító terembe.
Épen időben érkeztünk. Egy szőke hajú férfi (gondolom tanár) lépett be a terembe. Egy másik ajtón jött be, így nem látott minket. Mi eközben félig guggolva közelítettünk két üres helyhez. Leültünk, majd ránéztem a lányra aki meglepően furcsa arcot vágott.
-B-baj van K-Kõri-san?- kérdeztem suttogva.
-Nem, dehogy. Csak nagyon várom, hogy elkezdjük. Főleg a fizikai felmérőre vagyok kiváncsi. Ja, és kérlek szólíts Azumi-channak.-
- Te nem is izgulsz amúgy?-
kérdezte, miközben kiváncsi tekintetével az arcomat fürkészte.- H-hát én... én inkább... inkább félek.- vallottam be, majd lesütöttem a szemem.
- Ugyan, nincs okod a félelemre. Biztos vagyok benne, hogy bejutsz!-
Pusztán a szavai hallatán, elkezdtem halványan hinni abban, hogy van esélyem bejutni. A kisugárzása és a bíztatása erő mellett egy, az életem során ritkán tapasztalt érzést adott: reményt. Gondolkodásomat egy fülsüketítő ordítás szakította meg.
-HELLO EVERYBODY!- üvöltötte a nemrég érkezett tanár.
Kiderült, hogy a tanár neve Present mic és ő ismerteti velünk a szabályokat. Először az írásbeli, majd a fizikai vizsga lesz megtartva. Az írásbeliről nem beszélt sokat, de a fizikait alaposan kifejtette. Ahogy Aizawa mondta, robotokkal kell harcolnunk.' Hmm, vajon Aizawa honnan tudta előre a vizsgafeladatokat? Bizos ő is ide járt. Mindegy, majd megkérdezem tőle.' 4 különböző robot 4 különböző pontszámot ér. Amit nagyon furcsálltam, az az volt, hogy a legerősebb robot 0 pontot ért, pegig az 1,2, és 3 pontos robotok arányosan, pontokhoz mérten erősödtek.
Gondolataimból Azumi húzott vissza a valóságba.-Hahó, elbambultál. Gyere mennünk kell az írásbelire.-
-O-oké.-
Lassan felálltam, majd követni kezdtem Azumit, mivel egy terembe osztottak minket. Amint beértünk a terembe, Azumi egyből leült egy hátrébb lévő padhoz és intett hogy üljek mellé. Egymás nellett ültünk és csak vártuk, hogy történjen valami. Pár perc múlva egy, a fiúk érdeklődésék nagy mértékben felkeltő női tanár lépertt be a terembe papírokat tartva a kezében.
-Sziasztok, Midnight vagyok. Én foglak titeket felügyelni a teszt elvégzése alatt. Ha bárkit csaláson kapok, egyből megbuktatom.-
A Midnight sensei kiosztotta a felmérőket, majd mindenki nekilátott a feladatok megoldásának. Nekem nem volt nehéz dolgom az írásbelivel. Mivel kb. 7 évet az utcán töltöttem volt időm alaposan tanulmányozni a hősöket. Viszonylag hamar kész lettem és, mikor Azumira pillantottam, láttam, hogy már ő is készen van. Midnight az idő lejártával beszedte a feladatlapokat és újra a magyterembe küldött minket. Kis várakozás után bejött Mic és mondta, hogy két külön tanár elkiséri a lányokat és a fiúkat az öltözőikbe, ahol át kell öltöznünk edzőruhábaruhába. A lányokat Midnight kísérte, míg a fiúkat egy Cementoss nevű tanár vezette.
YOU ARE READING
BNHA x reader
FanfictionTörténet egy lányról, kinek az élete egy véletlen találkozástól teljesen megváltozott.