-נ.מ הארי-
"קדימה לאב יש לנו טיסה" לואי אמר לי מכניס את בגדיו האחרונים למזוודה השחורה ומיד סגר את המזוודה "הארי!" לוטי קראה לי לבוא אל מחוץ לחדר מה שגרם לי לעזוב את בגדיי וללכת אלייה "מה רצית?"נשענתי על הקיר "אוקיי תקשיב מחר יש לי בלונדון תצוגת אופנה ואני ממש צריכה שתבוא" היא שמה את ידה על שתיי כתפיי "בשביל מה? תבקשי מאחייך" "א. לואי לא חובב תצוגות אופנה ב. אתה החדש בלהקה שלך והיו לי מלא פאפארצי" גם אני לא ממש חובב תצוגות אופנה אבל..אין לי מה לעשות מחר "אוקיי אין בעיה" היא צרחה קלות וחיבקה אותי "תודה,תודה תודה" היא ירדה למטה ואני הלכתי לחדר להמשיך לסדר "מה היא רצתה?" לואי שאל אותי "סתם שאני ייעץ לה על בגדים" "בנות" לואי מלמל וגלגל עיניים "להתראות אימא!" לואי אמר לאימו ואימו שישבה על הספה קמה לחבק אותו "להתראות בו-באר שלי,אני משאירה את הקרטון" היא גיחחה "לואי!!" פייבי,דייזי ופליסטי רצו אל לואי מלמטה וחיבקו את רגליו "ביי חמודות,אני יתגעגע" הוא אמר ונגע בידית הדלת "להתראות היה נחמד מאוד" אמרתי בנימוס ויצאנו מהדלת ולואי התקשר להזמין מונית לשדה התעופה ותוך כמה דקות מונית צהובה הגיעה ונסענו לשדה התעופה "חוזרים ללונדון, מקווים שנהנתם מהחופשה שבוע הבא חוזרים להקליט" לואי קרא מההודעה שהתקבלה לו שנשלחה מבן "היי אתם לא מהלהקה הזאת?" הנהג הצעיר למדי שאל אותנו,מסתכל במראת הרכב "כן" אמרנו ביחד וחייכנו "הבת שלי מעריצה שלכם" הרמזור הפך לאדום והנהג עצר,הוא הגיש לנו דף ועט, הוא רצה שנחתום,לואי החזיק את העט ועשה את החתימה שלו והוא הגיש לי את העט "אין לי חתימה משלי" לחשתי ללואי והנהג הסתכל במראת הרכב מחכה לדף "תקשקש משהו" הוא לחש לי בחזרה וכך עשיתי,הנהג עצר את הרכה "תודה,50 פאונד" הנהג כיבה את המנוע ואת המונה ושילמתי לו את הכסף, לואי יצא מהמונית ואני גם והוצאנו את המזוודות ולוטי שלחה לי הודעה מה שגרם לי להפנות את מבטי מלואי ולהתרכז בהודעה 'תזכור שמחר יש לך תצוגת אופנה אאסוף אותך ב12' עזבתי את המזוודות בשביל להקליד לה 'אגיע' שלחתי לה בחזרה "הכל בסדר האז?" לואי שאל אותי והכנסתי את הטלפון לכיסי מחזיק שוב את המזוודה "כן..כן בטח" לואי פתח את דלת הדירה שלא השתנתה בכלל "אני הולך מחר בצהריים לסידורים עם נייל" לואי הודיע לי "אין בעיה אני גם ייצא" אמרתי לו ושם ביצים במחבת "ביצים ובייקון?" שאלתי אותו והוא הנהן,אחרי כמה דקות הביצים והבייקון היו מוכנים ושמתי לכול אחד מאיתנו צלחת עם שתיי חתיכות בייקון וביצה "טעים לאב" לואי אמר ואני שם את הצלחת שלי בכיור ומנשק ללחיו "אני עולה להתקלח" אמרתי ונכנסתי להתקלח......
אז הנה הפרק מקווה שאהבתם❤
(מטרה:100 צפיות)
YOU ARE READING
no one will stop us-larry stylinson fanfic
Fanficהפאנפיק השני שלי על לארי,מה קורה שלואי והארי נפגשים ולואי מחליט לצרף את הארי ללהקת 'וואן דיירקשן'? מה קורה שהם מתחילים לפתח רגשות אחד לשני?! תקראו ותדעו.... אזהרה: הפאנפיק מכיל: *תכניים מינים *שפה גסה *הפאנפיק הוא מעל לגיל 14+ ❤תודה לanother4wold על...