👄აი მესმის, ნაბიჭვარი!👄

898 57 26
                                    

ავიხედე და ის კაცი დავინახე, დაცვით რო მოვიდა.

-ჰეი! წინ იყურე! უტვინო გოგოვ!(კაცი)

მკაცრად მითხრა და გვერდი ამიარა.

-აი მესმის, ნაბიჭვარი!*ჩაცინება*(ანა)

ამოვილაპარაკე და წამოვდექი.
შარვალი დავიფერთხე და ტელეფონი ავიღე.

-რა მიწოდე ბავშვო?!(კაცი)

გავიგე უკნიდან ხმა.

-თავადაც მშვენივრად გაიგე! ნაბიჭვარო!(ანა)

ისე მივაძახე რო არც მივტრიალებულვარ მისკენ. ტუჩის კუთხეში ჩავისმირკე და კარისკენ გავემართე.

ტელეფონი ყურზე მივიდე და კაფეტერიიდან გამოვედი.

-დილამშვიდობისა ტკბილო!(ანა)

-ეს ვისი ხმა მესმის?! დაუნდობელი და გამანადგურებელი... ქალბატონი ანა? როგორ გიკითხოთ მის ეგოისტობავ?(თეჰიონი)

-ჰმმ... ერთმა სირმა ცოტა გამაღიზიანა მაგრამ არამიშავს.
შენ როგორ ხარ? ბატონ კიმს ნაშები ხომ არ გამოელია?(ანა)

-არა, როგორ გეკადრება სიხარულო! ნაშებს რა გამოლევს! ისე რო იცოდე ერთერთმა გიკითხა! როგორ არისო? ისევ მარტოაო?*გველური სიცილი*(თეჰიონი)

-ჰაჰ?! ძუკნა! ჩემ განხილვას კლიენტებს მიხედოს ურჩევნია! ყოველწამს სხვადასხვა სირი ხმარობს!(ანა)

-არა პატარავ.. ჩემი ფისოები მხოლოდ ჩემ სირს არიან შეჩვეულები! სხვა ვერ იხმარს მათ! ჩემზე ტკბილს ვერავის ნახულობენ!(თეჰიონი)

-ჰო, რათქმაუნდა.. შე რო არ ყავდე... ისა და რამდენს უხდი რო შენნაირ ნაბიჭვარს იტანენ საბრალოები?!(ანა)

მაინც მოვახერხე და მისტერ ფლეიბოი გავაღიზიანე.

-ახხ.. შე ძუკნა! რატო გაგახსენდი? რა გინდა? პირდაპირ მითხარი რა ჯანდაბამ შეგაწუხა?(თეჰიონი)

-*ჩაღიმება* რამდენ ხანში მოიცლი საყვარელო?(ანა)

-შენთვის ნებისმიერ წამს შემიძლია კნუტო!(თეჰიონი)

✨სასტიკი ძუკნა✨ Where stories live. Discover now