6Kapitola-Následky?

3.9K 134 6
                                    

MOC DĚKUJU ZA 25K :3 JE TO NESKUTEČNÉ ŽE TO ČTETE, PROSTĚ DÍKY MOC! A TEĎ PO DLOUHÉ DOBĚ,ZA COŽ SE MOC OMLOUVÁM! DALŠÍ DÍL,DOUFÁM ŽE SE BUDE LÍBIT :)

Ráno jsem se vzbudila a hrozně mě bolela hlava,otevřela jsem oči a uvědomila si co jsem udělala... Kurva! vždyť já podvedla Philla!! V posteli jsem ležela sama, Paul byl už pryč,protáhla jsem se a všechno mě bolelo,každým pohybem se mi vybavovalo všechno co jsme včera dělali,každý jeho dotek,jeho pohyby,vůně..při těch myšlenkách mi naskočila husí kůže,jak na to můžu myslet? Rychle jsem se zase vrátila do reality,věděla jsem že to Phillovi budu  muset říct a určitě z toho nebude natšený,vylezla jsem z pokoje a všude okolo byl nepořádek,konfety,kelímky od alkoholu,a někde ještě i spící lidé na zemi nebo na gaučích.Doma sedím a přemýšlím jak to řeknu Phillovi a jestli mu to vůbec řeknu,jsem hrozně na dně,proč jsem to sakra udělala?miluju svého přítele tak proč?!ale líbilo se mi to..nic  takového jsem s Phillem nikdy nedělala bylo to plné vášně a mělo to naprosto všechno,DOST! nebudu už nad tím takhle přemýšlet! Na facebooku mám správu od něj "ahoj kočičko,tak jak jsi si užila mejdan? :* " a rozbrečím se...já ho nechci ztratit,snad mi to odpustí... rozhodnu se mu neodepsat ale napíšu Lole jestli by jsme se nesešly,ona souhlasí tak vyrážím."Ahoj bii" pozdraví mě Lola "ahoj.." odpovím, "tak co jak se ti to včera líbilo?...a kam jsi vůbec zmizela?" zeptala se mě a já vím že jí to musím říct.. "no...já...víš jak tam byl včera ten kluk co po mě pokukoval?" "jo,vím,kam tím míříš" "já....sním spala..." a je to venku...Lola na mě udiveně kouká jako kdybych byla z vesmíru "děláš si srandu?" na její otázku je jasná odpověď "ne..já jsem byla opilá a bylo to jen jednou,vím že je to hrozná hloupost a neměla jsem to dělat..ale někomu jsem to říct musela" "musíš to říct Phillipovi!" její odpověď mě ničí ale i já vím že bych to měla udělat "já vím Lolo,ale co když se semnou rozejde?já ho miluju.." objala mě a řekla "to zvládneš Bii,já to vím,zamlčet to před ním nemůžeš,nakonec by jsi se z toho sesypala.Doma sedím u počítače a přemýšlím,dost mi v tom pomáhají depresivní písničky,najednou vyskočí chat a tam ta zpáva z dnešního  rána  od Philla,příšerně jsem se rozbrečela ale musela jsem mu to říct,takže jsem mu napsala jestli by jsme se mohli sejít, že mu musím něco říct a on souhlasil,tak jsem utřela slzy,namalovala se,oblékla a šla.Přicházím do parku a on už tam stojí,usmívá se na mě tím jeho roztomilým úsměvem kterému se nedá odolat a mě se zase hrnou slzy do očí,přijde ke mně a obejme mě „ahoj lásko" řekl a dal mi pusu do vlasů popotáhla jsem a on se zeptal „děje se něco?" „Phillipe já ti musím něco říct... posaďme se na lavičku"  tak jsme si sedli „tak řekneš mi co se sakra děje?" vyhrkl na mě najednou,tak jsem mu to celé řekla a on na mě jen s udiveným výrazem koukal ale nic neříkal „můžeš prosím něco říct?" „já nevím co bych ti na to měl říct...prostě dej mi chvíli času,musím si to srovnat v hlavě" řekl mi a odešel,já jen zůstala sedět na lavičce a dívala se jak odchází...Doma ležím na posteli,dívám se na film když ho vůbec nevnímám protože přemýšlím,přemýšlím jestli mi to odpustí až nakonec usnu. Ráno se vzbudím 10:40,no to jsem teda dlouho spala..jdu se najíst a když se oblíkám začne mi zvonit mobil,podívám se a je to on..tak to zvednu „ahoj,můžeme se sejít?" řekne a já samozřejmě souhlasím,tak si na sebe rychle nahážu nějaké věci,vezmu do ruky jablko a letím.  „ Ahoj,jsem ráda že jsi zavolal"  řeknu tiše a on mi odpoví „ahoj,je jasné že ti zavolám,vždyť jsi má holka" podívám se na něj s nadějí v očích a zeptám se ho „takže mi odpouštíš?" „jasně že ano,chápu to byla jsi opilá a už se to víckrát nebude opakovat, já tě miluju a nechci o tebe přijít,takže už o tomhle nebudeme mluvit" po těchhle jeho slovech se mi neskutečně ulevilo i když mi bylo divné že to takhle nechal plavat,ale neřešila jsem to protože jsem byla šťastná že mi odpustil  „jistě že,děkuju,miluju tě" políbila jsem ho a on navrhl že by jsme mohli jít k němu.Když sledujeme film tak mě začne líbat na krku a rukou putovat po mém těle,já celá rozechvělá se na něj otočím a začneme se líbat,rychle mu stáhnu kalhoty i tričko,on udělá to samé a za chvíli už cítím jeho kamaráda ve mně a oba se pohybujeme do rytmu,až se Phill udělá,ale já ani po chvíli nic, přijde mi to divné a tak předstírám orgasmus, „tak co líbilo?" zeptal se mě a já si uvědomila že vlastně ani ne „jasně,jak jinak" a dala jsem mu pusu,podívala jsem se na hodiny a zjistila že je něco po 4 hodině „já už budu muset jít takže když tak na fb" „jasně,půjdu tě doprovodit".Doma jsem seděla a říkala jsem si co to dnes bylo že jsem se nedokázala ani udělat,bylo to jako pokaždé,ale něco bylo jinak,jasně! to bylo tím klukem jak se jmenoval? jo Paul,sním to bylo jiné,ale že by kvůli tomu?Když nad tím zamýšlím tak mi příjde sms PAUL,my o vlku...ale kde jsem vzala jeho číslo?no nic podívám se "ahoj,moc jsem si to s tebou užil promiň že jsem nenapsal dřív, ale měl jsem moc práce,nechtěla by jsi se sejít" jeho zpráva mě rozrušila ale pravdou zůstává že by jsem se vlastně sním chtěla sejít,možná by mi objasnil co se děje,tak mu píši sms "ahoj,vlastně by jsem stebou potřebovala mluvit tak co třeba zítra?" a hned na to mi příjde odpověď  "ok zítra odpoledne v parku",tak a mám sním sraz...snad to půjde dobře,z mých myšlenek mě probere až zvonek,musím tam jít já protožw mamka i táta jsou v práci,hned po tom co otevřu dveře se na mě vrhne Phillip "ahoj co tu děláš?" vyhrknu mezi jeho vášnivými polibky "nemohl jsem to doma vydržet,chci tě, hned!"

Jiná než se zdáKde žijí příběhy. Začni objevovat