5Kapitola-Jen prázdninový úlet!?

6.1K 202 14
                                    

Pozn.díky moc za 10K :3 a některé ty úchylné části se píší fakt divně ale co je to o tom :) :D Nell

Přišel den kdy měla Lola párty už od rána sem se chystala,zavolala sem Phillipovi jestli nechce jít taky ale řekl mi že ma moc práce tak jsem to neřešila a dodělávala poslední úpravy na sobě,bylo 18:00 tak sem se rozhodla vyrazit, kabelka,mobil,klíče..super mám všechno "tak já už du zatím ahoooj" zavolala jsem na rodiče "ahoj a bav se" odpověděla máma a já šla.

"Ahoj kočko,sluší ti to" řekla mi Lola a obejmuli jsme se,pak mi ji unesli nějací kluci takže sem šla k baru pro něco k pití,tam jsem mela chvíli pro sebe takže jsem přemýšlela jak se obyčejný dum muže změnit na takovyhlr party house...z mých myšlenek mě vytrhla Brook "ahoj málem bych tě nepoznala sluší ti to a to moc!" řekla mi "ahoj,jo děkuji snažila jsem se" usmála jsem se a pokračovali jsme v konverzaci, takže jsme se zakecali,když mi Brook něco vyprávěla řekla mi "hele všimla jsi si že tam ten kluk tě pořád pozoruje a culí se?" podívala jsem se na něj taky a usmála se, byl vážně k nakousnutí ale nerozptylovala je se jím vždyť mám doma přítele a pokračovala jsem dál v konverzaci.Po asi pul hodině jsme si šli zatančit,cítila jsem že se mi trochu motá hlava, ale vždyť jsem toho tolik nevypila říkala jsem si...po nějaké chvíli se tam zas objevil ten kluk a přidal se k nám, začalo takové to tančení tělo na tělo a mě se to líbilo, i když jsem ho ani neznala,když píseň skončila zeptal se mě jestli sním nechci jít se někam napít nebo tak,souhlasila jsem a tak jsme šli."Jsem Paul" řekl když jsme si obednali pití a podal mi ruku "Bianka" odpověděla jsem,byli jsme tam spolu dlouho a pořad jsme si povídali,vážně se mi líbil,vypadal milí a byl dost hezký to musím uznat,tančili jsme spolu ploužáky i další tance jestli se tomu tance dá říct,při jednom s těch tanců mě začal vášnivě líbat a mačkat mi zadek a já se nebránila protože jsem v sobě měla už dost alkoholu,v tu chvíli jsem úplně zapomněla na Phillipa a užívala jsem si nevázané zábavy, nehledic na následky. Okolo 3 ráno už párty pomalu končila,všichni kolem se jen na sebe lepili a libali se nebo další nepopsatelné věci... Paul mě chytl za ruku a zavedl nahoru do jednoho z pokojů kde se na mě hned po zabouchnutí dveří vrhl "Mám přítele" řekla jsem mezi jeho nedočkavími polibky ale jemu to bylo jedno "to nevadí kotě,on o tom nemusí vědět" odpověděl mi a já protože už mi to moc nemyslelo souhlasila,serval se mě šaty a položil mě na postel "já to rád trochu jinak tak doufám že ti to neva" řekl mi,i když jsem nevěděla co to znamená tak jsem na to kašlala,"otoč se a na všechny čtyři kočko" řekl, přišlo mi to divné ale proč neskusit něco jiného, otočila jsem se tedy a on mi zavázal oči, chytil za boky a zezadu pěkně tvrdě mi ho tam vrazil,pár vteřin to bylo divné ale pak se mi to začalo líbit, chytil mě za vlasy a začal za ně tahat,druhou rukou mi drtil mé boky a pak mě i začal plácat po zadku, nevím proč ale hrozně mě to vzrušovalo,cítila jsem dosud nepoznanou rozkoš a byla v sedmém nebi, naše vzdychaní se rozléhalo místností, snad i celým domem který byl už poloprázdný,oba jsme si to užívali,jen my dva teď a tady, až se Paul udělal a já chvíli po něm, unaveni jsme se oba svalili na postel a hlasitě oddechovali, "byla jsi skvělá,děláš to často?" řekl mi a políbil mě, já trochu zčervenala "takhle ne ale díky" odpověděla jsem a oba jsme usli.Ráno jsem se vzbudila a hrozně mě bolela hlava,otevřela jsem oči a uvědomila si co jsem udělala... Kurva! vždyť já podvedla Philla!!

Jiná než se zdáKde žijí příběhy. Začni objevovat