Tutsak

2.9K 116 281
                                    

Adınız: HelenaSoyadınız: Smith

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adınız: Helena
Soyadınız: Smith


Seçimler.. Seçim yapmanın ağırlığı.. Seçim yaptıktan sonra akla gelen ya öbürünü seçseydim ne olurdu? sorusu.. Seçim yapmak zordur ama bazen zorunda kalırsın tıpkı senin aylar öncesinde kaldığın gibi sevdiğin adamı korumak için yapsanda senin haricinde herkes geriye dönüp baktığında senin iğrenç biri olduğunu düşünmekten başka bir şey yapmazlar çünkü bilmezler "Neden yaptığını? Sonuçlarının ağırlığını..Senin çektiğin acıyı"
Senin altından kalkmak zorunda olduğun şeyi onlar görmez çünkü sana kızmaya odaklanmışlardır,seni yargılamaya odaklanmışlardır..

Oturduğun koltuktan kalkıp aylardır kapalı kaldığın odanın camına gittin küçük cam senin sığamayacağın kadar küçük olan cam her zaman ki manzara ile karşılaştın ucu bucağı olmayan çayır tıpkı sonsuzluk gibi diye geçirdin içinden..

Ailen tarafından buraya tıkılmanın sebebi yaptın seçimdi, yapmak zorunda kaldığın seçim.. Zaman kavramını kaybetmiş olsanda aylardır belki de yıllardır bu küçük karanlık odanın içinde olduğunu biliyordun..

Yaptığın seçim.. Ailenin ya James ve arkadaşlarının hayatı ya da kendi hayatın demesiydi ya kendi hayatından vazgeçip onların özgürlüğünü seçicektin ya da kendi hayatını seçip onların azbakana kapatılmasını izleyecektin ailen için çapulcuları azbakana kapamak elini şıklatmak kadar kolaydı çünkü baban sihir bakanıydı.. bu seçimi hiç düşünmeden yapmıştın pişman değildin tek pişmanlığın James'ı son gördüğünde ona ağzını geleni söyleyerek kalbini kırıp senden nefret etmesini sağlamaktı bazen keşke..keşke son bir kez sarılsaydım o anlamada bile veda etseydim diyordun içinden onların , onun özgürlüğü için kendi özgürlüğünden vazgeçmiştin aşağıdan gelen gürültü ile yerinde sıçradın ailenin akıl sağlığını kaybetmemek için yaptığı tek şey sesleri duyabilmene izin vermekti belkide.. Gürültüye sıçramak dışında tepki vermemiştin belki de hissetmeyi unuttuğun içindi.. belki de anne ve babanın her zaman ki tartışmasıydı kalktığın koltuğa yine oturdun başını geriye atıp çapulcularla,James ile yaşadığın komik anıları yeniden gözünün önüne getirdin..

Flashback

James'ın ortak salona baskın yaparmış gibi girmesiyle Remus ve sen irkilmiştiniz..

"Size bir haberim var!"diye anırdı

"Umarım bizi korkutmana değenecek bir haberdir Çatalak!"dedi Remus başın ile onayladın tam ağzını açmıştı ki James gibi gürültü ile içeri giren Sirius üstüne atalamıştı
Yere düştüler.

"Çatalak o çeneni kapalı tut!"dedi Sirius James'ın üzerinde oturur pozisyona gelirken.
Remus onların bu haline kıkırdarken sen gülmemek için yanaklarını ısırıyordun.

James Potter İmagine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin