Genç bir çocuktu tommy, ilginç bir kişiliği vardı, küfür etmeyi severdi.
En iyi arkadaşı ise tubbo'ydu nazik bir kişiydi tubbo, ihtiyacın olduğunda yardıma koşardı.
bu ikisini bir araya getiren tanrı geri almayıda bilirdi, tommy ve tubbo büyük bir kavga edip 2 yıl boyunca konuşmamıştı bu sebepten ötürü, bu sırada tubbo olgunlaşmıştı genç yetişkinleri bilir misiniz? yani 18 yaşına giren insanları, evet onlardan bahsediyorum.
Tubbo yaşına göre olgunlaştığı için herkes tarafından hala sevilmeye devam ederdi ama tommy..içine kapanmıştı o büyük kavgadan sonra, uzun bir süre herkesle iletişimi koparmış geri konuşmaya başladıklarında ise artık o kadar heycanlı bir kişiliği değilde daha sakin bir kişiliği vardı.
Tabiki küfür etmekten vazgeçmemişti ama daha nadir ediyordu.
arkadaşları arasında kurdukları aile grubundan çıkmıştı bu zaman diliminde tabiki tommy, geri döndüğünü öğrenen ilk kişi philza olmuştu. Ardından technoblade ve son olarak..wilbur öğrenmişti şimdilik.
Philza hala tubboyla iletişim halindeydi aslında bu iki yıl boyunca "en küçük oğlu"nun en yakın arkadaşını, neredeyse aileden biri olan tubboyu yalnız başına bırakamazdı bu zaman diliminde, zaten philza sayesinde büyümüştü tubbo.
Tommy'nin geri döndüğünü duyan wilbur konuşmak için çağırmıştı tommy'i.
-
:D
oldukça kısa bir bölümdü ama konuyu şimdilik anlayın diye yazdım şimdi tekrar özet geçeyim bebişlerim, tommy ve tubbo büyük bir kavga ettiklerinden sonra tommy herkesle iletişimi kesip 2 yıl boyunca gözükmüyor ortalıkta ardından geleceğini philza bir şekilde öğreniyor ve ardından diğerleride bir şekilde öğreniyor (isteyene özel bölüm olarak yazabilirim) neyse işte hikayeye diğer bölüm giriyoruz resmi bir şekilde. iyi geceler muah <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Tommy...innit?"
Fanfictionkitabın ismini zamanla anlarsınız. tr deki ilk tommy fanfici bu aq ikinci ilkim oluyor herhalde yanlışsam ilk kişiyi bulun gösterin