Bölüm 1

142 28 75
                                    

"bencilsin"

Tommy yatağından aniden nefes nefese kalktı ve tuvalete koştu.

"tommy unutmalısın artık sürekli aynı rüyayı görüyorsun..." 

yüksek öğürme sesleri yüzünden tuvalete gelen deo elini tommy'nin sırtına atıp ovuşturdu.

Tommy midesindekileri çıkartmışken hala nefes nefeseydi,

"Deo seninle uyuyabilir miyim biraz oda çok sıcak nefes alınmıyor.."

Deo nefesini verip konuştu, "tamam yatağı hazırlamaya gidiyorum duş al birde terlemişsin"

Tommy azda olsa sakin bir halde kafasını aşağı yukarı doğru sallayıp tamam demişti, deo tuvaletten çıkıp odasında ki klimanın ayarını soğuklaştırarak yatağı hazırlamaya başladı, bu sırada tommy çoktan soğuk duşa girip kaynayan kanını soğuklaştırarak hava almak için derin bir  nefes çekti içine.

Deo yatakla işini bitirip mutfağa gitmiş ve papatya çayı hazırlamıştı.

"üstünü giyip yatağa git geliyorum birazdan" diye bağırmıştı deo duştan çıkmış tommy'e.

Tommy odasına geçip üstüne uzun bir kapşonlu ve bol bir eşofman giymişti, yatağına oturup yanında ki hafif ıslak havluyu saçına atıp durulamak amaçlı karıştırmış ve kendi odasından çıkıp deo'nun odasına adımlamıştı.

Girdiği soğuk odada tekrardan derin bir nefes alıp kendini yatağa atmıştı, bu sırada odaya elinde 2 bardakla gelen deo'nun gözleri yatağında yayılmış arkadaşına kaydı ve güldü, "henüz uyuyamazsın kalkta şunu iç miden rahatlasın hem daha rahat uyumana yardımcı olur" diyip yatakta dikleşmiş tommy'nin eline kupalardan birini verdi.

"Hey tommy...geri...geri dönmeyi düşünüyor musun?"

Tommy elinde ki kupaya bakıp gözlerini kapattı, "telefonumu uzat geri dönüyoruz 1 hafta içinde deo"

deo aniden gelen cümleyle ağzı şaşkınlıkla açıldı, "Tommy cidden gidiyor muyuz!?"

Tommy midesinde ki asitin baskısıyla bir yudum daha aldı çaydan.

"Evet doğru duydun yüzleşmemin vakti geldi.. yoksa üçüncü yılıma giricem her şeyden uzak"

deo hafifçe güldü "özür dilerim biraz fazla şaşırdım çünkü ne zaman bu konudan bahsetsem konuyu bir şekilde kapatıp kaçıyordun"

Tommy kupasında ki son yudumu alıp deoya uzattı.

"..Teşekkür ederim"

Deo ani gelen teşekkürle gözlerini arkadaşına çevirdi elinde ki kupaları çalışma masasına koyarken 

"..hadi uyuyalım tommy gözlerinin altı morarmış yarın ayarlarız her şeyi"

Tommy yatakta deo'nunda yatabilceği kadar kaymış ve kendini cenin posizyonuna almıştı.

Deo yatağa yatıp elini yastığının altına geçirip gözlerini kapatmıştı.

"Sakinleş çok hızlı nefes almaya başladın tommy"

Tommy istemsizce hızlandırdığı nefesinin yavaşlamasını bekledi.

Deo ise bulunduğu yatış pozisyonunu bozup tommy'i kendine çekip sarıldı.

"Uyu"

tommy'nin nefesleri düzene girince fısıldadı deo.

"iyi geceler"

-

hayır duymak istemiyorum susun aaaaaa neyse bu deo kim bilmeyenleriniz varsa tommynin arkadaşlarından biri timedeo diye geçiyo evet herneyse ship ne olsa karar veremedim o yüzden size bırakıyorum bu arada BU AUDE TOMMY 18 AMK OKAY? DEVAM EDELİM SHİPLER SİZDEN GELİYO HADİ BAKALIM YEHUUUUU HATA VARSA SATIRA YAZIN AŞKLARIM






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 06, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Tommy...innit?"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin