Hoi, ik ben Ariana en dit is mijn verhaal. Ik was 16 toen ik het leven niet meer trok. Echt een vreselijk leven. Ik was een normaal meisje. Net zoals alle andere meiden. Maar dat vond ik alleen. Anderen vonden dat ik anders was. Ik had veel vrienden op de basisschool en had een heel fijn leven. Dat alles totdat ik naar de middelbare ging. Iedereen vond dat ik anders was. Ik had niet veel vrienden. Maar wel voor een week een vriendje. Wat bleek... laat maar daar kom je nog wel achter. En als er vrienden bijkwamen, werden ze weggejaagd door... hun. Degene die mijn leven hebben verwoest. Degene die dachten dat 'het niet zo erg was'. Totdat ik het niet meer trok. Ze hebben spijt. Maar dat geloof ik niet. En ik heb spijt. Spijt over alle verkeerde keuzes die ik heb gemaakt in het leven. Het meeste spijt over de laatste keuze die ik heb gemaakt. Ik kan niks meer zeggen en denken. Ik kan niks meer zien en horen. Alleen het geluid van de stilte kan ik horen. Alleen het zwart om me heen kan ik zien. Ik ben dood. Dat denk ik. Zo moet dood eruit zien. Nee, ik weet het zeker. Ik ben dood. Ik ga spoken over hun. Ik ga mijn tweeling en broertje beschermen. Ik ga hun beschermen tegen alles waarvoor ik niet werd beschermd. En hun? Dat zie ik nog wel. Waarschijnlijk ga ik ze de stuipen op het lijf jagen. Zodat ze me zullen herinneren. Anyways, we gaan terug naar een week voordat ik de grootste fout van mijn leven maakte...
----------------------------------------------
Heyhey!
Welkom bij de eerste story die ik post. Het is een beetje vaag maar daar hou ik van :) Ik hoop ondanks dat dit stukje kort en vaag is het leuk vinden en de rest van de hoofdstukken die nog volgen willen lezen♥ Ik hoor graag wat jullie van deze backstory vinden en of jullie tips hebben waarmee ik het misschien zou kunnen verbeteren. (Dit geldt voor alle hoofdstukken en verhalen die nog komen ;) )
Ik wil jullie graag leren kennen dus laat een berichtje achter of chat me prive♥
Nou ik zie jullie bij het volgende hoofdstuk♥Xxx Iris♥
JE LEEST
After I die
Random**TRIGGER WARNING** Dit verhaal bevat zelfmoord en het gebruik van drank! Als je hier niet tegen kan lees dit boek ajb niet x Ariana en Aliana zijn een eeneiige tweeling, maar leiden allebei een heel ander leven. De een is populair, de ander wordt g...