1. Trecut

8 0 1
                                    





      Stăteam in mică sufragerie pe un fotoliu așteptând cuminte ca tatăl meu sa vina .
Mama tremura și plângea necontrolat , știam de ce plânge , era momentul ca monstrul pe care îl am ca tata sa apăra in orice moment  beat criță de la barul din micul nostru orășel .
Asta ne este rutina in fiecare seara , o sa fim din nou abuzate de acel nenorocit !


      Usa este trântită la perete și pe ea nu intra nimeni altul decât ,, tata'' , începe sa înjure de cum face primi pași in încăpere .

   — Curva nenorocita iar mai înșelat , toți din sat au făcut sex cu tine , javra ! Urla și își înfige mâinile in parul mamei .

  — Nu te-am înșelat niciodată ! Striga mama in timp ce este aruncată într-un perete !

   — Minți ! Curvo. Striga și începe sa ii dea pumni și picioare pe unde apuca .

   Frica începe sa pună stăpânire pe mine , și de teama ca mama sa nu fie omorâtă in bătaie ma năpustesc asupra lui și îl trag de pe ea .

    — Nenorocito ! Striga și vine in direcția mea .

Încerc sa fug , dar ma prinde repede . Își înfige mâna in gâtul meu , și strânge luându-mi suflul .

   — Tu nu ieșit copilul meu , nici nu semeni cu mine . Va voi ucide . Striga și strânsoarea se întețește .

    Încep sa rămân fără respirator și încep sa ma zbat sa scap dar nici o șansa . Ma uit in direcția mamei cu ultimele puteri și dispăruse . Nu mai era acolo , a fugit ca o lasă și ma lăsat singura . O lacrima îmi străbate obrazul și încet , încet simt cum viața se scurge din mine .

    De odata strânsoarea se slăbește și aerul începe sa îmi pătrundă in plămâni , o tuse puternica își face apariția și respir scandant .
Ma uit in direcția acelui nenorocit și îl văd căzut la pământ , mama ținea un cuțit in mâna și atunci realizez ce sa întâmplat .
Mama la ucis pe tata și ma salvat pe mine , arunca cuțitul și vine strabgandu-ma puternic la piept . Plângeam amândouă , dar știam ca mama plânge de teama ca a omorât pe cineva . Amândouă știam asta .

    După scurt timp se ridica își șterge lacrimile prinde telefonul in mâna și apelează pe cineva .

   — Alo ! Buna ziua , am sunat sa ma denunț ca mi-am ucis soțul . Spune calm și privind in gol .

    După ce spune și aderară Închide telefonul și ma privește fix .

      — Micuța mea ! Îmi pare rău ca trebuie sa te părăsesc acum . O sa ne vedem după ce voi fi liberă . O sa stai la sora mea la New York pentru facultate !
Sa nu spui ce sa întâmplat cu mama ta , vreau sa îmi promiți ca dacă te întreabă cineva sa le spui ca ,, sunt moarta " .

  Lacrimile îmi inunda ochii și ma arunc puternic in brațele mamei , ma durea inima și toată ființa mea . Era cea mai buna mama nu merita una ca asta , dacă aveam alt tata era mult mai  bine . Dar viața mea nu este roz sau perfecta , am parte numai de nedreptate .

   După câteva minute poliția vine și o arestează pe mama . Privesc cum femeia care mi-a dat viața este închidă pentru mult timp departe de mine .

    Te iubesc mama , sa ai grija de tine !

   Spun și lacrimi amare încep sa curgă alene pe obraji mei .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 08, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Păcatele seducției Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum