2

7 4 0
                                    

    Bu bölümde de içinizi açacak şeyler olmayacak gibi üzgünüm ...
Gözümü kapatıp aklıma ne geliyorsa onu yazmaya çalışıyorum umarım cümlelerimi toparlayabilirim en önemlisi size güzelce anlatıp anlayabilmenizi sağlamak istiyorum :)
Neyse başlıyorum sanırım hazırım , peki ya siz?

    Bazen insan çok yorulduğunu hissediyor 'tamam! Yaşadım her şeyi yeter ama öleyim de herkes kurtulsun ' gibi cümleler kuruyoruz en çokta gece uyumadığımız zamanlar yalnız hissettiğimiz için kuruyoruz bu cümleleri oysaki kimse olmasa bile ailemiz yanımızda oluyor ya da sevdiğimiz bir insan da olabilir bikma noktasına geldiğiniz zaman sevdiklerinizi aklınıza getirin , güzel anılarınızı düşünün...

    Ağlayınca başı ağrıyan var mı? Ben öyleyim yorumlarda yazarsanız yalnız hissetmeye bilirim :) şuan önceki paragraftan başka bir zaman da yazıyorum burayı yine iyi hissetmiyorum sakinleşmek istiyorum ve ancak yazarsam sinirim geçecek...

   Ağlamaktan başka bir şey gelmiyor aklıma, birisinin susup saatlerce sıkılmadan beni dinlemesi içimdeki her şeyi anlatmaya çok ihtiyacım olduğunu hissediyorum çünkü susup , tuvalet e girip gizli gizli ağlamak istemiyorum eğer her şeyi içime atıp böyle yapmaya devam edersem şimdi olmasa bile ileride bir gün bütün bu birikmis öfkemle birisini üzecek bir şey yapabilirim ve bu yapmak isteyeceğim bir durum değil...

   Yorgun,bitkin bir insan olmak istemiyorum hayattan her tadı almak istiyorum kötü olayların yanında güzel anılarım da olmasını istiyorum ,günümü faydalı şekilde geçirmek , ailemle olumlu bir iletişim halinde olabilmek, az ve öz dostlar kazanmak, benim mutlu olmamı isteyen bir insan ....

    Amaan bende dalmışım sürekli istiyorum, bu da doğru bir hareket değil bence yani hep istenmez bizlerde bazı kişilere sevgi, saygı, merhamet... vermeliyiz ki karşılığını alabilelim değil mi? Bazen tam ihtiyacımız olduğu zaman karşılığını alamayabiliriz ama olsun belki de bu anı yalnız yaşamamız gerekiyordur?

    Ben hep şöyle düşünürüm" acılarımızla olgunlaşırız ve güçleniriz eğer yine aynı acıyla karşılaşırsak bu defa hissetmeyiz..." :)

     Hayatım da güzel anılarım oluyor fakat şuan iyi olmadığım için hep kötü olaylar geliyor aklıma sizlere daha çok yazacağım bunlar başlangıç henüz alışmaya çalışıyorum :) yani sürekli moodunuzu düşürmek istemiyorum 😅





..................................................................,......,..,.....................................................................

Şarkıyı dinlemeyi unutmayın ...!

Sizleri seviyorum :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖZLERÌNÌ KAPAT ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin