1

19 12 2
                                    

(bölüm bitince şarkıyı dinlemeyi unutmayın...)

Sizlere bir şeyler anlatmak istiyorum nereden nasıl başlayacağımı inanın hiç bilmiyorum baştan başlamak isterim fakat tam olarak nerede başladı benim hayatım ? ya da bu yaşadıklarımın daha kötüsü de mi var? Daha binlerce soru kafamı kurcalıyor ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yok sizlere anlatmak ve sizlerin de bana tavsiyeler vermesini isterim sizlerle konuşmak yani her hangi birisi ile konuşmak insanı bir nebze olsun rahatlatıyor sanki ben olan her şeyi anlatınca düzelecekmiş gibi hissediyorum sırtıma yüklenen o kimseye anlatamadığım yüzlerce yük bir anlık gidiveriyor. O bir anlık durum seni o kadar rahatlatıyor ki maalesef bunu size anlatamam çünkü yaşamanız gerek kusura bakmayın :)

inşallah o kadar fazla yükünüz olmaz hatta umarım ki hiç olmasın...

" Sizlere bir şeyler anlatmak istiyorum ve farklı farklı zamanlarda yazdığım için her paragrafta farklı bir şey anlatabilirim ama merak etmeyin her paragrafı anlayabileceğiniz şekilde yazacağım :) "

Her üzüldüğüm zaman degilde tam tersine mutlu olduğum zamanlarda yazmak istiyorum fakat neden bilmiyorum o anımda yazamıyorum yani insan mutlu olduğu bir anısını anlatmak ister değil mi ? Ama ben nasıl sizlere anlatacağımı bilmiyorum ya da alacağım tepkiden korkuyor olabilirim ya siz benim çok mutlu olduğum bir anımı saçma bulursanız buna bile kafamı takabilirim evet çok gereksiz bir şey olabilir ama bu huyumdan vazgeçemiyorum , vazgectigimi sanıyorum . Yani bir insan beni çok iyi tanısa bile bu huyumdan haberi yoktur bu ailemde dahil çünkü üzüldüğüm zaman onlara belli etmem onlar da anlamaz zaten eğer gerçekten anlatmam ve rahatlamam gereken bir durumsa o zaman ablama anlatırım o da ara sıra dinler :,) Ve ne yapmam gerektiğini söyler ben de onu yaparım benden size tavsiye ablaniza inanın güvenin yaptığınız her şeyi anlatın şaka değil sizin zor dediginiz bir durumdan kolayca çıkarabilirler ablanizla dost olun ! Tabiki erkek okuyan kişiler alınmasın onlarda abilerine anlatabilirler sjdjdjjdjd ilerleyen zamanda erkekler için de tevsiyelerim olacak o yüzden okumaya devam ...

Benim 3 ablam ve bir tane de kız kardeşim var  sosyal medyada gördüğüm ya da gördüğümüz abla/kardeş  olayları doğru mesela arada kıyafet tartışması olabilir ya da saçma sapan bir olay yüzünden saatlere konusabiliriz bu durum gayet normaldir çünkü kız ya da erkek hiç farketmez kardeşin varsa tartışacak konu bulmak o kadar da zor değil :)) benim abim yok ama abim olsaydı ne yapardı ? nasıl davranırdı? Ablama anlattığım gibi ona da rahatca anlatabilir mıydım? gibi soruların cevaplarını bilmek isterdim . aile içinde sorunlar olabilir fakat önemli olan o sorunları çözmeye çalışmaktır peki ya sizin sorununuz var mı ? Ya da çözmeye çalışıyor musunuz ?

Bazen dersin ki herkes yapar ama ailem asla onlar beni bırakmaz dersin fakat yetimhanedeki çocukları maalesef aileleri bırakıyor, ailem dışında kimseye güvenmem dersin ama kocan gelir seni öldürür ( sadece çocuk ve anne-baba ilişkisi değildir aile !)  Yanımda kimse olmasa bile ailem yanımda dersin ama ağlarken yalnizsindir sarılmaya ihtiyacın vardır ama yanında ailen bile yoktur , bunları geçtim ailesi tarafindan tacize uğrayan çocuklar için aile ne demek sizce ? Ya da her gün dayak yiyen için ? 

İnşallah hikayemi okuyan hiç kimsenin başına gelmiyordur böyle olaylar çünkü onları yaşamanızı asla istemem bunu her hangi bir duruma tanık olduğum için söylemiyorum bazıları başıma geldi yani ben başıma geldiğinde daha çok küçüktüm neyin ne olduğunu bilmiyordum nasıl tepki verecegimi bilmiyorum küçüktüm zaten bir şeye de gücüm yetmiyordu yanlış bir şey olduğunu yeni yeni anlıyorum ama bunu da atlatacagim "aklıma geldigi her zaman sinirlenip ağlasam bile ".













....…....……………………………………….…………………………….…………………..…….……......
  

Sizlerle sohbet ede ede yazmak istiyorum istediğiniz her zaman bana yazabilirsiniz sizleri dinlemeyi çok isterim belki hikayemde yer alırsınız ara sıra böyle tavsiylerle geleceğim aileler hakkında da konuşabilirim ve kendi hayatımda içerisinde yer alacak! Sizleri seviyorum ❤️


Oylamayı & yorum yapmayı unutmayın :)

...

GÖZLERÌNÌ KAPAT ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin