DUYURUUU

8.3K 28 33
                                    

Hepinize merhaba arkadaşlar sonunda yeni bölüm atacağım. Şimdi bu bölümde size neden yeni bölüm atamadım açıklamak istiyorum. çünkü cidden çok uzun zaman boyunca yeni bölüm gelmedi diyeceksiniz ki neden atmadı yeni bölüm hani LGS ye girecekti falan girdim Evet LGS ye girdim LGS den çıktım falan yeni bölüm atacaktım benim LGS biraz kötü geçti o yüzden biraz telefon cezası yedim telefonu elime alamamaya başladım Sonra ceza sürem doluyodu ki  annemle babam kavga etti babam annemin telefonunu kırdı Benim telefonum yoktu ben de hikayeleri annemin telefonundan yazıyordum annemin telefonu kırılınca da ne yeni bölüm Ata bildim ne de başka bir şey annemin telefonu kırıldıktan yaklaşık 2 hafta sonra bana telefon alındı sonra çok daha sonra bir ay falan Sonra da anneme telefon alındı ben  devam edecektim buradan yeni bölüm atacaktım şifremi unuttum hatırlamıyorum şifremi deniyorum falan ama olmadı yeni bölüm nasıl açacağım hiç bilemedim o yüzden  kaldı hikayem gitti ne yapacağım şimdi ben baştan mı başlasam ne yapsam falan Sonra aklıma böyle bir şey geldi falan Sonra dersler açıldı falan ders çalıştım annem hiç telefonu elimde görmek istemiyordu sadece derslerde şu an telefon aktif bir şekilde kullanabiliyorum aktif bir şekilde yeni bölüm atacağım Eğer yeni bölüm atmazsan muhtemelen ölmüşüm dür yani atacağım yeni bölüm bu kadar takipçim olmasını hiç beklemiyordum beni cidden mutlu etti  cidden okuyormuşsunuz Bu da benim içimde yeni bölüm atma isteği uyandırdı yani beklemede kalın siz bu  bölümü okurken ben ya  yayınlamış olacağım ya da yazıyor olacağım iyi okumalar.

 çünkü cidden çok uzun zaman boyunca yeni bölüm gelmedi diyeceksiniz ki neden atmadı yeni bölüm hani LGS ye girecekti falan girdim Evet LGS ye girdim LGS den çıktım falan yeni bölüm atacaktım benim LGS biraz kötü geçti o yüzden biraz telefon cezas...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu hikayenin devamı olacak önce bunu okuyun sonra gelin

nude 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin