on iki

4.9K 39 22
                                    

Anıl: selam.

Anonim: ooooo Anıl bey bakiyorum engel kalkmış.

Anıl: evet canım sıkılmıştı dedim ne yapsan acaba, sonrada engeli kaldırayım dedim.

Anonim: sen durduk yere yapmassın bunu ne istiyosun.

Anıl: evt beni iyi tanıyosun. Hadi hazır ben banyodayken bi nude patlat.

Anonim: sen benimle dalga mı geçiyosun? Amk ben sana seni sevdiğimi söylüyorum sana karşı duygular besliyorum sense benden sadece nude istiyosun.

Anıl: ne yapmamı bekliyosun? Sana aşık mı olayım yaptığın tek şey bana uzaktan nude atmak kendini gösterecek cesaretin bile yok o yüzden yine yapman gerekeni yap ve bana nude at.

Anonim: ya atmassam.

Anıl: sen bilirsin istiyosan atma ama eğer atmassan okul gurubunda fotoğraflarını görürsün.

Anonim:sende yazışmaların secreenshots unu  karının telefonunda bulursun.

Bu kişiyi engellediniz

Şu an o kdr sinirliyim ki etrafı parçalıycam ama bi yandanda rahatlamış gibi hissediyorum.

Seninle gurur duyuyorum sonunda yapman gerekeni yaptın.

Haklısın sanırım keşke ilk başta dinleseydim seni.

Ben demiştim demek istemiyodum ama yarram ben sana demiştim

Noldu sana ya çok sinirlisin

Haklısın kusura bakma düşük aq lu insanlar sinirimi bozuyo senin gibi

Offff bende bişi dicen zannetmiştim

Aq boş yapma ve uyu artık seninle uraşmaktan sıkıldım şu an bana cidden ihtiyaç duyan bir sürü insan var bense gelmiş burda bi ergenle uğraşıyorum hadi artık yat uyu yeminle bıhtım ya bıhtım.

Bende seni seviyorum iyi geceler.

Aha aynn aynısından.

Selaammm
Sonunda yapabildik 20 vote ne zormuş ya okuyucu var ama vote atan yok üzülüyorum ama bir haftada fln 20 vote yaptıysak yine yaparız bu sefer 25 vote istiyorum hadi canolar göreyim sizi

Bu arada instagramda sayfam var sadece wallaper paylaşıyorum altlarına da güzel söz ler yazıyorum rica etsem gidip bi bakın


Sayfa bu arkadaşlar takip ederseniz sevinirim 🙂 seviliyosunuz canlarr muahh...

Sınır 25 vote

nude 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin