Volumul doi

838 44 29
                                    


Prolog

Jungkook a simțit cum lumea lui se destramă cand a aflat iubita lui ,fata ce ia schimbat viata a murit alături de copilul lor nenăscut.

Acesta nu ii credea morti ,el simțea sunt vii, nu putea sa aceepte faptul ca ce a iubit cel mai mult pe acest pământ sa dus din cauza unei curve .

Și- a promis într-o bună zi se va o va gasi pe Anna si o va face sa plateasca pentru ca la tinut departe de persoanele iubite lui .

- asta promit ca este ultima dată când cineva o sa se mai atingă de persoanele mele dragi
Spune acesta si pornește spre urmatorul loc de cautare.

Jungkook de aproximativ doi ani isi cauta iubita si copilul prin toată tare dar degeaba, Y/n cu copilul lui nu erau de gasit , nopți nedormite pentru Jungkook la rând.

Fără fata Jungkook si-a jurat ca toata lumea o sa plateasca daca nu io aduce inapoi .

Toti cei apropiați lui Y/n o știau pe acesta mort ... Dar  acesta era defapt într-o mica cabana alături de lumina ei micuțul  Myung Dae.

- mama
Spune micuțul de doi ani , iar mama lui se întoarce surprinsă cu fata la el.

- Myung Dae ce ai spus ?
Întreabă acesta in timp ce îl ia pe micuț în brațe ,zâmbind pentru a doua oară de cand nu mai era langa Jungkook .

- mama .
Repeta băiatul si isi pune ușor mâinile pe umeri fetei .

Y/n ii pupa fruntea si obraji cel mici zâmbind,  si parca încercând si el sa o pupe pe mama lui , dar mai mult umpland-o cu baie pe fata .

Fata zâmbește și îl sterge pe cel mic in brate .

- nu iti fa griji Myung Dae tati o sa vina dupa noi într-o zi, sunt sigura.
Y/n ii mai săruta o data fruntea și îl pune pe micul patut de langa ea.

- domnule Jungkook am gasit fata.

- unde este ?
Întreabă acesta repede ridicanduse după scaunul lui .

- este la fost cabana a dumneavoastră.

- repede pana nu afla ca am găsit-o
Spune si iese repede pe usa .

Usa de la cabana fetei  se deschide pe ia intrând unul dintre oameni Annei .

- daca vrei ca ,copilul tau sa fie bine, vino cu mine .
Fata aproba din cap si cand bărbatul se întoarce cu spatele ea lasa un mic bilet.

" Jungkook sper sa ne găsești "
Spuse fata in mintea sa si se duce după bărbatul care a venit după ea.

- domnișoara Anna o sa fie încântata sa il vada pe Myung Dae dar de tine  nu stiu ce sa spun Y/n.

- stai linistit Taehyung,  dar sper ca Jungkook sa ne gasesca mai repede .

- imi pare rau ca nu pot sa va scot de aici...

- stai linistit te inteleg familia ta este la mijloc .
Taehyung zâmbi trist si apasă pe accelerație.

Usa cabanei cade la pământ și Jungkook cu arma în fața intrând  încet.

- la dracu
Înjură  acesta cand vede ca a ajuns prea tarziu.

- Namjoon am ajuns prea tarziu.
Ii spune acesta prietenul lui cate acuma se uita in alta parte .

Jungkook se uita in aceea direcție si face ochi mari si gura ii este intre deschisă.

Da după cum știți acest capitol trebuie apară pe 4 decembrie dar se pare ca l am pus azi

Nu va supărați? 😂

Sper sa va placa si sper sa înțelegeți ceva , ceva din el 😅

Următorul capitol nu stiu cand o sa vina ..

Sper sa va placa 😌💜
Scuze pentru greselile gramaticale

O sa aflati mai multe detalii in urmatorul capitol 😁

365 𝒅𝒆 𝒁𝒊𝒍𝒆 / 𝑷𝒂𝒖𝒛𝒂 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum