[𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚜𝚣𝚎𝚖𝚜𝚣𝚘̈𝚐]吉敏
_______________________𝙴𝚐𝚢 𝚏𝚎́𝚕𝚎𝚕𝚖𝚎𝚝𝚎𝚜 𝚛𝚎́𝚜𝚣𝚗𝚎́𝚕 𝚏𝚎𝚕𝚜𝚒𝚔𝚒́𝚝𝚘𝚝𝚝𝚊𝚖 𝚎́𝚜 𝚒́𝚐𝚢 𝚜𝚣𝚎𝚐𝚎́𝚗𝚢 𝙹𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔-𝚘𝚝 𝚒𝚜 𝚜𝚒𝚔𝚎𝚛𝚞̈𝚕𝚝 𝚕𝚎𝚏𝚎𝚓𝚎𝚕𝚗𝚎𝚖 𝚊𝚔𝚒 𝚊 𝚏𝚊́𝚓𝚘́ 𝚙𝚘𝚗𝚝𝚑𝚘𝚣 𝚔𝚊𝚙𝚘𝚝𝚝.
-𝙹𝚎𝚜𝚜𝚣𝚞𝚜 𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗𝚎....𝚎𝚗𝚗𝚢𝚒𝚛𝚎 𝚏𝚎́𝚕𝚜𝚣 𝚎𝚐𝚢 𝚗𝚢𝚊𝚖𝚟𝚊𝚍𝚝 𝚏𝚒𝚕𝚖𝚝𝚘̋𝚕? -𝚔𝚞𝚗𝚌𝚘𝚐𝚘𝚝𝚝 𝚏𝚎𝚕 𝚖𝚒𝚔𝚘̈𝚣𝚋𝚎𝚗 𝚖𝚎𝚐𝚍𝚘̈𝚛𝚣𝚜𝚘̈𝚕𝚝𝚎 𝚊 𝚏𝚎𝚓𝚎́𝚝.
-𝙴́𝚗 𝚖𝚘𝚗𝚍𝚝𝚊𝚖 𝚗𝚎𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚘𝚐𝚢 𝚗𝚎𝚖 𝚋𝚒́𝚛𝚘𝚖 𝚊𝚣 𝚒𝚕𝚢𝚎𝚝, 𝚖𝚊𝚐𝚊𝚍𝚛𝚊 𝚟𝚎𝚜𝚜! -𝚔𝚎𝚕𝚝𝚎𝚖 𝚔𝚒 𝚊𝚣 𝚊́𝚐𝚢𝚋𝚘́𝚕 𝚎́𝚜 𝚎𝚕𝚒𝚗𝚍𝚞𝚕𝚝𝚊𝚖 𝚕𝚎𝚏𝚎𝚕𝚎́ 𝚑𝚘𝚐𝚢 𝚒𝚐𝚢𝚊𝚔 𝚟𝚊𝚕𝚊𝚖𝚒𝚝.
𝙳𝚎 𝚖𝚒 𝚟𝚊𝚗 𝚑𝚊 𝚒𝚝𝚝 𝚕𝚊𝚙𝚞𝚕 𝚊 𝚜𝚣𝚘̈𝚛𝚗𝚢𝚎𝚝𝚎𝚐 𝚟𝚊𝚕𝚊𝚖𝚎𝚕𝚢𝚒𝚔 𝚜𝚊𝚛𝚘𝚔𝚋𝚊𝚗?
𝙴́𝚗 𝚏𝚎́𝚕𝚎𝚔...𝙻𝚎𝚑𝚎𝚝 𝚑𝚘𝚐𝚢 𝚛𝚊́𝚖 𝚒𝚜 𝚛𝚊́𝚖 𝚝𝚊́𝚖𝚊𝚍𝚗𝚊...𝚟𝚊𝚐𝚢 𝚎𝚕𝚔𝚊𝚙𝚓𝚊 𝙹𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔-𝚘𝚝 𝚎́𝚜 𝚋𝚎𝚕𝚎́ 𝚔𝚘̈𝚕𝚝𝚘̈𝚣𝚒𝚔.
-𝙱𝚘𝚘!-𝚛𝚊𝚐𝚊𝚍𝚝𝚊 𝚖𝚎𝚐 𝚟𝚊𝚕𝚊𝚖𝚒 𝚑𝚊́𝚝𝚞𝚕𝚛𝚘́𝚕 𝚊 𝚟𝚊́𝚕𝚕𝚊𝚖𝚊𝚝 𝚖𝚒𝚛𝚎 𝚎𝚐𝚢 𝚔𝚒𝚌𝚜𝚒𝚝 𝚜𝚎𝚖 𝚏𝚎́𝚛𝚏𝚒𝚊𝚜𝚊𝚗 𝚏𝚎𝚕𝚜𝚒𝚔𝚒́𝚝𝚘𝚝𝚝𝚊𝚖.
𝚄̈𝚐𝚢𝚎𝚝𝚕𝚎𝚗𝚜𝚎́𝚐𝚎𝚖𝚋𝚎𝚗 𝚖𝚎́𝚐 𝚜𝚎𝚐𝚐𝚛𝚎 𝚒𝚜 𝚌𝚜𝚞̈𝚌𝚜𝚞̈𝚕𝚝𝚎𝚖.
𝚁𝚎𝚝𝚝𝚎𝚗𝚝𝚘̋𝚎𝚗 𝚖𝚎𝚐𝚒j𝚎𝚍𝚝𝚎𝚖 𝚑𝚒𝚜𝚣𝚎𝚗 𝚎́𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚒𝚕𝚢𝚎𝚗𝚝𝚘̋𝚕 𝚛𝚎𝚝𝚝𝚎𝚐𝚗𝚒 𝚜𝚣𝚘𝚔𝚝𝚊𝚖.
Sírni akartam abban a pillanatban.
-𝙷𝚎́...𝚎𝚗𝚗𝚢𝚒𝚛𝚎 𝚖𝚎𝚐 𝚒j𝚎𝚜𝚣𝚝𝚎𝚝𝚝𝚎𝚕𝚎𝚔?- 𝚐𝚞𝚐𝚐𝚘𝚕𝚝 𝚕𝚎 𝚑𝚘𝚣𝚣𝚊́𝚖 𝙺𝚘𝚘𝚔.
-𝙴𝚣 𝚗𝚎..𝚗𝚎𝚖 𝚟𝚘𝚕𝚝 𝚟𝚒𝚌𝚌𝚎𝚜.- 𝚑𝚞̈𝚙𝚙𝚘̈𝚐𝚝𝚎𝚖.
-𝙽𝚊 𝚗𝚎 𝚜𝚒́𝚛𝚓 𝚖𝚊́𝚛, 𝚗𝚢𝚞𝚐𝚒, 𝚎𝚗𝚗𝚢𝚒𝚛𝚎 𝚎́𝚛𝚣𝚎́𝚔𝚎𝚗𝚢 𝚟𝚊𝚐𝚢 𝚊𝚣 𝚒𝚕𝚢𝚎𝚗 𝚏𝚒𝚕𝚖𝚎𝚔𝚝𝚘̋𝚕, 𝚑𝚖𝚖 𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗𝚎?-𝚜𝚒𝚖𝚒́𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚊𝚣 𝚊𝚛𝚌𝚘𝚖𝚛𝚊.
-𝙹𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔 𝚜𝚣𝚎𝚛𝚒𝚗𝚝𝚎𝚖 𝚙𝚊́..𝚙𝚊́𝚗𝚒𝚔 𝚛𝚘𝚑𝚊𝚖𝚘𝚗 𝚕𝚎𝚜𝚣. 𝚔𝚊𝚙𝚔𝚘𝚍𝚝𝚊𝚖 𝚊 𝚕𝚎𝚟𝚎𝚐𝚘̋𝚝.
𝙹𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔 𝚝𝚎𝚛𝚖𝚎́𝚜𝚣𝚎𝚝𝚎𝚜𝚎𝚗 𝚒j𝚎𝚍𝚝𝚎𝚗 𝚗𝚎́𝚣𝚎𝚝𝚝 𝚔𝚘̈𝚛𝚞̈𝚕 𝚊𝚣𝚝𝚊́𝚗 𝚘̈𝚕𝚋𝚎 𝚔𝚊𝚙𝚘𝚝𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚝 𝚎𝚐𝚢 𝚐𝚢𝚎𝚛𝚎𝚔𝚎𝚝 𝚎́𝚜 𝚏𝚘̈𝚕𝚛𝚘𝚑𝚊𝚗𝚝 𝚊 𝚏𝚞̈𝚛𝚍𝚘̋𝚋𝚎 𝚖𝚒́𝚐 𝚎́𝚗 𝚊 𝚕𝚎́𝚐𝚣𝚎́𝚜𝚎𝚖𝚎𝚝 𝚙𝚛𝚘́𝚋𝚊́𝚕𝚝𝚊𝚖 𝚔𝚒𝚜𝚎𝚋𝚋 𝚗𝚊𝚐𝚢𝚘𝚋𝚋 𝚜𝚒𝚔𝚎𝚛𝚛𝚎𝚕 𝚌𝚜𝚒𝚕𝚕𝚊𝚙𝚒́𝚝𝚊𝚗𝚒.
𝙻𝚎𝚝𝚎𝚝𝚝 𝚊 𝚔𝚊́𝚍 𝚎𝚕𝚎́, 𝚊𝚖𝚒 𝚎𝚕𝚘̋𝚝𝚝 𝚕𝚎 𝚒𝚜 𝚞̈𝚕𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚑𝚒𝚍𝚎𝚐 𝚌𝚜𝚎𝚖𝚙𝚎́𝚛𝚎.
-𝙺𝚘𝚛𝚝𝚢𝚘𝚕𝚓 𝚎𝚐𝚢𝚎𝚝. -𝚝𝚊𝚛𝚝𝚘𝚝𝚝𝚊 𝚊 𝚖𝚊́𝚛𝚔𝚊́𝚝 𝚊𝚖𝚒𝚋𝚎𝚗 𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚍𝚊 𝚕𝚘̈𝚝𝚢𝚘̈𝚐𝚘̈𝚝𝚝 𝚊 𝚟𝚒́𝚣.
𝙼𝚒𝚞𝚝𝚊́𝚗 𝚝𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊𝚖𝚒𝚝 𝚔𝚎́𝚛𝚝 𝚕𝚎𝚞̈𝚕𝚝 𝚟𝚎𝚕𝚎𝚖 𝚜𝚣𝚎𝚖𝚋𝚎 𝚝𝚘̈𝚛𝚘̈𝚔𝚞̈𝚕𝚎́𝚜𝚋𝚎.
-𝙹𝚘𝚋𝚋?-𝚔𝚎́𝚛𝚍𝚎𝚣𝚝𝚎 𝚊𝚐𝚐𝚘́𝚍𝚟𝚊.
𝙽𝚎𝚖 𝚜𝚣𝚘́𝚕𝚊𝚕𝚝𝚊𝚖 𝚖𝚎𝚐 𝚒𝚗𝚔𝚊́𝚋𝚋, 𝚖𝚎𝚛𝚝 𝚊𝚔𝚔𝚘𝚛 𝚞́𝚓𝚛𝚊 𝚎𝚕𝚜𝚒́𝚛𝚑𝚊𝚝𝚘𝚖 𝚖𝚊𝚐𝚊𝚖 𝚎́𝚜 𝚊𝚣𝚝 𝚗𝚎𝚖 𝚊𝚔𝚊𝚛𝚘𝚖.
𝙼𝚎𝚐𝚛𝚊́𝚣𝚝𝚊𝚖 𝚊 𝚏𝚎𝚓𝚎𝚖𝚎𝚝 𝚖𝚒𝚛𝚎 𝚕𝚎𝚔𝚘𝚗𝚢𝚞𝚕𝚝 𝚊𝚣 𝚊𝚓𝚔𝚊𝚒.
-𝙽𝚎𝚖 𝚝𝚞𝚍𝚝𝚊𝚖, 𝚑𝚘𝚐𝚢 𝚒𝚕𝚢𝚎𝚗 𝚛𝚎𝚊𝚔𝚌𝚘́𝚍 𝚕𝚎𝚜𝚣, 𝚝𝚞𝚍𝚘𝚍 𝚊𝚣𝚝 𝚑𝚒𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚑𝚘𝚐𝚢 𝚑𝚊 𝚖𝚎𝚐 𝚒j𝚎𝚜𝚣𝚝𝚎𝚕𝚎𝚔 𝚊𝚔𝚔𝚘𝚛 𝚟𝚒𝚜𝚜𝚣𝚊 𝚜𝚣𝚘́𝚕𝚜𝚣 𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢𝚎𝚗 𝚔𝚒𝚜 𝚌𝚜𝚒́𝚙𝚘̋𝚜 𝚊 𝚗𝚢𝚎𝚕𝚟𝚎𝚍 𝚟𝚊𝚗 𝚗𝚎𝚔𝚎𝚍.-𝚖𝚘𝚜𝚘𝚕𝚢𝚘𝚍𝚘𝚝𝚝 𝚎𝚕.
𝙺𝚎́𝚝 𝚑𝚊𝚝𝚊𝚕𝚖𝚊𝚜 𝚝𝚎𝚗𝚢𝚎𝚛𝚎́𝚝 𝚊𝚣 𝚊𝚛𝚌𝚘𝚖 𝚓𝚘𝚋𝚋 𝚎́𝚜 𝚋𝚊𝚕 𝚘𝚕𝚍𝚊𝚕𝚊́𝚛𝚊 𝚑𝚎𝚕𝚢𝚎𝚣𝚝𝚎 𝚖𝚊𝚓𝚍 𝚑𝚞̈𝚟𝚎𝚕𝚢𝚔 𝚞𝚓𝚓𝚊́𝚟𝚊𝚕 𝚕𝚎𝚝𝚘̈𝚛𝚘̈𝚕𝚝𝚎 𝚊 𝚔𝚘̈𝚗𝚗𝚢𝚎𝚒𝚖𝚎𝚝 𝚖𝚊𝚓𝚍 𝚊 𝚔𝚘̈𝚗𝚗𝚢𝚎𝚜 𝚜𝚣𝚎𝚖𝚎𝚖𝚛𝚎 𝚜𝚒𝚖𝚒́𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚊𝚖𝚒𝚗𝚝 𝚋𝚎𝚑𝚞𝚗𝚢𝚝𝚊𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚎𝚖𝚎𝚖.
𝙾𝚕𝚢𝚊𝚗 𝚓𝚘́ 𝚎́𝚛𝚣𝚎́𝚜, 𝚊𝚖𝚒𝚔𝚘𝚛 𝚞́𝚓𝚋𝚎𝚐𝚢𝚎𝚒 𝚖𝚎𝚐𝚎́𝚛𝚒𝚗𝚝𝚒𝚔 𝚊 𝚋𝚘̋𝚛𝚘̈𝚖𝚎𝚝.
𝙵𝚎𝚕𝚜𝚣𝚞𝚜𝚜𝚣𝚊𝚗𝚝𝚘𝚝𝚝𝚊𝚖 𝚖𝚊𝚓𝚍 𝚞́𝚐𝚢 𝚎́𝚛𝚎𝚣𝚝𝚎𝚖 𝚑𝚘𝚐𝚢 𝚕𝚎𝚗𝚢𝚞𝚐𝚘𝚍𝚝𝚊𝚖 𝚔𝚎𝚕𝚕𝚘̋ 𝚔𝚎́𝚙𝚙𝚎𝚗 𝚒́𝚐𝚢 𝚑𝚊́𝚝 𝚏𝚘̈𝚕𝚔𝚎𝚕𝚕𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚌𝚜𝚎𝚖𝚙𝚎́𝚛𝚘̋𝚕 𝚎́𝚜 𝚘̋𝚝 𝚒𝚜 𝚏𝚘̈𝚕𝚜𝚎𝚐𝚒́𝚝𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖.
YOU ARE READING
7-𝑏𝑜̋𝑙 𝑖𝑠 𝑚𝑒𝑔 𝑎́𝑟𝑡 𝑎 𝑠𝑜𝑘+Jikook [𝐵𝑇𝑆] 7之7也很貴
Fanfiction"-Az iskola olyan mint a pokol, szar hely de sok az ismerős..." JIKOOK ff