A kezdetek kezdetén

60 7 11
                                    

Számomra a Karácsony az egyik legkedvesebb, és legbensőségesebb ünnep a világon. Ma van Advent első vasárnapja, és igazából ennyire közel a Karácsonyhoz még sosem éreztem magamat. 

A huszonnégy nap Karácsony című mű elkészítésére city_of_angels98  -től kaptam meg a kihívást, ami igazából annyit takar, hogy December 24.-ig minden nap kell publikálnom ebbe a kis könyve valamit, amely a Karácsonnyal kapcsolatos. 

Én úgy gondoltam, hogy most, így Advent első vasárnapján is megosztanék veletek egy kis szösszenetet, amely számomra igazi csoda.

Rettentően félek, mert nagyon rég írtam ide bármit is, amely nem a Ha A Csillagok Felsorakoznának c. könyvemből származik.

Eger - a hely ahol élek

Ahogy éppen szaladtam édesapám mellett, az új magassarkú csizmámban hirtelen eleredt a hó. Nem tudtam, hogy hova kapjak, hogy mit csináljak, és hogy mit érezzek. Idén több szempontból is más minden, hisz az elmúlt három évből a Pásztorvölgyi Gimnázium ablakain át néztem az első havazást. Minden egyes alkalommal. Akármelyik évben eredt el a hó, én mindig nagyra nyílt szemekkel néztem, ahogy szépen beteríti az Egedet, és az iskolánk udvarát a hó. Az elmúlt három évben végig fogta a kezemet a fiú, akit az életem szerelmének hittem. Ma ő sem tette ezt. Talán, a bűvös 18. életév okozta ezeket a változásokat, jelezvén, hogy fel kell nőnöm, és abba kell hagynom az ilyen apró értékekben való ,,felesleges" kutakodást. Én azonban úgy gondolom, hogy ami az ember lelkét képes megmelengetni, az mind a jótól, és valamely olyan erőtől származik, amely minket arra késztet, hogy értékeljük az egyre inkább mocskosabb világunkban megmaradó páratlan értékeket. Így, én elkezdtem futkosni, aztán kicsit szórakoztam is, és próbáltam az apró hókristályokat a nyelvemmel elkapdosni.  Tehát idén, az első hó kicsit másabb volt, ám mégis olyan felemelő, mint bármelyik másik alkalommal. 

Igazából ezt a kis gondolatot szerettem volna veletek megosztani, és remélem, hogy tetszett nektek, és titeket is gondolkodásra késztetett, az apró szépségekhez való felfogásotokban.  

Az én tervem, hogy minden nap ,,adok" nektek egy kis ajándékot, mint egy kis adventi-naptárat, és hogy ezen felül illatokat, képeket, videókat, és zenéket osszak meg veletek, valamint a saját titkos kis irományaimat.  

Az én kihívottaim nagyrészt egyeznek city_of_angels98 kihívottjaival, ugyanis hasonló körökben mozgunk.

Steph_Tall

FoxWithWings

plutoissaplanet

szokenemecsek

Valamint szeretnék kihívni minden kedves olvasót, aki úgy érzi, hogy szeretné elkészíteni ezt a kis ékszerdobozt a wattpad lesüllyedt történetektől hemzsegő minősége közepette is.


Csodákkal teli éjszakák - Huszonnégy nap KarácsonyWhere stories live. Discover now