Boldogságos karácsonyt kívánok mindenkinek! Legyen szépséges az ünnep nektek!
Nálunk holnap lesz úgy igazi karácsony, ma anyukámmal voltam,de holnap megyek apumhoz, és a rokonaimhoz. Jól telt a mai nap is, de nem volt több az átlagostól. Végre újra írok, és úgy érzem, hogy minőségien. Az egyetlen problémám a klaviatúra, kész rémálom rajta írni lmaoooooo.
A legfontosabb amit szeretnék mondani, az az, hogy úgy érzem, hogy ez a kis könyvecske sokkal közelebb hozott azokhoz az emberekhez, akikkel régen nagyon jóban voltam, és sok ismeretlen ismerősnek pedig lehetőséget adott arra, hogy megismerjenek engem, és azokat az embereket, akik hasonlóan végigcsinálták ezt a kihívást.
Bevallom, kicsit elérzékenyültem, mert nagyon sokat jelentett a napi szintű tanácsadás, szeretet, és a megerősítés amit tőletek kaptam, akármivel is álltam elő. Most kicsit nehéz a búcsú, de remélem hogy ezek a kapcsolatok továbbra is megmaradnak, viszont hiányozni fog ez a napi szintű szeretet amit tőletek kaptam. (eskü nem pityergek)
Nehéz ezeket a sorokat lezárni, de sajnos muszáj. Továbbra is aktívan fogok posztolni a Drunás könyvembe (mondjuk ott 3-4 nap alatt íródik meg egy 2000 szavas fejezet, tehát nem leszek túl gyakran a posztoló szerepében) és napi szinten leszek itt.
*lassan elindítom a Deathly Hallows 2. részét, és kibőgöm magamat ezen a mesterművön*
Köszönök mindent skacok :')
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Csodákkal teli éjszakák - Huszonnégy nap Karácsony
Kısa HikayeAdventi kalendárium, one-shots-ok, és egy csupornyi szívet melengető történet az én tollamból. #karacsony2020