Pokračování Sex with a Ghost!
Korekce: 2.1. 2021Zdravím vás všechny! Po velmi-velmi a ještě jednou velmi dlouhé době vás musím přivítat u pokračování příběhu Sex with a Ghost!
Mnoho z vás si o to žádalo a ačkoliv to původně nebylo v plánu, dnes večer, cca před čtyřmi hodinami, jsem se rozhodla, že budu psát a tradá! Chuť pro psaní se mi vrátila, a tak jsem zde s tímto mini příběhem, co se děje po první části.Děkuji všem za podporu, vážím si všech komentářů, opravdu mě těší, že se to někomu líbí!
A teď se můžete vrhnout do příběhu!PS: Je udělaná korekce Sex With a Ghost, nic závratného, ale je to mnohem lepší teď!
Značky: Slash, man×man, humor, Harrymort, HP/LV, afterwar, funny, gay, Bradavice, harrypotter, lordvoldemort, ghost, sex, Fawkesis, deathUpozornění: Fanfiction, gay, slash
Měl pocit, že selhal v každém možném směru.
Dnešní den měl být dokonalý, perfektní pouze pro něj, nic ho nemělo zkazit - a jak to dopadlo? Katastrofálně.
Chtěl zalézt do postele, usnout a už nevzbudit se. Opravdu, proč to nakonec muselo dopadnout takto špatně? Jak? Vždyť... to bylo tak promyšlené!Ráno bylo klidné, i když chladné, jelikož se probudil sám - ale co sedalo očekávat? Vždyť on byl viděný asi tak často, jako duch. No, možná toto přirovnání není nejlepší v Bradavicích, ale co už. Měl alespoň více času na přípravu všeho.
Opravdu si přál, aby jeho překvapení bylo nezapomenutelné, okouzlující, dokonalé a no... - prostě dokonalé. Nedokázal si představit, že něco takového by udělal rok zpět, ale teď? Byl beznadějně zamilovaný, a koho zajímalo, že byl temný pán? A co víc, že jeho přítel byl ne-tak-mrtvý chlapec, který neustále žije?
Když by si někdo stěžoval, rád ho obdaruje mučící kletbou, přece jen ji nepoužil tak dlouho, potřebuje si osvěžit paměť.Trochu s neochotou vstal, vždy to byl on, kdo si rád přispal, takže když uviděl snídani na stole, věděl, že dnešek nebyl výjimkou. Ale i tak nemohl potlačit šílený úsměv, jelikož jeho Harry si udělal čas, a připravil mu jídlo. Byl si jist, že to nedělal žádný skřítek, jelikož z nějakého nepochopitelného důvodu jim vždy on připravoval snídani, pokaždé se stejným doplňkem - třešňový sirup.
Ani se nesnažil jeho radost skrýt, vždyť byl sám v celém bytě, tak co ho to mělo zajímat? A i kdyby byl na veřejnosti, pravděpodobně by to nechal být.Ale to se nechal unést - pohlédl na hodiny, stejné po celé ty roky, a zjistil, že čas běží až moc rychle a on nestíhá. Náhodně si vybral formální oblečení, zdálo se to nedůležité oproti jeho plánům pro dnešní večer, ale nejdříve vše musel připravit.
S již menším úsměvem se vydal do tříd, sice si byl vědom, že dnes své studenty nenaučí nic, ale to jistě dožene jindy, a oni si taky rádi odpočinou.***
Co má dělat? CO?! Měl plán, jak ironické, a stejně jako rok zpět, i teď vůbec nevycházel! Nejdříve mu oznámili, že restaurace v Japonsku, kde měl k dnešnímu dni rezervaci, byla zničena kvůli požáru a s tím i pokoje, kde původně měli strávit večer - což by nebylo tak špatné, kdyby tam již neměl ten zatracený dárek! Byl sice Lord Voldemort, mohl sehnat tisíce dalších jen jedním rozkazem, ale ta věc byla důležitá, sháněl ji několik měsíců a teď... bude muset rychle přehodnotit své plány.
Za druhé, nějací studenti nechali namíchat do veškerých druhů dezertů jejich pokusný lektvar a díky tomu všichni studenti, co snědli i ten nejmenší kus, skončili o pár hodin později na ošetřovně, jelikož začali mít halucinace a ztratili schopnost mluvit bez toho, aby vydávali zvířecí zvuky. Ale i to nebylo tak špatné, když vezmeme v potaz, že stejní vtipálci ve chvíli, kdy odešel do nemocničního křídla, aby to prošetřil, vtrhli do jeho osobních pokojů, které sdílel s Harrym a zničili tam skoro vše - pokazili totiž kouzlo s inkoustem, a tak veškeré knihy, nábytek, obrazy i fotky (které má samozřejmě pod kouzlem neviditelnosti a tak je nespatří nikdo jiný než on a Harry) byly zničeny.
Poté v pokusu opravy použili čistící kouzlo, které sice fungovalo, ale až příliš. Veškeré barvy zmizely a zanechaly po sobě jen nechutnou žlutou nebo hnědou, text v knihách vybledl a fotky zůstaly černobílé.
K jejich jedinému štěstí, právě do této situace přišel a oni se již chystali použít nějaké kouzlo, ale on tomu zamezil a dal dvojčatům Weasleyovým mladším do konce roku zadržení se Snapem, samozřejmě odebral po padesáti bodech z Nebelvíru a Zmijozelu. Pohlédl na hodiny - textura zcela bez barev, nemocně šedá barva byla opravdu nechutná a on věděl, že je bude muset vyměnit, stejně jako vše v jejich bytu, a zjistil, že je už skoro čas večeře.
ČTEŠ
Avada nebo sex? |Harrymort, FF HP|
FanfictionLord Voldemort, taktéž znám jako Temný pán, vyhrál. Zbavil se Harryho Pottera, zelený záblesk byl poslední kletbou jenž viděl za živa, poté se zhroutil mrtev k zemi. Roky plynuly, Tom Marvolo Raddle se prohlásil nejen za hlavu kouzelnické Británie a...